Paboco та Blue Ocean Closures співпрацювали, щоб створити першу в галузі готову для продажу комбінацію паперової пляшки та ковпачка на основі волокон, яка надійде до споживачів на початку 2025 року.
Мексиканське дизайн-бюро Hi Estudio розробило серію із трьох футуристичних надувних етикеток для місцевого вина Muta. Мексиканські дизайнери запропонували рішення в дусі поп-арту з одного боку, а з іншого боку воно відображає процес еволюційного розвитку в природі. Вони використовували текстури та матеріали, які зазвичай не асоціюються з винною етикеткою та пакованням.
UPM Raflatac представив результати проєкту Envelope 2024, здійсненого в компанії Eurostampa (відомий виробник етикеток для вина, ігристого вина, спиртних напоїв, шоколаду, пакування для продуктів харчування та косметики), що вже кілька років співпрацює зі студентами Університету гастрономічних наук Полленцо (Італія) та Університету DAAP Цинциннаті (штат Огайо, США).
Mondi співпрацює з Welton, Bibby and Baron (WBB), постачальником паковання для британських ринків продуктів харчування та FMCG, щоб представити на полицях роздрібних магазинів пакети для хліба на паперовій основі, які можна переробляти.
Розвиваючи ідею паковання у вигляді картонних стаканчиків, команда дизайнерів паковання Metsä Board розробила новий картонний кухоль з термозварюваною прозорою пластиковою плівкою, яка зберігає кондитерські вироби. Після розкриття паковання картонна кришка, повторно закривається: це зберігає свіжість продуктів. При цьому паковання повністю придатне для вторинної переробки.
Bottle Diageo та PA Consulting випробовують пляшку, що на з 90% складається з паперу, для свого шотландського віскі Johnnie Walker Black Label.
Експерт з розкішного паковання Hunter Luxury оприлюднив один із найексклюзивніших випусків паковнаня в історії — 12 виготовлених на замовлення дерев’яних ящиків для The Glenlivet: The Twelve Elements, історичного односолодового віскі 50-річної витримки. Колекція складається з 12 унікальних пляшок, що містять суміш двох бочок односолодового віскі, витриманого з 1974 р. та розлитого міцністю 47,4%.
Міжнародне аналітичне агентство AWA (Alexander Watson Associates) опублікувало звіт Glue-Applied Label Market Report 2024, в якому розглядається ситуація на ринку клейових етикеток і дається прогноз його сукупного щорічного зростання (CAGR) на 2,8% в період до 2026 року.
Дизайнери та науковці Amazon, в рамках власної програми усунення надлишкової пакувальної продукції, спільно з Mondi, розробили нові транспортні поштові пакети Protective Mailer з паперовим дном та паперовою амортизуючою прокладкою.
Інститут кольору Pantone допоміг бренду Jägermeister переосмислити фірмові кольори, перетворивши їх на «Herbal Green» (колір 3435 С) та «Culture Orange» (колір 7578 С) для нової візуальної ідентичності.