Перед молодою лондонською компанією Goodrays, що займається торгівлею газованими напитками через Інтернет, постало завдання створити екологічне та економічне паковання для транспортування своєї продукції. Проблему вирішили за допомогою фахівців DS Smith, які запропонували компактний варіант гофропаковання, для виготовлення якого було спроєктовано спеціальну конфігурацію висікального інструменту.
Bria, провідне візуальне генеративне рішення ШІ, створене для підприємств, і HP повідомляють про співпрацю з Eurostampa над проєктом 8th Envelope. Проєкт Envelope — це інноваційна ініціатива, у якій креативні завдання дизайну вирішуються завдяки співпраці між провідними брендами, постачальниками технологій і студентами провідних університетів, щоб розширити межі дизайну етикеток, експериментуючи з новими та існуючими технологіями, матеріалами та друком.
Інтернет-магазин Outfittery, що торгує одягом, почав використовувати багаторазове гофропаковання, розроблене фахівцями компанії Thimm. Нанесені на нього у цифровий спосіб QR-коди є унікальними ідентифікаторами, що дають змогу відстежувати шлях транспортування.
Mondi у партнерстві з польським виробником паперових пакетів Dobis оптимізує паковання для індустрії моди, фастфуду та роздрібної торгівлі.
Співробітники нідерландського провайдера Інтернет-рішень – фірми Ziggo – поставили перед розробниками виробника пакувальних рішень – компанією ZeroPackaging — завдання трансформувати їхню існуюче паковання на більш економічний та екологічний варіант.
Компанія DS Smith у співпраці з найбільшим у Данії промисловим виробником морепродуктів Vilsund Blue забезпечила заміну пластикових піддонів для транспортування консервних банок на гофрокартонні. Нове рішення дало змогу спростити процеси утилізації транспортного пакування та оптимізувати логістичні процедури.
Фахівці Thimm спроєктували гофропаковання для DocMorris, провідного постачальника фармацевтичної продукції, що поширюється через Інтернет-магазини. Її ключовими особливостями стали: суттєве зниження обсягу та ваги порівняно з раніше використовуваними рішеннями та застосування технології цифрового друку.
UPM Specialty Papers випустила новітнє рішення для паковання харчових продуктів, створене спільно з Henkel та Koenig & Bauer: пакет дой-пак для кондитерських виробів, який має підвищені бар’єрні властивості й придатний для всіх методів друку, зокрема цифрового.
У вірменській дизайнерській студії Backbone Branding розроблено оригінальний дизайн паковання для місцевого бальзаму Matenits. За легендою рецепт еліксиру взято з давніх книжок, тому завданням дизайнерів було створити паковання, яке б відображало історичну спадщину напою і передавала б відчуття його справжності.
XSYS вперше представить свою продукцію на Labelexpo India 2024, з 14 по 17 листопада, на власному стенді. Компанія демонструвала на виставці широкий спектр рішень і новітні технології флексографічних друкарських форм nyloflex FTV для етикетки.