Amazon впроваджує нову позначку «Надруковано в Данстейблі, Велика Британія» на паперових книжках, виготовлених на своєму поліграфічному підприємстві в цьому місті. Так компанія визнає внесок регіону в британську видавничу індустрію.
Чотири десятки років виставка New Designers у Лондоні виконує роль старту у професію для випускників британських вишів із дипломом дизайнера. Щорічно через престижний презентаційний майданчик проходять до 2,5 тис. молодих фахівців із понад 100 академій та університетів з усіх регіонів Сполученого Королівства, представляючи на суд авторитетних експертів результати своєї творчості.
У віртуальних річних загальних зборів компанії Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) за 2024/2025 ф.р. взяли участь власники приблизно 27,5% акціонерного капіталу Heidelberg. У прямій трансляції правління компанії поінформувало акціонерів про стратегію компанії, фінансові показники за попередній фінансовий рік (з 1 квітня 2024 року по 31 березня 2025 року) та перспективи на майбутнє.
«Сальваторе, ти любиш сардини?» — «На футболках так, а так ні». Перефразовуючи відомий анекдот про Гоги та помідори, з яких ще не до кінця вичавлюють «сік» розхожого текстильного мема, можна поіронізувати на тему ажіотажу «з душком». Не так вже й важливо, хто першим відвернув ключ на консервній банці з рибним трендом: кажуть, початком всьому стала сумка від Bottega Veneta під назвою Sardine, у вигляді впізнаваного плетеного мішка із золоченою ручкою у формі сардини.
Німецька Heidelberg досягла угоди з Polar Group про придбання технологій, інтелектуальної власності та прав на бренд Polar Mohr. Німецька Heidelberg досягла угоди з Polar Group про придбання технологій, Сторони вже підписали відповідну угоду, тому очікується, що угоду буде завершено найближчими тижнями, після чого Heidelberg отримає ексклюзивні права на світові продажі, сервісне обслуговування та маркетинг післядрукарського обладнання під торговельною маркою Polar Mohr.
Компанія Epson, глобальний технологічний новатор, відзначає двадцяту річницю своєї діяльності на українському ринку, а також в цьому році святкує 50-річчя заснування бренду. Назва «Epson» походить від EP-101, першого у світі компактного цифрового принтера, та прагнення створити безліч «нащадків» (англ. son — син) цієї унікальної інновації. Це прагнення втілилося у десятиліття бездоганної якості продукції та довіри клієнтів, забезпечивши присутність компанії в домашньому, офісному, комерційному та промисловому сегментах з рішеннями для візуалізації.
Організація Two Sides вже оскаржила понад 3000 випадків, коли організації по всьому світу робили хибні екологічні заяви щодо паперу. В результаті понад 1320 організацій вилучили або виправили необґрунтовані формулювання, зокрема такі як: «Go Green – Go Paperless» («Будь екологічним — відмовся від паперу») або «Choose e-billing and help save a tree» («Обирайте електронні рахунки — допоможіть врятувати дерево»).
Ізраїльська компанія Highcon, що перебуває під захистом від кредиторів та випускає інноваційні системи лазерної висічки, отримала пропозицію про купівлю зі США. Йдеться про одного з інвесторів Highcon, добре знайомих з рішеннями та технологіями компанії. Офіційно назва цієї компанії не розкривається, але є ймовірність, що мова йде про великого виробника паковання Sealed Air Corporation, який справді є одним з інвесторів Highcon і навіть брав участь у спільних розробках.
Цифровізація та автоматизація бізнес- і виробничих процесів залишаються серед найбільших викликів для керівників друкарської галузі. Багато підприємств шукають шляхи використання нових технологій у своїх бізнес-моделях. Це підтверджують опитування Heidelberg на ключових світових ринках.
Компанії TOPPAN Inc. та Cross Media Ltd., що входять до групи TOPPAN, запускають новий бізнес для підтримки власників японського контенту, які хочуть продавати товари у Великій Британії. Cross Media, організатор Hyper Japan, співпрацює з TOPPAN, використовуючи досвід у сфері інтелектуальної власності (IP) для налагодження дистрибуції.