Друга в Україні ЦДМ Ricoh Pro™ C7500 у РВК «Ефективна реклама» Швидка трансформація бізнесу під час війни

2024-07-21
agarkov Обладнання 300

Лише за шість років «Ефективна реклама» зеволюціонувала від невеличкої рекламної агенції, що працювала в маленькій кімнатці на Подолі, у помітну на ринку Києва рекламно-виробничу компанію з кількома виробничими та офісними приміщеннями. Вдало обраний вектор розвитку, пов’язаний із роботою з корпоративними замовниками, дав змогу втілити власну мрію. Після кількох переїздів РВК «Ефективна реклама» знайшла вдалу локацію на вул. Гната Хоткевича, 22 біля м. Чернігівська, де, власне, й з’явилася можливість масштабувати виробництво.Логічний підсумок зростання – нещодавня інсталяція другої в Україні ЦДМ Ricoh Pro™ C7500.

Подробнее...


Новий Epson SureColor SC-F1000: друк DTG і DTF малому та середньому бізнесу в компактному розмірі

2024-07-19
annamelniik Нові медіа 132

Друк на текстилі зазнав приголомшливої еволюції впродовж багатьох років. Технології DTG, а згодом і DTF повністю змінили правила гри в цій індустрії, бо дали змогу друкувати на текстильних виробах з неймовірною деталізацією та високою якістю. Дотримуючись тренду на локалізоване виробництво індивідуальних виробів, на початку цього року компанія Epson представила компактні пристрої для текстильного друку на готових виробах та для друку рекламно-сувенірної продукції. Зокрема, для мікровиробництва у сфері друку на текстильних виробах Epson представила новий принтер Epson SureColor SC-F1000. Це вкрай важливий крок для компанії та для ринку друку на готових текстильних виробах, бо Epson SureColor SC-F1000 вдало та органічно доповнює лінійку принтерів Epson SureColor SC-F2200/SureColor SC-F3000, призначених для малих тасередніх виробництв. Йому властиві така ж якість і універсальність, але він більш компактний і економічний. Цікаво, чи не так? А давайте зануримося в характеристики та нововведення, які реалізувала компанія Epson у принтері Epson SureColor SC-F1000.

Подробнее...


Baumannperfecta i GUK на drupa-2024

2024-07-19
UPG Обладнання 106

Німецькі виробники продовжують автоматизувати процеси різання і фальцювання.

Подробнее...


Навіщо потрібно брендування картонних коробок для посилок?

2024-07-17
Brustore Роздуми про поліграфію 129

У сучасному бізнесі, де конкуренція постійно зростає, кожен елемент взаємодії з клієнтом має значення. Брендування картонних коробок для посилок відіграє ключову роль у формуванні позитивного враження про компанію. Розглянемо, чому це важливо та які вигоди можна отримати від такого підходу.

Подробнее...


Подальший розвиток «АртВіжн» його власник пов’язує з принтерами Roland

2024-07-03
agarkov Широкоформатний друк 143

Історія співпраці рекламного підприємства «АртВіжн» з компанією LPS налічує понад 15 років. За цей час компанія придбала в постачальника чимало обладнання, а останніми інсталяціями стали екосольвентний плотер-катер Roland TrueVIS SG3-540 та бортогибний верстат. Про переваги плотера нам розповів керівник компанії Сергій Хлєвний.

Подробнее...


Друкарня «Ельграф» обрала Rapida 106 для друку на гофрокартоні

2024-06-26
UPG Обладнання 154

Український партнер Swiss Paper Trading Group з квітня виготовляє паковання для роздрібної торгівлі на новій Rapida 106-6+L.

Подробнее...


Fujifilm вступає в нові партнерські стосунки

2024-06-25
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 232

WFIJ Systems Fujifilm, яка є частиною корпорації Fujifilm, оприлюднила низку угод і партнерств на drupa, включно з першим продажем нової однопрохідної струменевої машини серії HS, створеної для ринку вивісок і дисплеїв.

Подробнее...


Цифрове оздоблення без обмежень

2024-06-23
agarkov Postpress 146

Компанія Cartes представляє модуль цифрового оздоблення, який не має обмежень за матеріалами, висотою рельєфу і товщинами елементів в одному дизайні. Це Cartes Jet D-Screen для GT series.

Подробнее...



Epson на drupa 2024 – задоволення попиту на локалізоване виробництво

2024-06-16
agarkov Новини поліграфії 355

Ключова тема, навколо якої було побудовано експозицію Epson на drupa 2024, — задоволення попиту на локалізоване та індивідуальне  виробництво, оскільки рекламно-поліграфічна галузь переходить від масового виробництва однотипної продукції до більш персоналізованих продуктів, виготовлених на вимогу.

Подробнее...