Згідно з останнім дослідженням, проведеним дослідницькою фірмою Smithers, у 2025 р. загальна світова вартість пакувальних рішень, що використовуються для відстеження, захисту й автентифікації продуктів, сягне $4 млрд. Зростання попиту є відповіддю на зміну моделей роздрібної торгівлі та подальше ускладнення технологій, що використовуються підробниками.
Конференція Edge, заснована для того, щоб допомогти перспективним цифровим друкарям у всьому світі об’єднатися та розвиватися, висвітлює потужний обмін ідеями глобальної спільноти Dscoop. Dscoop, спільнота, орієнтована на користувачів, яка зараз включає 22 000 користувачів і партнерів HP Indigo, HP PageWide та HP Large Format у 96 країнах. Щорічний флагманський захід розпочався 14 травня в конференц-центрі Long Beach у Лонг-Біч, Каліфорнія.
За прогнозами Smithers, світовий попит на етикетки для паковання, оцінений у $48,3 млрд у 2025 р., зростатиме впродовж наступних п’яти років. Продажі зростатимуть із загальним річним темпом зростання (CAGR) на 3,6% і досягнуть $57,5 млрд у 2030 р., оскільки власники брендів інвестують у нові технології друку, розумне паковання та більш екологічні запаси етикеток та плівок.
Провідні галузеві виставки K, interpack та drupa ще більше розширюють міжнародне охоплення, спільно виходячи на ринок Саудівської Аравії. Цей крок став можливим завдяки розширеному партнерству між Messe Düsseldorf та Riyadh Exhibition Company. Виставки Saudi Plastics & Petrochem та Saudi Print & Pack будуть розширені, щоб включити регіональні виставки K, interpack та drupa.
Згідно з останнім дослідженням Smithers, світовий ринок цифрового друку у 2025 р. оцінюється в $167,5 млрд. Цифровий (струменевий та електрофотографічний) друк продовжує створювати нову цінність у комерційному, видавничому друці, друці пакування та етикеток. Ці системи зараз є центром уваги багатьох виробників оригінального обладнання (OEM) у поєднанні з передовими програмними платформами, кращою автоматизацією та вищою продуктивністю.
У 2025 р. айдентика та дизайн критично важливі для успіху будь-якої великої компанії. Але для Adobe це питання особливе — якщо твої продукти використовують практично всі дизайнери, ти просто зобов’язаний подавати приклад. Саме тому ребрендинг Adobe – завдання із високими ставками.
Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) утримувала позиції в складних ринкових умовах у 2024/25 ф.р. та досягла поставлених перед собою цілей. Згідно з попередніми розрахунками, скоригована рентабельність EBITDA залишилася стабільною на рівні 7,1%, що свідчить про успішний фінансовий рік.
В галузі кольору Pantone авторитет безперечний, але не єдиний. Не менше, а в чомусь і більше фахівці в галузі моди та текстильного дизайну довіряють рекомендаціям Worth Global Style Network (WGSN) — міжнародного бюро прогнозування споживчих трендів. Для побудови колірної матриці на чолі з «хазяїном рейтингу», що анонсується заздалегідь, як і заведено у фешн індустрії, експерти WGSN спираються на переваги ринку, суспільні настрої, соцмережі, модні покази, події глобального значення та на власну систему кольору Coloro, яку розробили спільно з ChinaCenter.
FESPA оголосила про перезапуск Перепису друкованих матеріалів, який передбачає новий та частіший підхід до збору та обміну важливою галузевою інформацією зі своїми членами. Оновлений Перепис друкованих матеріалів, який повертається у 2025 р., проводиться у партнерстві з Keypoint Intelligence, партнером FESPA, і має на меті краще відобразити мінливий характер ландшафтів спеціалізованого друку та вивісок.
Оголошено про початок подання заявок на участь у глобальному конкурсі Innovation Print Awards (IPA) від Fujifilm. Конкурс IPA, започатковано, щоб виділити та відзначити креативні друковані проєкти, надруковані з використанням широкого спектру друкарських рішень Fujifilm. Він відкритий для власників друкарських машин Fujifilm з усього світу.