Компанія «Модерн Пак» входить до складу Ukrainian Green Packaging Solutions (UGPS) – групи амбіційних компаній (ТОВ «Інтер-Пак Україна», ТОВ «Галпак», ТОВ «Модерн Пак», ProfiTec, Роганська картонна фабрика), що спеціалізується на виробництві тари, гнучкого та картонного паковання, гофрокартону, скотчу, стрейч-плівки та різних комплектуючих для гофротари. Група компаній здатна надавати комплексні рішення для пакування, зберігання, транспортування та перевезення продукту. «Модерн Пак» починала у 2014 р. як виробник пакувального скотчу, стрейч-плівки, ПОФ (термозбіжної поліолефінової плівки) і працює під слоганом «Ми формуємо культуру пакування». Сьогодні в асортименті «Модерн Пак» стрейч-плівка, брендований скотч, POS-матеріали, картонний кутник, картонні гільзи, папір та картон, самоклейні матеріали. Компанія має понад 10 філій в Україні та офіси в Австрії та Польщі, що виготовляють та продають власну пакувальну продукцію, а також пропонують продукцію компаній, що входять до складу UGPS в Україні. П’ять років тому спектр діяльності «Модерн Пак» суттєво розширився. Сьогодні це провідний постачальник паперу для пакувального ринку, сегменту виготовлення книжок, цифрового друку, самоклейних матеріалів та крафт-паперу, а також палітурного і макулатурного картону на ринок України. Керівник філії «Модерн Пак», яка займається імпортом та продажем паперів та картонів для поліграфії, Вікторія Степаненко, розповіла нашому виданню про засади роботи напрямку, особливості продажів, корпоративної культури, роботи із замовниками.
Німецький виробник першим у галузі запропонував клієнтам інструкції з експлуатації і технічного обслуговування аркушевих офсетних друкарських машин на основі специфікації матеріалів.
На drupa 2024 чисельні партнери компанії «Мегатрейд» за постдрукарським напрямком продемонстрували низку цікавих рішень та абсолютних прем’єр. Наприклад, концерн Plockmatic представив два нові висікальні пристрої – SC7000 PRO-T і SC7000 PRO-T XL, а Morgana, що входить до його складу, – DigiFold Ultra – машину для фальцювання з можливостями повного обрізання блоку. Високою популярністю відвідувачів користувалися як експозиції звичних партнерів «Мегатрейду» (Graftec, Hangzhou iECHO, Tauler), так і відносно нових (Bograma, Vivid тощо).
У минулому номері ми розповідали про друкарське обладнання Heidelberg на drupa 2024, тепер аналізуємо післядрукарські рішення. Загляньмо в післядрукарське майбутнє разом!
Плідно попрацювала на drupa 2024 делегація відділу друкарських та післядрукарських технологій компанії «Мегатрейд». Компанія є ексклюзивним представником в Україні Ricoh™ Europe Graphic Communications за напрямком промислового друкарського устаткування, а віднедавна уклала дистрибуторську угоду з провідним виробником широкого спектра цифрового друкарського устаткування компанією Xeikon і вже планує здійснити перший продаж рулонної етикеткової машини в провідну друкарню в Україні. Отже, що продемонстрували на drupa 2024 партнери «Мегатрейд» за друкарським напрямком.
Кількість замовлень Bobst за перші шість місяців 2024 р., як і очікувалося, була на 15% нижчою за рівень, досягнутий у 2023 році. Продажі дещо зросли та становили ₣828 млн порівняно з ₣815 млн у першій половині 2023 року. Операційний результат (EBIT) становив ₣35 млн порівняно з ₣47 млн у 2023 році. Чистий результат сягнув ₣8 мільйонів, порівняно з ₣41 млн у попередньому році.
Лише за шість років «Ефективна реклама» зеволюціонувала від невеличкої рекламної агенції, що працювала в маленькій кімнатці на Подолі, у помітну на ринку Києва рекламно-виробничу компанію з кількома виробничими та офісними приміщеннями. Вдало обраний вектор розвитку, пов’язаний із роботою з корпоративними замовниками, дав змогу втілити власну мрію. Після кількох переїздів РВК «Ефективна реклама» знайшла вдалу локацію на вул. Гната Хоткевича, 22 біля м. Чернігівська, де, власне, й з’явилася можливість масштабувати виробництво.Логічний підсумок зростання – нещодавня інсталяція другої в Україні ЦДМ Ricoh Pro™ C7500.
Друк на текстилі зазнав приголомшливої еволюції впродовж багатьох років. Технології DTG, а згодом і DTF повністю змінили правила гри в цій індустрії, бо дали змогу друкувати на текстильних виробах з неймовірною деталізацією та високою якістю. Дотримуючись тренду на локалізоване виробництво індивідуальних виробів, на початку цього року компанія Epson представила компактні пристрої для текстильного друку на готових виробах та для друку рекламно-сувенірної продукції. Зокрема, для мікровиробництва у сфері друку на текстильних виробах Epson представила новий принтер Epson SureColor SC-F1000. Це вкрай важливий крок для компанії та для ринку друку на готових текстильних виробах, бо Epson SureColor SC-F1000 вдало та органічно доповнює лінійку принтерів Epson SureColor SC-F2200/SureColor SC-F3000, призначених для малих тасередніх виробництв. Йому властиві така ж якість і універсальність, але він більш компактний і економічний. Цікаво, чи не так? А давайте зануримося в характеристики та нововведення, які реалізувала компанія Epson у принтері Epson SureColor SC-F1000.
Німецькі виробники продовжують автоматизувати процеси різання і фальцювання.
У сучасному бізнесі, де конкуренція постійно зростає, кожен елемент взаємодії з клієнтом має значення. Брендування картонних коробок для посилок відіграє ключову роль у формуванні позитивного враження про компанію. Розглянемо, чому це важливо та які вигоди можна отримати від такого підходу.