Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) розпочинає 2025/26 фінансовий рік на потужній ноті. Виходячи з глобальної ринкової позиції, розширення портфеля на стратегічних ринках зростання та значно покращеної бази витрат, і незважаючи на складний економічний клімат, компанія очікує збільшення продажів приблизно до €2350 млн у новому фінансовому році та скоригованої операційної маржі до 8%.
Inkcups призначив Білла Кітінга своїм новим генеральним директором 19 травня 2025 року. Білл змінив Ріка Хаєца, який виконував обов’язки тимчасового генерального директора з квітня 2024 року та залишається ключовим членом консультативної ради Inkcups.
Нова кампанія Munken досліджує основні ідентифікаційні коди людства на борту космічного корабля «Земля», представлені у вигляді особливої подорожі, що складається з п’яти етапів і розкриває нескінченні можливості лінійки Munken Design Range.
Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) відзначає своє 175-річчя тижнем святкувань на заводі компанії у Віслох-Вальдорфі в Німеччині, зібравши понад 1500 гостей з усього світу. Найважливішою подією стала церемонія відкриття Центру друкованих медіа (PMC) у його новому вигляді як Home of Print. Юрген Отто, генеральний директор Heidelberg, привітав клієнтів, постачальників, партнерів, політиків та представників громадянського суспільства, які були присутні на церемонії: «Тепло вітаємо Heidelberg та Home of Print, найбільший центр обслуговування клієнтів у поліграфічній галузі у світі. Ми вже 175 років є Home of Print!»
Майже 1300 учасників глобальної спільноти Dscoop зібралися на узбережжі Каліфорнії з 14 по 17 травня для триденного навчання та спілкування в Edge Long Beach. Цього року флагманський захід групи був зосереджений на потужному обміні ідеями глобальної спільноти Dscoop, яка святкує своє 20-річчя у 2025 році. Dscoop — найбільша у світі спільнота цифрового друку, до якої наразі входять близько 22 000 користувачів і партнерів HP Industrial та HP Large Format у 96 країнах.
Після придбання DS Smith на початку цього року International Paper підтвердила пропозицію закрити п’ять своїх пакувальних майданчиків у Великій Британії. У заяві, опублікованій 23 травня, американська компанія заявила, що цей крок спрямований на «підвищення ефективності та є реагуванням на потреби клієнтів, що постійно змінюються, у складних торговельних умовах для галузі».
Тривала сага щодо майбутнього володіння Telegraph Media Group, схоже, добігає кінця з новою пропозицією, хоча вона все ще потребує схвалення регуляторних органів. Сьогодні (23 травня) компанія RedBird Capital Partners зі штаб-квартирою в США оголосила про «принципову угоду» про купівлю Telegraph за £500 млн.
Enso уклала угоду про продаж близько 175 000 га лісових угідь, що еквівалентно 12,4% її загальних лісових земельних володінь у Швеції, за вартістю €900 млн. Фінська група Stora Enso збереже 15% власності в новоствореній компанії, тоді як Soya Group володітиме 40,6% акцій, а консорціум на чолі з MEAG – керуючим активами німецької страхової компанії Munich Re – володітиме 44,4% акцій.
Яка частина вашого обороту генерується вашими п’ятьма головними клієнтами? Деякі друкарні покладаються на невелику кількість клієнтів для левової частки доходу, що відправляє їх у небезпечну зону ризику у разі банкрутства будь-якого з цих суперклієнтів. В останньому опитуванні Printweek понад третина (35%) підприємців заявили, що понад 70% обороту надходить від їхніх п’яти головних клієнтів. Ще 15% провайдерів друкарських послуг повідомили, що їхні п’ять основних клієнтів зумовлюють 50-70% їхнього обороту, тобто половина (50%) опитаних друкарів мала принаймні половину своїх продажів, отриманих від п’яти головних клієнтів.
Згідно з останнім дослідженням, проведеним дослідницькою фірмою Smithers, у 2025 р. загальна світова вартість пакувальних рішень, що використовуються для відстеження, захисту й автентифікації продуктів, сягне $4 млрд. Зростання попиту є відповіддю на зміну моделей роздрібної торгівлі та подальше ускладнення технологій, що використовуються підробниками.