Інвестиційний підрозділ Ingka Group, власника IKEA, оголосив про плани інвестувати €1 млрд в зміцнення глобальної інфраструктури переробки відходів. Ця ініціатива є ключовим елементом ширшої стратегії Ingka Group щодо переходу до економіки замкненого циклу. Вона спрямована на підвищення доступності перероблених матеріалів при одночасному зниженні викидів вуглецю.
Японська Roland DG випустила опцію ET (Extention Table) для розширення робочого столу УФ-принтерів-каттерів TrueVIS LG-640/540/300 та DGXPRESS UG-642 UV, потрібну для друку прототипів паковання на картоні формату B0.
Чеський виробник самоклейних етикеток S&K Label був придбаний Coveris Group, ставши Coveris Brno. Це придбання є третім придбанням компанії Coveris у Центральній та Східній Європі (ЦСЄ) і першим придбанням бренду за межами Великобританії.
Fujifilm Business Innovation Corp. та Konica Minolta, Inc. оголосили, що датою створення спільного підприємства стане 31 січня 2025 р., оскільки всі процедури перевірки та схвалення відповідно до законодавства про конкуренцію завершено. Спільне підприємство вирішили назвати Global Procurement Partners Corp.
Перед молодою лондонською компанією Goodrays, що займається торгівлею газованими напитками через Інтернет, постало завдання створити екологічне та економічне паковання для транспортування своєї продукції. Проблему вирішили за допомогою фахівців DS Smith, які запропонували компактний варіант гофропаковання, для виготовлення якого було спроєктовано спеціальну конфігурацію висікального інструменту.
Fujifilm поставила перед собою амбітну мету подвоїти європейську базу інсталяцій до березня 2026 року. Усього лише через три роки після виходу на ринок Revoria PC1120 Fujifilm офіційно випустила чотири нові моделі середнього класу (EC2100, EC2100S, SC285 і SC285S), прагнучи перетворити компанію на домінанта на ринку.
З 6 по 9 травня 2025 р. FESPA Global Print Expo та її суміжні заходи, European Sign Expo та Personalization Experience, що відбуватимуться у Messe Berlin (Німеччина), стануть ідеальним місцем для фахівців галузі, щоб зустрітися та відкрити для себе багатство продуктів та рішення для використання в спеціальному друку, вивісках і персоналізації. Оскільки FESPA повертається до Берліна вперше за три роки, організатори з нетерпінням чекають можливість привітати глобальних експонентів і відвідувачів, багато з яких знайомі з приймаючим містом.
У 2025 р. в Піднебесній відбудуться одразу дві міжнародні виставки Sign China.
Маркус Юдель призначений керівником відділу розвитку бізнесу та продажів у POLAR Group з 1 січня 2025 року. Завдяки об’єднанню підрозділів взаємозв’язок орієнтованих на майбутнє розробок для клієнтів стане ще тіснішим, а POLAR Group зможе зміцнити технологічне лідерство.
Girls Who Print, найбільша у світі спільнота жінок у друкарських та графічних комунікаціях, оголосила про свою офіційну еволюцію в глобальну некомерційну організацію.