Цифровий текстильний друк – це сфера виробництва, яка включає використання струменевих принтерів та обладнання для друку різних візерунків, текстур та мотивів на тканині чи одязі. У порівнянні з традиційними методами друку ця технологія забезпечує більшу універсальність та ефективність.
Японська Roland DG випустила новий рулонний DTF-принтер TY-300 для прямого друку на плівці завш. 762 мм.
Заснована в Японії в 1995 р. Image Magic спочатку спеціалізувалася на продажу друкарського обладнання та виконання поліграфічних замовлень. У 1997 р. компанія запустила перший у Японії сервіс замовлення друку через Інтернет, а в 2010 р. — онлайн-сервіс originalprint.jp, який перетворився на один із провідних сервісів друку на вимогу в країні.
Позиції аналогових технологій текстильного друку випробовуються на міцність із кожним черговим винаходом Kornit Digital, світового лідера на ринку технологій Print-on-Demand, що розгорнув галузь у бік персоналізації, адаптивності, економії ресурсів та циклічності за допомогою своїх цифрових машин.
Mimaki випустила новий DTF-принтер TxF300-1600, продуктивність якого до 10 м²/год., що на 30% перевищує можливості попередньої моделі TxF300-75 для друку на футболках.
Для тих, хто все ще сумнівається в актуальності технології декорування одягу DTF, буде цікавим новий пристрій від одного з провідних виробників обладнання для текстильного друку. Компанія ROQ розробила та пропонує систему для автоматичної подачі плівкових трансферів ROQ Feed.
Найбагатший у світі модний будинок Louis Vuitton та сучасних художників тягне один до одного. У 2017 р. Джефф Кунс створив для бренду лінійку сумок Masters з репродукціями картин великих живописців, 13 років з компанією співпрацював і запам’ятався яскравими сумковими принтами для колекції Multicolor Monogram японець Такасі Муракамі, а хустки, шарфи та палантини з вовни та шовку якось розмалював неординарний Йонас Вуд, чиї роботи на аукціонах продаються за мільйони доларів.
Добробут виробників тканини і фурнітури Італії пов’язаний зі споживчою активністю у Китаї, третьому за величиною експортером республіки. Останнім часом ринок, від якого залежить дуже багато для італійських постачальників, перспективно виріс на 7,4%, змусивши організаторів виставки елітного текстилю Milano Unica повернуться до Шанхаю. «Виставка є важливою подією для італійської текстильної промисловості, особливо зараз, коли ми нарешті бачимо ознаки поступового відновлення китайського імпорту. У першому кварталі роздрібні продажі зросли на 4,7%, у квітні та травні — на 3,7%», — каже директор італійської торгової агенції ICE у Шанхаї Аугусто Ді Джачинто.
Ricoh випустила новий DTG-принтер для прямого друку на текстилі — Ricoh Ri 1000X. Від попередньої моделі Ri 1000 новинка відрізняється підвищеною продуктивністю і більш широким функціоналом.
Чи стане історичним день 13 липня року виборів 47-го президента США час покаже, але інформаційний привід на передвиборчому мітингу в Пенсільванії, де ледь не загинув від снайперської кулі колишній голова Сполучених Штатів та кандидат у чергові республіканець Дональд Трамп, видався приголомшливий.