У сучасному бізнесі, де конкуренція постійно зростає, кожен елемент взаємодії з клієнтом має значення. Брендування картонних коробок для посилок відіграє ключову роль у формуванні позитивного враження про компанію. Розглянемо, чому це важливо та які вигоди можна отримати від такого підходу.
Від сталого розвитку та персоналізації до інтерактивного паковання і мінімалістичного дизайну — ці маркетингові тенденції формують майбутнє пакувального ринку і матимуть вирішальне значення для успіху компаній.
У жовтні та листопаді 2020 р. відомий портал WhatTheyThink запитав керівників та власників друкарських підприємств про умови ведення бізнесу у 2020 р., виклики у бізнесі, найбільші перспективні можливості та інвестиційні плани. Фахівці порталу поцікавилися також думкою респондентів щодо віртуальних подій, їхніми планами щодо найму на 2020 рік. Результати цього опитування включено до спеціального звіту WhatTheyThink’s «Printing Outlook 2021». У цій статті наведено деякі результати цього звіту.
Текст: Валентина Вареник
Ця стаття є спробою на основі аналізу минулих майже 3 місяців карантину та прогнозів експертів описати тенденції, властиві для українського ринку загалом та які впливатимуть на поліграфічний ринок в наступні півроку-рік. Далі йтиметься про тенденції в контексті формування попиту на паковання в сегменті онлайн-доставки та електронної комерції, а також про те, як представники індустрій зовнішньої реклами, рекламної поліграфії та виробники сувенірної продукції можуть залучати аудиторію в післякарантинний період.
Уважаемые коллеги! Украина постепенно выходит из затяжного карантина, начинают работать различные отрасли промышленности. Соответственно, и у полиграфистов появляется некоторая загрузка . Новый блиц-опрос журнала Print+ "Полиграфия Украины: реалии посткарантина" посвящен вопросу посткарантинного состояния полиграфического рынка. Расскажите пожалуйста , как изменилась за последний месяц ситуация на вашем предприятии, какими успешными кейсами вы можете поделиться.
Маркетинговые исследования и прогнозы производителей косметической продукции свидетельствуют, что потребители предпочитают роскошь и гламур в упаковке для косметики. Причем такая упаковка должна быть и многофункциональной, и устойчивой, и удобной в обращении и транспортировке.
Чимало провідних виробників устаткування для поліграфії зробили відповідальні заяви щодо роботи в умовах коронавірусу. Зокрема директор Duplo з експорту Бруно Пікет заявив, що компанія робить кроки для продовження звичайної ділової діяльності.Компанія приділяє більше уваги організації конференц-зв’язку, телефонних і відеодзвінків. Незважаючи на невдалий день відкритих дверей London Calling, компанія вивела на ринок моделі DC-618, DSS-350 і PFI Blade B3.Перебуваючи в постійному діалозі з Duplo Japan, європейський офіс має в своєму розпорядженні досить обладнання та запасних частин для задоволення потреб клієнтів. Віце-президент Esko Едді Фадель звернувся зі зверненням до клієнтів компанії: «... Ми скасували всі не термінові відрядження, принаймні до кінця квітня. У країнах, де діють обмеження щодо поїздок, ми зробимо все можливе, щоб надати замовникам дистанційну підтримку, і впроваджуємо інструменти доповненої реальності для більш повної віддаленої підтримки.Клієнти в зонах з обмеженим доступом, у яких діє сервісний контракт на програмне забезпечення (Maintenance Contract), можуть скористатися додатковими тимчасовими ліцензіями на програмне забезпечення для настільних додатків, щоб їхні співробітники могли працювати з дому. Ці тимчасові ліцензії будуть оновлюватися щомісяця, поки триває криза з COVID-19». 28 січня 2019 року було створено групу з управління надзвичайними ситуаціями Ricoh по коронавірусу.Ricoh орієнтується на рівень небезпеки ситуації в кожному регіоні, ґрунтуючись на заявах Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) та Міністерства охорони здоров’я, праці та соціального забезпечення Японії, а також стану інфікованості співробітників Ricoh та членів їхніх родин. Ricoh пожертвувала $1 млн через Шанхайське відділення Товариства Червоного Хреста Китаю на підтримку постраждалих від спалаху коронавірусу в китайській провінції Хубей.Компанія безоплатно надала багатофункціональні пристрої та копіювальну техніку для освітніх установ, в т.ч. для початкових і середніх шкіл в Китаї. Також Ricoh налагодила безкоштовне постачання витратних матеріалів клієнтам в постраждалій провінції.
По нашей просьбе генеральный директор компании «ЯМ Интернешенл Украина» Наталья Самойленко рассказывает об основных итогах работы компании в 2019 г., оценивает рыночные тенденции и делится своими ожиданиями от нынешнего, 2020 года.
Прошлый год принес массу инноваций и новых возможностей для эстетических и функциональных экспериментов при создании упаковки, отмечает Мартис Лупус в материале на сайте https://99designs.com. Автор рассматривает девять наиболее заметных тенденций в дизайне упаковки, которые, по его мнению, наблюдались в 2019 году.