«Сальваторе, ти любиш сардини?» — «На футболках так, а так ні». Перефразовуючи відомий анекдот про Гоги та помідори, з яких ще не до кінця вичавлюють «сік» розхожого текстильного мема, можна поіронізувати на тему ажіотажу «з душком». Не так вже й важливо, хто першим відвернув ключ на консервній банці з рибним трендом: кажуть, початком всьому стала сумка від Bottega Veneta під назвою Sardine, у вигляді впізнаваного плетеного мішка із золоченою ручкою у формі сардини.
Ґентська робоча група (GWG) оголосила про прийняття до свого складу як нового учасника — німецької організації Fogra. Заснований у 1951 році як науково-дослідний інститут для поліграфічної промисловості, Fogra був створений для того, щоб допомогти компаніям досягти науково-технічного прогресу через співпрацю. Ця місія тісно пов’язана з місією GWG, яка об’єднує усі ключові сторони поліграфічної галузі для розробки та просування передового досвіду.
Німецька Heidelberg досягла угоди з Polar Group про придбання технологій, інтелектуальної власності та прав на бренд Polar Mohr. Німецька Heidelberg досягла угоди з Polar Group про придбання технологій, Сторони вже підписали відповідну угоду, тому очікується, що угоду буде завершено найближчими тижнями, після чого Heidelberg отримає ексклюзивні права на світові продажі, сервісне обслуговування та маркетинг післядрукарського обладнання під торговельною маркою Polar Mohr.
Megnajet випустила систему подачі рідини JetSource HFR для багатоголівкових струменевих рішень Megnajet. Дочірня компанія Xaar представила систему управління рідинами JetSource HFR. Рішення розроблено для інтеграції у високопродуктивні струменеві комплекси з кількома друкувальними голівками та призначене для роботи з чорнилом, лаками, праймерами та функціональними рідинами, вкл. склади з підвищеною хімічною активністю. Система доступна у конфігураціях на шість чи вісім незалежних трактів подачі.
Компанія Epson, глобальний технологічний новатор, відзначає двадцяту річницю своєї діяльності на українському ринку, а також в цьому році святкує 50-річчя заснування бренду. Назва «Epson» походить від EP-101, першого у світі компактного цифрового принтера, та прагнення створити безліч «нащадків» (англ. son — син) цієї унікальної інновації. Це прагнення втілилося у десятиліття бездоганної якості продукції та довіри клієнтів, забезпечивши присутність компанії в домашньому, офісному, комерційному та промисловому сегментах з рішеннями для візуалізації.
Організація Two Sides вже оскаржила понад 3000 випадків, коли організації по всьому світу робили хибні екологічні заяви щодо паперу. В результаті понад 1320 організацій вилучили або виправили необґрунтовані формулювання, зокрема такі як: «Go Green – Go Paperless» («Будь екологічним — відмовся від паперу») або «Choose e-billing and help save a tree» («Обирайте електронні рахунки — допоможіть врятувати дерево»).
eProductivity Software (ePS) представить оновлене портфоліо технологій на LabelExpo Europe 2025. Компанія покаже модернізовану ERP-платформу Radius та нові рішення, створені для високодинамічного виробництва.
Через зростаючу геополітичну напруженість та конфлікти в усьому світі, уряди інвестують значні кошти у свої оборонні галузі.
Ізраїльська компанія Nur Ink Innovations, яка спеціалізується на виробництві чорнил для цифрового текстильного друку, оголосила про залучення $3,6 млн інвестицій. Зацікавлення інвесторів викликала її остання інновація — запуск виробництва безпорошкових чорнил для DTF (Direct-to-Film).
Відомі лідери у сфері друку етикеток та паковання приєдналися до Labelexpo як амбасадори в унікальній співпраці з глобальним брендом. Партнерство покликане принести користь галузі завдяки цільовій експертизі та інсайтам щодо складного картонного паковання, гнучкого паковання, матеріалів, сталого розвитку, а також автоматизації та ШІ.