Знімки туринського фотографа Паоли Агості, зроблені на деяких фабриках в Італії в 1980-х роках, супроводжують читача в кольоровій і чорно-білій подорожі, щоб відкрити для нього «жінок і машини».
Починаючи з цього випуску, журнал отримав новий вигляд разом із оновленим логотипом та макетом. Відповідно до нової корпоративної мети компанії «Подарувати нашому світу більше посмішок», журнал отримав новий слоган «Жінки змінюють світ, одна посмішка за раз», підкреслюючи такі питання, як різноманітність, рівність та залучення. Підкреслюючи ці цінності, президент Fujifilm Europe Йошікі Кімура сказав: «Наша мета — об’єднати різноманітні ідеї, унікальні навички та надзвичайних людей, щоб змінити світ. Women4Women — це конкретний приклад, який свідчить про шлях, який ми пройшли до різноманітності, справедливості та інклюзії».
«Історії, які ми зібрали в цьому новому випуску, стосуються викликів, — каже Луана Порфідо, європейський керівник відділу корпоративних комунікацій та управління ESG Fujifilm Europe GmbH. — Проблема, яка ще не повністю усвідомлена, полягає в тому, що жінки й машини прогресують і розвиваються разом, демонструючи, що технологія поліграфії не є справою лише чоловіків.
Ці чудові жінки розповідають нам, як вони здатні викликати співчуття до цих механічних «сердець», і завдяки створеному міцному «зв’язку» вдалося досягти результатів, які можна назвати мистецькими. Для цього недостатньо ділових здібностей».
Серед зовнішніх співавторів Ліза Фарінаті, керівник відділу бізнес-адміністрування у Faservice Srl, поліграфічної компанії в Венето, заснованій у 1966 році. Для цієї неймовірної жінки жіноче лідерство може стати ключем до позитивних змін, оскільки кожен досвід і кожне досягнення відображається в робочому світі, створюючи унікальне поєднання інновацій і відданість.
Письменництво завжди було великою пристрастю К’яри Беззі, редакційного менеджера Innovative Press. Впродовж 20 років вона працювала журналістом у секторі поліграфії, розповідаючи про ринкові тенденції, технології, що розвиваються, та історії чудових компаній, які очолювали жінки-підприємці, що змогли спрямувати свою корпоративну увагу на сталість, інклюзивність та зміцнення всіх людських ресурсів.
Або пані Чжу Мінь, віце-президент C&C Joint Printing Co. (Hong Kong) Ltd., яка отримала нагороду «Bi Sheng Printing Outstanding Achievement» — найвищу технічну нагороду в поліграфічній промисловості Китаю.
Fujifilm представлена кількома співавторами, починаючи з Макіко Нумати, яка працює у відділі графічних комунікацій Fujifilm Business Innovation Corp. І розповідає про те, як її відданість виконавському мистецтву спонукає шукати «твір мистецтва» створювати неймовірні зображення та принти для клієнтів.
Поліграфічна галузь не є сектором, де домінують жінки, і, за словами Міхоко Ендо, яка також працює у відділі графічних комунікацій Fujifilm Business Innovation Corp., жінки можуть надати значну підтримку. Вона вірить у майбутнє без гендерних обмежень і особисто має намір зробити внесок у створення продуктів, якими зможе користуватися будь-хто, незалежно від віку чи навичок.
Роль Ізабель Катріни Моралес, регіонального фахівця з технічних продуктів Fujifilm Business Innovation у Малайзії, потребує рішучості та сміливості для подолання давно встановлених бар’єрів. І саме це спонукає її постійно оновлювати нові технології друку та вивчати нові інноваційні технічні матеріали.
Невипадково випуск «The Women in Print Issue» збігається з участю Fujifilm у drupa, провідній у світі виставці технологій друку, підкреслюючи неймовірний внесок жінок у цю галузь.