Lecta Group виділяє напрямок самоклейних матеріалів у нову компанію

2024-12-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

З 1 січня 2025 р. за всю діяльність Lecta Group у галузі самоклейних матеріалів відповідатиме Lecta Self-Adhesives España, S.L.U. матеріалів відповідатиме Lecta Self-Adhesives España, S.L.U.

Подробнее...


Реструктуризація Kolbus: новий власник та скорочення персоналу

2024-12-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Kolbus, яка в липні оголосила про реорганізацію (а фактично – про банкрутство за одним із варіантів захисту від кредиторів, передбаченим німецьким законодавством), продовжить роботу і все-таки зможе відсвяткувати своє 250-річчя (!) наступного року, хоч і буде змушена суттєво скоротити персонал.

Подробнее...


Windmöller & Hölscher позбавляється дочірньої компанії

2024-12-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Windmöller & Hölscher (W&H) оголосила про продаж підрозділу з виробництва полімерного тканого паковання австрійській Starlinger.

Подробнее...


HP повідомляє про неоднозначні результати

2024-11-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Річні продажі HP Inc незначно впали порівняно з аналогічним періодом минулого року, хоча 4 кв. був більш позитивним. За 12-місячний період, який закінчився 31 жовтня 2024 р., виробник зафіксував дохід у розмірі $53,6 млрд, що на 0,3% менше (або на 0,2% у постійній валюті) порівняно з попереднім роком. Дохід у 4 кв. склав $14,1 млрд, що на 1,7% більше (або на 2,3% у постійній валюті) порівняно з періодом попереднього року. Дохід поліграфічного підрозділу фірми в 4 кв. склав 4,5 мільярда доларів, що на 1% більше, ніж у минулому році (або на 2% у постійній валюті).

Подробнее...


Девід Спратт призначений генеральним директором Constantia Flexibles

2024-11-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Constantia Flexibles, третій за величиною виробник гнучкого паковання в світі, призначила Девіда Спратта генеральним директором з 1 січня 2025 року. Він змінить Уве Рерхоффа, який обіймав посаду тимчасового генерального директора з вересня 2024 року. Спратт приєднується до Constantia Flexibles після успішної роботи на посаді генерального директора Ardagh Metal Packaging Europe, де він керує бізнесом із січня 2021 року.

Подробнее...


Konica Minolta отримала визнання NJBIZ за розширення можливостей жінок

2024-11-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta Business Solutions U.S.A., Inc. (Konica Minolta) повідомляє, що NJBIZ визнала її організацією, яка прагне підтримувати та покращувати роботу жінок-працівниць у Нью-Джерсі. NJBIZ — це провідний діловий журнал штату, який цілодобово висвітлює ділові новини та проводить заходи, присвячені найкращим професіоналам. Другий рік проведення нагородної програми «Розширення прав і можливостей жінок – компанії, які ведуть шлях» відзначає широкий спектр організацій із Нью-Джерсі за їхні значні зусилля з просування та пошани жінок на робочому місці та в суспільстві.

Подробнее...


Mavco та Avenue Capital Group купують hubergroup для забезпечення глобального зростання

2024-11-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Один із світових лідерів у галузі спеціальних хімікатів та рішень для друку, компанія hubergroup оголошує про підписання угоди про купівлю-продаж з консорціумом, до складу якого входять MAVCO Investments, приватна інвестиційна компанія, що належить членам родини Муругаппа, та фонди, керовані інвестиційною фірмою Avenue Capital Group. Цей консорціум придбає всі акції компанії у її нинішнього власника Cornelius Treuhand Holding.

Подробнее...


DS Smith оголошує про інвестиції в розмірі €25 млн для покращення потужностей у Польщі

2024-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Ми продовжуємо серію інвестицій у діяльність DS Smith у Польщі та зміцнюємо нашу ринкову позицію в регіоні», — говорить Рейнер Шлатманн, регіональний керуючий директор відділу паковання DS Smith у Східній Європі.

Подробнее...


X-Rite купує Colorware BV, розробника ПЗ MeasureColor

2024-11-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія X-Rite оголосила про придбання Colorware BV, розробника програмних рішень щодо управління кольором для виробництва друкованої продукції та паковання. Флагманський продукт Colorware — MeasureColor заслужив чудову репутацію як у виробників, так і у покупців поліграфічної продукції, спрощуючи робочі процеси та контроль якості кольору.

Подробнее...


Agfa оголошує про план пристосування бази витрат плівкового бізнесу до реальності на ринку

2024-11-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія має намір ґрунтовно реорганізувати всі аспекти діяльності, пов’язаної з плвками, щоб досягти економії €50 млн до кінця 2027 року. 14 листопада на позачерговому засіданні робочої ради соціальним партнерам у Бельгії було представлено намір реорганізувати бізнес, пов’язаний з плівками.

Подробнее...