Brookfield купує Fosber за $900 млн

2025-12-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська Brookfield придбає італійську Fosber — виробника високошвидкісних гофромашин — оцінивши компанію приблизно у $900 млн. Угода ще потребує регуляторного схвалення й очікується до завершення у 2026 році.

Подробнее...


Soma Innovation Day 2025: нові флексографічні рішення для міжнародної аудиторії

2025-12-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Soma 20 листопада провела Soma Innovation Day 2025 на своєму виробництві. Подія стала ключовою у серії Autumn Innovations, що почалася на виставці K 2025 у Дюссельдорфі й завершилася глобальним заходом із демонстраціями та експертними дискусіями.

Подробнее...


Komori представила календар на 2026 рік “Neo Hokusai” — утілення концепції Fusion «Nature & Technology»

2025-12-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Komori Corporation оголосила про випуск календаря Komori 2026, що відображає мету групи — створювати «Кандо» (враження понад очікування) завдяки друкарським технологіям.

Подробнее...


Fujifilm оголосила європейських переможців Innovation Print Awards 2025

2025-11-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Дві європейські компанії увійшли до 36 переможців глобального конкурсу, який зібрав 170 робіт із 14 країн.

Подробнее...


Швидкий рестарт MPS після банкрутства

2025-11-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

23 жовтня низка компаній, що входять до MPS (MPS Holding, MPS Systems, MPS Service & Commissioning та MPS Supply Chain) подали заяву до суду в Нідерландах про захист від кредиторів.

Подробнее...


technotrans Group демонструє впевнене зростання у складних умовах

2025-11-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

За 9 місяців 2025 року виторг зріс на 4,6% до €183,5 млн. Він зумовлений попитом у сегментах Energy Management, Healthcare & Analytics та Print. EBIT збільшився на 68%, до €12,8 млн, маржа піднялася до 7%, ROCE — до 16,3%. Компанія підтвердила прогноз на 2025 р. і представила стратегію Ready for Growth 2030, спрямовану на подальше прибуткове зростання.

Подробнее...


AWA купує AIPIA

2025-11-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Аналітичне агентство AWA (Alexander Watson Associates), що спеціалізується на аналізі ринку етикетки, паковання та спеціальних паперів, придбала Асоціацію індустрії активного та інтелектуального паковання AIPIA (Active & Intelligent Packaging Industry Association).

Подробнее...


Обсяг ринку цифрового друку паковання зросте до $36,9 млрд

2025-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

За даними дослідження Smithers, світовий ринок цифрового друку у пакованні та етикетках досяг $22 млрд у 2025 році та зростатиме зі складним середньорічним темпом 10,9%, а у 2030 р. сягне $36,9 млрд.

Подробнее...


Komori Europe і MBO Group створюють Komori Germany GmbH

2025-11-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

З 1 січня 2026 р. компанії Komori Europe і MBO Group відкриють спільну структуру — Komori Germany GmbH (KGG), щоб посилити продажі та сервіс рішень Komori і MBO на німецькому ринку.

Подробнее...


EFI та Fiery оголосили про придбання Inèdit Software

2025-11-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Electronics For Imaging (EFI) підписала угоду, за якою Fiery, LLC придбає Inèdit Software — провідного розробника RIP- і систем управління кольором для цифрового текстильного друку.

Подробнее...