UPM Specialty Papers випустила новітнє рішення для паковання харчових продуктів, створене спільно з Henkel та Koenig & Bauer: пакет дой-пак для кондитерських виробів, який має підвищені бар’єрні властивості й придатний для всіх методів друку, зокрема цифрового.
У вірменській дизайнерській студії Backbone Branding розроблено оригінальний дизайн паковання для місцевого бальзаму Matenits. За легендою рецепт еліксиру взято з давніх книжок, тому завданням дизайнерів було створити паковання, яке б відображало історичну спадщину напою і передавала б відчуття його справжності.
XSYS вперше представить свою продукцію на Labelexpo India 2024, з 14 по 17 листопада, на власному стенді. Компанія демонструвала на виставці широкий спектр рішень і новітні технології флексографічних друкарських форм nyloflex FTV для етикетки.
Виробник екологічно чистого паковання Mondi представив нову захисну поштову скриньку, яка може замінити упаковані посилки. Розроблені у співпраці з Amazon, скриньки виготовляються з крафт-паперу Mondi та матеріалу з відкритим рифленням і на 100% підлягають вторинній переробці в потоках паперових відходів.
Один з провідних торговельних Інтернет-ресурсів, компанія Mytheresa, відома на ринку надзвичайно професійним ставленням до паковання товарів, стала пропонувати преміальним клієнтам ексклюзивне пакувальне рішення із високоякісного гофрокартону, зсередини прикрашене оригінальним дизайнерським малюнком.
Paboco та Blue Ocean Closures співпрацювали, щоб створити першу в галузі готову для продажу комбінацію паперової пляшки та ковпачка на основі волокон, яка надійде до споживачів на початку 2025 року.
Мексиканське дизайн-бюро Hi Estudio розробило серію із трьох футуристичних надувних етикеток для місцевого вина Muta. Мексиканські дизайнери запропонували рішення в дусі поп-арту з одного боку, а з іншого боку воно відображає процес еволюційного розвитку в природі. Вони використовували текстури та матеріали, які зазвичай не асоціюються з винною етикеткою та пакованням.
UPM Raflatac представив результати проєкту Envelope 2024, здійсненого в компанії Eurostampa (відомий виробник етикеток для вина, ігристого вина, спиртних напоїв, шоколаду, пакування для продуктів харчування та косметики), що вже кілька років співпрацює зі студентами Університету гастрономічних наук Полленцо (Італія) та Університету DAAP Цинциннаті (штат Огайо, США).
Mondi співпрацює з Welton, Bibby and Baron (WBB), постачальником паковання для британських ринків продуктів харчування та FMCG, щоб представити на полицях роздрібних магазинів пакети для хліба на паперовій основі, які можна переробляти.
Розвиваючи ідею паковання у вигляді картонних стаканчиків, команда дизайнерів паковання Metsä Board розробила новий картонний кухоль з термозварюваною прозорою пластиковою плівкою, яка зберігає кондитерські вироби. Після розкриття паковання картонна кришка, повторно закривається: це зберігає свіжість продуктів. При цьому паковання повністю придатне для вторинної переробки.