Konica Minolta отримала визнання NJBIZ за розширення можливостей жінок

2024-11-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta Business Solutions U.S.A., Inc. (Konica Minolta) повідомляє, що NJBIZ визнала її організацією, яка прагне підтримувати та покращувати роботу жінок-працівниць у Нью-Джерсі. NJBIZ — це провідний діловий журнал штату, який цілодобово висвітлює ділові новини та проводить заходи, присвячені найкращим професіоналам. Другий рік проведення нагородної програми «Розширення прав і можливостей жінок – компанії, які ведуть шлях» відзначає широкий спектр організацій із Нью-Джерсі за їхні значні зусилля з просування та пошани жінок на робочому місці та в суспільстві.

Подробнее...


Mavco та Avenue Capital Group купують hubergroup для забезпечення глобального зростання

2024-11-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Один із світових лідерів у галузі спеціальних хімікатів та рішень для друку, компанія hubergroup оголошує про підписання угоди про купівлю-продаж з консорціумом, до складу якого входять MAVCO Investments, приватна інвестиційна компанія, що належить членам родини Муругаппа, та фонди, керовані інвестиційною фірмою Avenue Capital Group. Цей консорціум придбає всі акції компанії у її нинішнього власника Cornelius Treuhand Holding.

Подробнее...


DS Smith оголошує про інвестиції в розмірі €25 млн для покращення потужностей у Польщі

2024-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Ми продовжуємо серію інвестицій у діяльність DS Smith у Польщі та зміцнюємо нашу ринкову позицію в регіоні», — говорить Рейнер Шлатманн, регіональний керуючий директор відділу паковання DS Smith у Східній Європі.

Подробнее...


X-Rite купує Colorware BV, розробника ПЗ MeasureColor

2024-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія X-Rite оголосила про придбання Colorware BV, розробника програмних рішень щодо управління кольором для виробництва друкованої продукції та паковання. Флагманський продукт Colorware — MeasureColor заслужив чудову репутацію як у виробників, так і у покупців поліграфічної продукції, спрощуючи робочі процеси та контроль якості кольору.

Подробнее...


Agfa оголошує про план пристосування бази витрат плівкового бізнесу до реальності на ринку

2024-11-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія має намір ґрунтовно реорганізувати всі аспекти діяльності, пов’язаної з плвками, щоб досягти економії €50 млн до кінця 2027 року. 14 листопада на позачерговому засіданні робочої ради соціальним партнерам у Бельгії було представлено намір реорганізувати бізнес, пов’язаний з плівками.

Подробнее...


Клієнти Koenig & Bauer досягають успіху завдяки рішенням для профілактичного обслуговування та модернізації

2024-11-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Однією з ключових переваг володіння машиною Koenig & Bauer (а їх багато) є наявність досвідченої команди фахівців із обслуговування клієнтів, яка забезпечує проактивне технічне обслуговування, підтримку оновлення та рішення для модернізації від особистої консультації до оптимізації машини. Мета команди — підтримувати безперервну високоякісну роботу обладнання Koenig & Bauer без будь-яких неочікуваних перерв, проводити детальні прес-аудити та перевірки технічного обслуговування, а також контролювати певні важливі компоненти технології для потенційних оновлень.

Подробнее...


Heidelberg очікує дуже сильну другу половину 2024/2025 фінансового року

2024-11-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Завдяки великій кількості замовлень у €953 млн Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) передбачає, що друга половина 2024/2025 ф.р. буде успішною, тоді як поточні зміни впродовж кварталів відображають виражену сезонність, яку слід очікувати. Цей позитивний прогноз базується на значних надходженнях замовлень у першому півріччі, які зросли на 7,4% порівняно з попереднім роком і становлять €1,273 млрд. Продажі в розмірі €915 млн були в межах очікувань через обмеження закупівель напередодні виставки drupa (попередній рік: €1092 млн).

Подробнее...


Експерименти щодо введення 4-х денного робочого тижня

2024-11-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Більшість компаній, які взяли участь у дослідженні, перебували у США, Британії та Ірландії.

Подробнее...


INX Group придбала корпорацію Coatings & Adhesives

2024-11-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська INX Group, дочірня компанія Sakata INX, повідомила про завершення придбання іншої північноамериканської компанії Coatings & Adhesives Corporation (C&A), яка також спеціалізується на виробництві різних лакофарбових матеріалів для ринку паковання.

Подробнее...


Koenig & Bauer сподівається на сильний четвертий квартал для досягнення цілей

2024-11-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Koenig & Bauer очікує досягти нижньої межі цільових показників прибутку за рік в умовах «постійно складного ринкового середовища», хоча й отримала значне зростання замовлень завдяки drupa.

Подробнее...