Дизайнери англійської компанії Durham Box спільно із замовником – фірмою Rheal Superfoods, розробили ексклюзивне подарункове гофрокартонне паковання, присвячене Міжнародному жіночому дню. Спеціальний подарунковий набір для 70-ти впливових представниць прекрасної статі – активних поборників програм захисту жіночого здоров’я та послів фірмового бренду – включав продукти для здорового харчування та поживну рідину для волосся.
AIPIA, Асоціація індустрії активного та інтелектуального паковання, оголосила про запуск Interactive Brand Packaging Network (IBPN), новаторської ініціативи, спрямованої на створення паковання як визнаного медіа та каналу залучення споживачів. IBPN має на меті створити загальногалузеву екосистему, яка перетворює паковання з чистого контейнера для продукту в стратегічний медіаактив для брендів. IBPN запускається спеціальним потоком на майбутньому Всесвітньому конгресі AIPIA & AWA в Амстердамі з 23 по 24 червня 2025 року, головним обличчям якого стане Патрік Коллістер, колишній виконавчий креативний директор Ogilvy & Mather і піонер у сфері цифрових інновацій.
Німецька Koehler Paper, що входить у Koehler Group, у співпраці з Wimbée, французьким виробником картонного паковання, створила перший у світі ковпачок для аерозольних балончиків, виготовлений виключно з картону та паперу.
Італійський виробник гофропаковання – компанія Salco – представить на виставці преміального гофропаковання Packaging Première & PCD Milan 2025 пакувальне рішення Wine@box для транспортування пляшок.
Китайська Grando представила низку новинок на виставці Appp-Expo 2025, яка відбулася в Шанхаї (КНР) на початку березня.
Лінійка цифрових друкарських машин Epson SurePress для друку етикеток, вкл. L-4733AW та L-6534VW, отримала сертифікацію Digital Press System від асоціації Idealliance. Сертифікація підтверджує, що обидві моделі під час роботи з процесором растрових зображень Wasatch RIP відповідають суворим стандартам точності передачі кольору, якості друку та надійності виробництва, встановленим програмою сертифікації цифрових друкарських машин Idealliance.
Energizer Holdings, американський виробник і дистрибутор одноразових батарейок, випустив паковання для своєї продукції, придатне до переробки та без полімерів у складі.
Компанія Schreiner MediPharm, провідний розробник і виробник функціональних етикеток для галузі охорони здоров’я, представила інноваційні світлозахисні етикетки для шприців. Schreiner MediPharm пропонує їх як ефективний захист для світлочутливих активних інгредієнтів (API), таких як біопрепарати та біосиміляри. Рішення поєднують захист від світла, безпеку та функціональність і можуть використовуватися для широкого діапазону попередньо наповнених шприців.
DS Smith, міжнародна компанія з виробництва паковання на основі целюлози, випустила TailorTemp – нове рішення для фармацевтичної промисловості з контрольованою температурою. Цей виріб, виготовлений із придатного до переробки гофрокартону, гарантує, що продукція в ньому залишається в межах регульованих температурних параметрів.
Родинна компанія Packagine One з Великобританії розробила комплект індивідуального захисного гофропаковання MediaWrap для широкої серії мобільних пристроїв: смартфонів, інтелектуальних годинників, планшетів та ноутбуків.