Highcon змінить власників, переїде до США та продовжить роботу?

2025-07-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ізраїльська компанія Highcon, що перебуває під захистом від кредиторів та випускає інноваційні системи лазерної висічки, отримала пропозицію про купівлю зі США. Йдеться про одного з інвесторів Highcon, добре знайомих з рішеннями та технологіями компанії. Офіційно назва цієї компанії не розкривається, але є ймовірність, що мова йде про великого виробника паковання Sealed Air Corporation, який справді є одним з інвесторів Highcon і навіть брав участь у спільних розробках.

Подробнее...


SHIFT 2025 – Heidelberg створює нову платформу для цифрової трансформації друкарень

2025-07-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цифровізація та автоматизація бізнес- і виробничих процесів залишаються серед найбільших викликів для керівників друкарської галузі. Багато підприємств шукають шляхи використання нових технологій у своїх бізнес-моделях. Це підтверджують опитування Heidelberg на ключових світових ринках.

Подробнее...


Група TOPPAN запускає бізнес з продажу товарів японської аніме та манґи у Великій Британії

2025-07-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанії TOPPAN Inc. та Cross Media Ltd., що входять до групи TOPPAN, запускають новий бізнес для підтримки власників японського контенту, які хочуть продавати товари у Великій Британії. Cross Media, організатор Hyper Japan, співпрацює з TOPPAN, використовуючи досвід у сфері інтелектуальної власності (IP) для налагодження дистрибуції.

Подробнее...


Понад 1 000 друкарень у США можуть зникнути через вплив тарифів — згідно з новим дослідженням Smithers

2025-07-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американський ринок друку може зазнати додаткового скорочення на 6,4% до 2030 р. внаслідок дії тарифів, що відповідатиме закриттю понад 1 000 компаній. Такі дані містяться в новому аналітичному звіті компанії Smithers.

Подробнее...


swissQprint відкрила новий об’єкт в США

2025-07-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Швейцарський виробник широкоформатних принтерів swissQprint оголосив про будівництво нового заводу в США. Це значний крок вперед у зростанні компанії в Північній Америці. Новий об’єкт покращить можливості swissQprint обслуговувати своїх клієнтів та демонструвати передові технології.

Подробнее...


Перехід від офсетного до цифрового друку триватиме до 2029 року

2025-07-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цифровий друк матиме приблизно 20% вартості розвитку світового ринку поліграфічної галузі до 2028 р., оскільки він продовжує підтискати офсетні процеси. Попит на офсетний друк знизився на 2,5% річного складного темпу зростання (CAGR) з $354,4 млрд у 2019 р., згідно з нещодавно опублікованим ринковим звітом від галузевої аналітичної служби Smithers, який прогнозує подальше зниження до $308 млрд до 2029 року.

Подробнее...


Datacolor придбала Techkon USA

2025-07-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська Datacolor оголосила про придбання Techkon USA, яка базується в Денверсі (штат Массачусетс, США).

Подробнее...


Packaging Preferences Unpacked – споживачі обирають паперове паковання

2025-07-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Нові результати дослідження Two Sides Trend Tracker 2025, одного з наймасштабніших в галузі друку та паперу, свідчать: паковання на основі паперу дедалі частіше визнається найкращим екологічним вибором. Споживачі надають перевагу паперу через його компостованість, можливість вторинної переробки та низький вплив на довкілля.

Подробнее...


Mark Andy відкриває розширений Європейський технологічний центр

2025-07-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mark Andy офіційно відкрила свій розширений Європейський технологічний центр у Варшаві (Польща), привітавши понад 170 учасників з 16 країн і чотирьох континентів, які стали свідками європейської прем’єри флексомашини Performance Series S9.

Подробнее...


Зміни в керівництві бізнес-підрозділу Graphics компанії Durst Group

2025-07-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Durst Group призначила Йоганна Строццегу директором з глобальних продажів у підрозділі Graphics. Він змінює Крістіана Хардера, який з 2021 р. очолює всі продажі групи та керував підрозділом Graphics. Це призначення – стратегічний крок у розвитку глобальної структури продажів.

Подробнее...