Консорціум економіки замкненого циклу для етикеток CELAB (The Circular Economy for Labels) та Tarsus Group, організатор виставок Labelexpo, оголосили про співпрацю для представлення ініціатив зі збору та переробки облою та реліз-лайнерів на Labelexpo Europe 2022.
ColorLogic заснована в 2002 р. і розробила великий портфель ПЗ для профілювання та перетворення кольорів. Продукція компанії продається у всьому світі як кінцевим користувачам з високими вимогами до якості кольору, так і виробникам поліграфічного обладнання за схемою OEM.
Компанія Cimpress оголосила про ребрендінг онлайн-сервісу Vistaprint та його дочірніх компаній:
Стійкість книжок та перспективи книжкової справи обговорили у день відкриття Франкфуртського книжкового ярмарку 2021 р. учасники першого публічного заходу Intergraf. Федерація європейської поліграфії, що просуває її інтереси на локальному та міжнародному рівні, запропонувала експертам друку, видавцям та маркетологам, серед яких були аналітики дослідницької агенції Smithers, яка виступила співорганізатором зустрічі, обговорити трансформацію традиційних бізнес-моделей та важливість паперових носіїв інформації у розвитку освіти та культури.
Компанія-розробник ПЗ для фотодруку Printbox на основі зібраних глобальних даних опублікувала аналіз змін продажів фотопродукції у 2019–2020 рр., впливу локдауну на поведінку та переваги споживачів, а також спрогнозувала вплив нинішніх тенденцій на продажі у 2022 р.
Наглядова рада Heidelberger Druckmaschinen призначила д-ра Людвіна Монца новим генеральним директором. Він замінить Райнера Хундсдерфера на початку нового ф. р. – 1 квітня 2022 року.
Виробник обладнання для струменевого цифрового друку Domino, розробник конвертингового обладнання Rotocontrol та експерт у сфері інспекційного устаткування EyeC проведуть 24-25 листопада дводенну демонстрацію на заводі Rotocontrol у Зіці, Німеччина.
Stora Enso оголосила сталий розвиток першорядним завданням. До 2050 р. усі продукти компанії стануть відновлюваними, а виробництво пакувального картону отримає до €100 млн інвестицій — це результат техніко-економічної експертизи, розпочатої наприкінці минулого року. Виділені кошти буде спрямовано на підвищення продуктивності однієї з діючих ліній до 100 тис. тонн картону на рік та збільшення загальних обсягів виробництва до 900 тис. тонн.
Вінфрід Мюлінг очолив Європейську асоціацію виробників картону Pro Carton, змінивши на посаді генерального директора Тоні Хітчіна, який вийшов на пенсію. Мюлінг продовжить просувати численні переваги картонного паковання для власників брендів, роздрібних продавців, споживачів та державних органів. Маючи майже 30-річний досвід роботи у світовій індустрії паковання та товарів повсякденного попиту, Мюлінг займав керівні посади у секторах хімічних засобів, продуктів харчування та напоїв та обладнання. Раніше він працював на позиціях віце-президента з корпоративних рахунків Ecolab, директора з продажу MM Board & Paper, віце-президента з продажу Tetra Pak, а останнім часом — глобальним директором по роботі з ключовими клієнтами Amcor у Сінгапурі.