Зарегистрован: 2016-07-16
Карма: 1
Активен в категориях: Новини в Україні, Спеціальні види друку, Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Цифровий друк
У 2023 році працівники КП "Київреклама" прибрали більше 17 000 вивісок і рекламних засобів з фасадів будинків, 5 804 штендерів та 2915 рекламних конструкцій з елементів огородження. Щодня протягом 2023 року демонтовано понад 100 незаконних рекламних конструкцій.
Команда лікарів та дослідників з Університету Флоренції використовує принтер 3DUJ-553 від Mimaki для створення тривимірних анатомічних моделей з надзвичайно високим і недосяжним раніше ступенем достовірності кольорів.
Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.
Друкарня «Коло» (Дрогобич) входить до когорти провідних виробників книжкової продукції в Україні й працює на ринку вже 22 роки. Ця типова офсетна друкарня (потужний парк додрукарського, друкарського, післядрукарського устаткування для виготовлення книжок у твердій та м’якій палітурці) декілька років тому диверсифікувала діяльность й зробила рішучий крок у бік дігіталізації виробництва, адже вимоги замовників до оперативності виготовлення книжок постійно зростали, кількість назв збільшувалася, а наклади скорочувалися. ЦДМ Konica Minolta AccurioPress 3080 дала змогу не лише розширити можливості з обслуговування видавців, але й зміцнити співпрацю з митцями, для яких «Коло» активно друкує арт-буки, вийти на ринок рекламно-комерційної продукції короткими накладами.
Верховна Рада проголосувала у другому читанні і в цілому за законопроєкт № 2051-1, який вводить в країні заборону на поширення тонких, надтонких і оксорозкладних пластикових пакетів. Законом передбачається заборонити поширювати пакети в установах роздрібної торгівлі, громадського харчування та послуг як платно, так і безкоштовно.
Компанія Ricoh позиціонує модель Ricoh Pro™ C5300S не лише як рішення, яке стає у нагоді досвідченим друкарням із пакетом замовлень цифрового друку, але й як чудовий інструмент для виходу на ринок цифрового друку.
ЦДМ новітньої серії Konica Minolta AccurioPrint C4065/AccurioPress C4070/AccurioPress C4080, розраховані на малі та середні друкарні, з’явилися на ринку України наприкінці 2020 р. І вже знайшли власників у багатьох регіонах. Зокрема, Konica Minolta AccurioPrint C4065 встановлено у львівському ПП «Фенікс плюс». Ця багатопрофільна компанія раніше надавала послуги оперативного друку на офісних БФП, а більш складні замовлення розміщувала в інших друкарнях. Це спричиняло певні незручності для самої друкарні та її замовників, адже на висококонкурентному ринку друкарських послуг такі невеличкі компанії виграють за рахунок сервісу – важлива складова якого задовольнити всі потреби клієнта (основні з яких – надати весь комплекс послуг «з одних рук», виготовити продукцію надоперативно та з високим рівнем якості, допомогти у вирішенні специфічних проблем – адаптації та створенні макету, зокрема тощо).
ЦДМ Konica Minolta використовують для друку принтбуків, фотозображень та супутньої продукції чимало спеціалізованих компаній з усієї України. Однією з них є Мережа магазинів «Фото Konica» з Херсона, яка впродовж багатьох років довіряє саме устаткуванню японського виробника (це помітно навіть з назви компанії).
2020 рік був несхожий на жоден рік. Незважаючи на всі складні завдання, поліграфічна галузь об’єдналася, перетворилася та переосмислила підходи, щоб допомогти полегшити ситуацію, – зазначає Джоанн Гор (маркетолог B2B, яка захоплюється друком; засновник компанії Joanne Gore Communications) в статті на сайті printingnews.com.
Компанія Sky Solutions (сімейний бізнес Андрія та Галини Макеєвих) цього року святкуватиме одинадцятиріччя. Друкарня має досвід роботи на багатьох ЦДМ, переважно бренду Konica Minolta. Але в останні роки клієнти компанії дедалі частіше розміщували замовлення з додатковими кольорами, які доводилося виконувати на підряді.