Текст: Валентина Вареник
Ця стаття є спробою на основі аналізу минулих майже 3 місяців карантину та прогнозів експертів описати тенденції, властиві для українського ринку загалом та які впливатимуть на поліграфічний ринок в наступні півроку-рік. Далі йтиметься про тенденції в контексті формування попиту на паковання в сегменті онлайн-доставки та електронної комерції, а також про те, як представники індустрій зовнішньої реклами, рекламної поліграфії та виробники сувенірної продукції можуть залучати аудиторію в післякарантинний період.
Уважаемые коллеги! Украина постепенно выходит из затяжного карантина, начинают работать различные отрасли промышленности. Соответственно, и у полиграфистов появляется некоторая загрузка . Новый блиц-опрос журнала Print+ "Полиграфия Украины: реалии посткарантина" посвящен вопросу посткарантинного состояния полиграфического рынка. Расскажите пожалуйста , как изменилась за последний месяц ситуация на вашем предприятии, какими успешными кейсами вы можете поделиться.
Маркетинговые исследования и прогнозы производителей косметической продукции свидетельствуют, что потребители предпочитают роскошь и гламур в упаковке для косметики. Причем такая упаковка должна быть и многофункциональной, и устойчивой, и удобной в обращении и транспортировке.
Чимало провідних виробників устаткування для поліграфії зробили відповідальні заяви щодо роботи в умовах коронавірусу. Зокрема директор Duplo з експорту Бруно Пікет заявив, що компанія робить кроки для продовження звичайної ділової діяльності.Компанія приділяє більше уваги організації конференц-зв’язку, телефонних і відеодзвінків. Незважаючи на невдалий день відкритих дверей London Calling, компанія вивела на ринок моделі DC-618, DSS-350 і PFI Blade B3.Перебуваючи в постійному діалозі з Duplo Japan, європейський офіс має в своєму розпорядженні досить обладнання та запасних частин для задоволення потреб клієнтів. Віце-президент Esko Едді Фадель звернувся зі зверненням до клієнтів компанії: «... Ми скасували всі не термінові відрядження, принаймні до кінця квітня. У країнах, де діють обмеження щодо поїздок, ми зробимо все можливе, щоб надати замовникам дистанційну підтримку, і впроваджуємо інструменти доповненої реальності для більш повної віддаленої підтримки.Клієнти в зонах з обмеженим доступом, у яких діє сервісний контракт на програмне забезпечення (Maintenance Contract), можуть скористатися додатковими тимчасовими ліцензіями на програмне забезпечення для настільних додатків, щоб їхні співробітники могли працювати з дому. Ці тимчасові ліцензії будуть оновлюватися щомісяця, поки триває криза з COVID-19». 28 січня 2019 року було створено групу з управління надзвичайними ситуаціями Ricoh по коронавірусу.Ricoh орієнтується на рівень небезпеки ситуації в кожному регіоні, ґрунтуючись на заявах Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) та Міністерства охорони здоров’я, праці та соціального забезпечення Японії, а також стану інфікованості співробітників Ricoh та членів їхніх родин. Ricoh пожертвувала $1 млн через Шанхайське відділення Товариства Червоного Хреста Китаю на підтримку постраждалих від спалаху коронавірусу в китайській провінції Хубей.Компанія безоплатно надала багатофункціональні пристрої та копіювальну техніку для освітніх установ, в т.ч. для початкових і середніх шкіл в Китаї. Також Ricoh налагодила безкоштовне постачання витратних матеріалів клієнтам в постраждалій провінції.
По нашей просьбе генеральный директор компании «ЯМ Интернешенл Украина» Наталья Самойленко рассказывает об основных итогах работы компании в 2019 г., оценивает рыночные тенденции и делится своими ожиданиями от нынешнего, 2020 года.
Прошлый год принес массу инноваций и новых возможностей для эстетических и функциональных экспериментов при создании упаковки, отмечает Мартис Лупус в материале на сайте https://99designs.com. Автор рассматривает девять наиболее заметных тенденций в дизайне упаковки, которые, по его мнению, наблюдались в 2019 году.
В отчете «Глобальный рынок упаковки для яиц: анализ отрасли и оценка возможностей, 2019–2029». Future Market Insights (FMI) оценивает объем мирового рынка упаковки для яиц примерно в $5,5 млрд к концу 2019 года. Ожидается, что в течение прогнозируемого периода рынок будет ежегодно расти на более, чем 6%.
Поскольку молочные продукты являются скоропортящимися, для облегчения их хранения и транспортировки необходима правильная и эффективная упаковка. В частности, все более востребована компактная упаковка молочных продуктов. Объем мирового рынка упаковки для молочной продукции в 2018 г. оценивался в $62,56 млрд, и ожидается, что в период 2019-2025 гг. он будет увеличиваться в среднем на 4,19% в год.
В беседе с генеральным директором компании MacHOUSE Михаилом Онищенко мы традиционно коснулись как итогов уходящего, 2019 г., так и общей ситуации в экономике страны, в полиграфической отрасли. Говорили и о перспективах различных направлений деятельности компании MacHOUSE.