Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) реорганізує майданчик у Віслох-Вальдорфі. Реорганізація є частиною комплексної стратегії.«Ми раді довірити це важливе завдання Орхану Бекіїгіту, досвідченому керівнику, — підкреслює Юрґен Отто, генеральний директор Heidelberg. — Ці зміни демонструють: ми інвестуємо у своє майбутнє — як на місцевому, так і на глобальному рівні».Мета компанії — підвищити конкурентоспроможність і насамперед оптимізувати виробництво та управління на головному заводі.
У межах запуску нової стратегії FESPA опублікувала маніфест FESPA Future, який є баченням майбутнього для спільноти, що розвивається, та підкреслює, як FESPA інвестує у:
Рада директорів Agfa-Gevaert NV повідомила, що на засіданні 9 грудня 2025 року кооптовано Пола Овсяновскі (AOC) як незалежного директора та члена Аудиторського комітету. Рішення набуває чинності негайно. Він замінить Клауса Реріга (AOC), який подав у відставку через зростання кількості своїх керівних обов’язків.
Girls Who Print (GWP), світова спільнота, що підтримує жінок у друкарській та графічній індустрії, оголосила лауреатів премій 2025 року за підсумками щорічної онлайн-конференції 13 листопада. Подія зібрала майже 400 реєстрацій, понад 100 учасників у Zoom та близько 900 повідомлень у чаті. Програма включала дев’ять сесій (понад десяток спікерів), що засвідчило активність глобальної спільноти.
Як зазначено в аналітичному огляді Smithers «Вплив ситуації з наявністю та переробленням відходів на пакувальну індустрію до 2030 року», у 2025 р. загальний обсяг світових пакувальних відходів досягне 434,5 млн тонн. До 2030 року показник зросте до 525 млн тонн, що відповідає середньорічному темпу зростання (CAGR) 3,9%.
Компанія AVT (Advanced Vision Technology) відкрила новий центр у Бельгії, щоб посилити свою присутність у регіоні EMEA. Локація в Аалсті поблизу Брюсселя включає демозону, де замовники можуть тестувати свої завдання на системах контролю друку AVT.
Rotocon представив оновлену корпоративну айдентику з новим логотипом і переробленим вебсайтом, запуск якого заплановано на початок 2026 року. Це відображає постійний розвиток компанії у сфері етикеткового та вузькорулонного друку.
На конференції SPC Advance 2025 опитування Aura показало: 75% фахівців вважають дефіцит пакувальних матеріалів головним викликом майбутнього (зростання на 15% за пів року). За словами директорки Aura Джилліан Гарсайд-Вайт, нестача ресурсів — води, їжі, волокна та полімерів — посилюватиметься, і брендам доведеться переходити на матеріали, що є «під рукою», а не найоптимальніші.
Американська Brookfield придбає італійську Fosber — виробника високошвидкісних гофромашин — оцінивши компанію приблизно у $900 млн. Угода ще потребує регуляторного схвалення й очікується до завершення у 2026 році.
Soma 20 листопада провела Soma Innovation Day 2025 на своєму виробництві. Подія стала ключовою у серії Autumn Innovations, що почалася на виставці K 2025 у Дюссельдорфі й завершилася глобальним заходом із демонстраціями та експертними дискусіями.