Китайська Grando представила вузькокрулонну етикеточну цифрову друкарську УФ-машину GR-350S. Компанія поки що не опублікувала подробиці про новинку, обмежившись постами лише на своїх сторінках у соціальних мережах.
Виробник і постачальник виготовлених вручну коктейлів Bfresh Spitiko, що складаються з суміші імбиру і свіжих соків цитрусових — грецька фірма V. Rοubis — за допомогою фахівців DS Smith змогла замінити традиційні дерев’яні лотки з вкладишами з пінополістиролу на гофрокартонні.
Mondi співпрацює з Dobis, щоб підвищити ефективність виробництва та зменшити вагу паперових пакетів для моди, фаст-фуду та роздрібної торгівлі. Dobis, польський переробник, що спеціалізується на виробництві паперових пакетів, давно відомий зосередженістю на ефективності виробництва та модернізації операцій.
Outfittery сприяє екологічності в електронній комерції, використовуючи нове багаторазове паковання від Thimm. Міцне паковання з гофрокартону спеціально розроблено для повторного використання. Індивідуальні QR-коди забезпечують унікальну ідентифікацію та точне відстеження.
Шведська компанія Nefab, що спеціалізується на розробці транспортного паковання, отримала нагороду WorldStar 2025 Awards за розроблене для фірми GE HealthCare гофропаковання. Призначення – перевезення медичних, контролюючих стан пацієнтів, моніторів серії CARESCAPE Canvas.
Британська DS Smith представила на виставці Pharmapack Europe 2025пакувальне рішення із контрольованою температурою TailorTemp для фармацевтичної галузі.
Перед молодою лондонською компанією Goodrays, що займається торгівлею газованими напитками через Інтернет, постало завдання створити екологічне та економічне паковання для транспортування своєї продукції. Проблему вирішили за допомогою фахівців DS Smith, які запропонували компактний варіант гофропаковання, для виготовлення якого було спроєктовано спеціальну конфігурацію висікального інструменту.
Bria, провідне візуальне генеративне рішення ШІ, створене для підприємств, і HP повідомляють про співпрацю з Eurostampa над проєктом 8th Envelope. Проєкт Envelope — це інноваційна ініціатива, у якій креативні завдання дизайну вирішуються завдяки співпраці між провідними брендами, постачальниками технологій і студентами провідних університетів, щоб розширити межі дизайну етикеток, експериментуючи з новими та існуючими технологіями, матеріалами та друком.
Інтернет-магазин Outfittery, що торгує одягом, почав використовувати багаторазове гофропаковання, розроблене фахівцями компанії Thimm. Нанесені на нього у цифровий спосіб QR-коди є унікальними ідентифікаторами, що дають змогу відстежувати шлях транспортування.
Mondi у партнерстві з польським виробником паперових пакетів Dobis оптимізує паковання для індустрії моди, фастфуду та роздрібної торгівлі.