Китайська JMD (XI AN Jmetech Printing Technology), що володіє брендом Gidue China, продемонструвала на виставці ChinaPrint 2025 сервопривідну флексографічну друкарську машину N6.
Виготовлене в компанії DS Smith гофропаковання для пива Carlsberg вибороло нагороду на конкурсі Excellence in Flexography Awards 2025, що проводиться Асоціацією флексографічного друку FTA, у номінації «Комбіновані технології виготовлення гофротари» (Combined Corrugated, Process).
Ось, як Енді Томас-Еманс, стратегічний директор Informa Markets Labels & Packaging Group пояснює розвиток Labelexpo: «Labelexpo Europe 2025, яка пройде в Барселоні з 16 по 19 вересня, тепер включатиме, поряд з етикеткою та гнучким пакованням, технології для виготовлення складаного картонного паковання. Це виглядає як велика зміна для виставки, але насправді це скоріше природна еволюція, заснована на вбудованих та цифрових технологіях, які, схоже, мають зруйнувати традиційну індустрію складаних картонних коробок так само, як вони це зробили з гнучким пакованням».
Студія дизайну паковання Burgopak створила паковання з грайливим відтінком для Thriva, платформи для здоров’я, яка пропонує домашні аналізи крові з персоналізованою інформацією про здоров’я. Паковання відкривається, додаючи елемент веселощів та несподіванок, роблячи процес доступу до тестового набору більш захопливим.
Valmatic srl, лідер у секторі однопорційного паковання, представляє революцію в індустрії паковання – Paperdose® Multicolor. Це інноваційне однодозове 3D-рішення на паперовій основі, розроблене за технологією Valmatic, із друком на зовнішньому боці до восьми кольорів, є візуально вражаючим і придатним до налаштування.
Дизайнери англійської компанії Durham Box спільно із замовником – фірмою Rheal Superfoods, розробили ексклюзивне подарункове гофрокартонне паковання, присвячене Міжнародному жіночому дню. Спеціальний подарунковий набір для 70-ти впливових представниць прекрасної статі – активних поборників програм захисту жіночого здоров’я та послів фірмового бренду – включав продукти для здорового харчування та поживну рідину для волосся.
AIPIA, Асоціація індустрії активного та інтелектуального паковання, оголосила про запуск Interactive Brand Packaging Network (IBPN), новаторської ініціативи, спрямованої на створення паковання як визнаного медіа та каналу залучення споживачів. IBPN має на меті створити загальногалузеву екосистему, яка перетворює паковання з чистого контейнера для продукту в стратегічний медіаактив для брендів. IBPN запускається спеціальним потоком на майбутньому Всесвітньому конгресі AIPIA & AWA в Амстердамі з 23 по 24 червня 2025 року, головним обличчям якого стане Патрік Коллістер, колишній виконавчий креативний директор Ogilvy & Mather і піонер у сфері цифрових інновацій.
Німецька Koehler Paper, що входить у Koehler Group, у співпраці з Wimbée, французьким виробником картонного паковання, створила перший у світі ковпачок для аерозольних балончиків, виготовлений виключно з картону та паперу.
Італійський виробник гофропаковання – компанія Salco – представить на виставці преміального гофропаковання Packaging Première & PCD Milan 2025 пакувальне рішення Wine@box для транспортування пляшок.
Китайська Grando представила низку новинок на виставці Appp-Expo 2025, яка відбулася в Шанхаї (КНР) на початку березня.