«Фото Konica» стала одним з перших власників ЦДМ оновленої серії – Konica Minolta AccurioPress c4070, з покращеними можливостями роботи з кольором та підготовки зображень до друку та іншими важливими для основної спеціалізації херсонської компанії вдосконаленнями (покращена робота з банерними форматами, фактурними та металізованими матеріалами тощо).

 

ПРО КОМПАНІЮ

Мережа магазинів «Фото Konica» працює на ринку фотопослуг Херсона понад 15 років. Спочатку точки мережі надавали послуги з друку звичайних фотографій у хімічний спосіб з використанням міні-фотолабів Noritsu та Docsy-51 та виготовлення супутньої продукції.

Новим виміром для Мережі «Фото Konica» став поступовий перехід на цифровий друк. Зокрема у ній було інстальовано першу на ринку Херсону ЦДМ Fuji, яка давала змогу друкувати фотографії формату А3.

Подальший розвиток «Фото Konica» пов’язаний з брендом Konica Minolta та запровадженням технології друку сухим тонером для виготовлення фотографій. Першою професійною ЦДМ мережі стала Konica Minolta bizhub Pro C6500.

Певний час компанія надавала супутні послуги широкоформатного друку, але наразі відмовилися від цього напрямку й зосередилися на ніші друку фотопродукції з використанням класичної хімічної технології та цифрового друку.

Основними напрямками діяльності «Фото Konica» лишаються виготовлення фотокниг та принтбуків, а також підготовка, макетування, ретушування та друк фотографій. Компанія співпрацює зі шкільними, весільними фотографами.

У асортименті принтбуків мережі «Фото Konica» переважають так звані «Інстабуки» (найбільш поширені розміри – 15х15 см, 20х20 см и 25х25 см). Компонування фотографій в «Інстабуках» виконується в стилі Instagram: як правило, всі фотографії мають квадратну форму та розміщуються по 4, 6 або 9 шт. на одній сторінці в різних комбінаціях, можуть компонуватися у вигляді колажу. При дизайні «Інстабуків» на сторінках використовуються широкі білі поля.

Крім «Інстабуків» у твердій палітурці, з друком розворотами та скріпленням на пластик, «Фото Konica» пропонує вироби у вигляді журналів.

Популярними серед замовників компанії лишаються фотовироби випускної тематики. Попри дистанційне навчання, перехід значної частини активності в Інтернет, чимало дітей воліють тримати в руках фотокнигу або принтбук про найкращі моменти, пов’язані зі шкільним періодом чи випуском.

Серед конкурентних переваг Мережі «Фото Konica» її адміністратор Володимир Сокол називає можливість виконувати підлаштування під кожного клієнта. Фотографів, що працюють зі школами та університетами, саме й влаштовують можливості «м’якого» регулювання параметрів. Інші переваги – повний цикл виробництва фотобуків та принтбуків (постдрукарські операції у мережі «Фото Konica» частково автоматизовано, а для виготовлення твердих палітурок використовуються здебільшого ручні операції), виробнича гнучкість (зокрема, на відміну від деяких конкурентів, компанія не пропонує кількість сторінок у принтбуці, кратну чотирьом, й за потреби клієнта може додати до блоку навіть один аркуш).

ЩО БРАЛОСЯ ДО УВАГИ ПРИ ВИБОРІ ЦДМ?

Як зазначає Володимир Сокол, важливим фактором оновлення ЦДМ для друку фотопродукції став розвиток технологійПри розробці ЦДМ серії Konica Minolta AccurioPrint C4065/ AccurioPress C4070/AccurioPress C4080 чимало можливостей по роботі з кольором, з фактурними та металізованими паперами, створенню профілів матеріалів запозичено в більш професійних ЦДМ. Відповідно, навіть ЦДМ Konica Minolta, що позиціонуться для малих та середніх друкарень, мають значний ресурс, сучасні функціональні контролери, значний інструментарій для покращення якості зображень та їхнього якісного відтворення в друці.

Володимир зазначає, що вагомими факторами на користь вибору новітньої ЦДМ Konica Minolta AccurioPress c4070 були швидкість та висока роздільна здатність друку.

Важливою для мережі «Фото Konica» стали висока деталізація зображень, яку може забезпечити Konica Minolta AccurioPress c4070. Зазначимо, що у ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C4070 використано технологію цифрової обробки зображень з активною адаптацією растру S.E.A.D. X (Screen-Enhancing Active Digital Process), що в поєднанні з технологію автоматичної обробки зображень ASIC забезпечує виняткову деталізацію зображень на відбитку, щоб гарантувати виняткове відтворення кольорів на максимальній швидкості. Крім того, і це особливо важливо для друку фотозображень, завдяки використанню технології Dot position control Konica Minolta AccurioPress c4070 друкує з роздільною здатністю 3600х2400 dpi, що є еквівалентом до 1200х2400 dpi.

Сподобалися представникам мережі «Фото Konica» і можливості банерного друку, важливі для основного напрямку діяльності компанії (друк фотографій та супутньої продукції). У ЦДМ Konica Minolta AccurioPress c4070 завдяки певним змінам до конструкції ЦДМ попередніх серій вдалося збільшити максимальний розмір паперу для двобічного друку до 864 мм, а для однобічного друку – до 1300 мм.

Як підкреслює Володимир, у ЦДМ попередніх серій друк банерів потребував додаткових налаштувань, а в Konica Minolta AccurioPress c4070 процес оптимізований (можна легко перемикатися між друком формату SRA3 та друком банерного формату).

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТА СПІВПРАЦЯ З ФОТОГРАФАМИ

Мережа «Фото Konica» використовує цифрові профілі, орієнтовані на фотодрук, а також на цифровий тонерний друк на Konica Minolta AccurioPress c4070. Відповідно, при виконанні комплексних, комбінованих замовлень, де задіяно й фотолаби, й ЦДМ та відбувається ручне підлаштування коліру, еталонною для компанії є саме якість друку фотолабу, а щоденне калібрування цифрової друкарської машини Konica Minolta AccurioPress c4070 дає змогу на 99% наблизити зовнішній вигляд фотографій, видрукуваних електрографічною технологією сухим тонером, до класичного фотографічного друку.

Хоча технічно синхронізувати профілі хімічного друку та електрографічного друку сухим тонером на всі 100% нелегко, бо Konica Minolta AccurioPress c4070 має більше кольорове охоплення, ніж міні-лаб (окремі відтінки кольорів хімічний друк не може передати настільки яскраво, як тонерний друк сухим тонером).

Konica Minolta AccurioPress c4070 має велике кольорове охоплення та професійні інструменти по роботі з кольором, можливість підлаштовувати кольоропередачу або обирати один з 18 варіантів лініатури друку залежно від типу матеріалу та вимог, що висувають до друку фотографій різні фотографи.

Відповідно, на вимогу таких прискіпливих клієнтів «Фото Konica» створює індивідуальні кольорові профілі на  Konica Minolta AccurioPress c4070 та підлаштовує їх під конкретного клієнта, щоб він завжди отримував результат, який йому подобається.

Через основну специфіку діяльності Мережа «Фото Konica» нерідко використовує у роботі ламінування. На Konica Minolta bizhub Pro C6500 ламінувати сторінки фотокниг було складніше – іноді був потрібний спеціалізований ламінат для цифрового друку. Вже за підсумками нетривалого періоду експлуатації Konica Minolta AccurioPress c4070 очевидно, що адгезія звичайного ламінату навіть з відбитками, які містять щільні плашки, значно краща, ніж в попередній ЦДМ.

За рахунок вибору оптимальної лініатури та наявності еластичної стрічки перенесення зображення у Konica Minolta AccurioPress c4070 покращено можливості роботи з фактурними картонами та паперами (тонер більш глибоко та рівномірно переноситься на поверхні зі складною фактурою). Крім того, завдяки покращеній бібліотеці паперів можна застосувати профіль схожого паперу, що допомагає зменшити кількість помилок та покращити якість друку на матеріалі, який раніше не використовувався. Звичайно, завжди в пам’яті пристрою можна зберегти й профіль паперу, на якому щойно виконувався друк, щоб надалі скористатися ним за потреби.

У Мережі магазинів «Фото Konica» користуються цими факторами й активно тестують фактурні та металізовані папери та картони, вивчають їхні можливості для виготовлення індивідуалізованих фотовиробів й планують додасти їх на сайт компанії http://photoprint.com.ua.

Більшість клієнтів мережі магазинів «Фото Konica» наполягають, щоб сторінки принтбуків були матовими, з меншим глянцем.

Й, регулюючи температуру пічки, на Konica Minolta AccurioPress c4070 значно простіше, ніж на Konica Minolta bizhub Pro C6500 домогтися потрібного глянцю відбитку.

РОБОТА У ЛОКДАУНИ ТА ПОДАЛЬШІ ПЛАНИ

Під час минулорічного весняного локдауну в Мережі магазинів «Фото Konica» виникли певні складнощі, які змушували замислитися, як скоротити фізичну взаємодію з замовниками, але водночас зберегти для них можливість зручно замовляти фотографії та принтбуки.

Сьогодні, коли з початку боротьби з пандемією коронавірусу прийшов рік, Володимир Сокол говорить про певне відновлення обсягів ринку друку фотографій та супутньої продукції. Фотографи навчилися надавати послуги з підготовки фотоматеріалів своїм клієнтам дистанційно. Зі свого боку Мережа «Фото Konica» намагається звертати увагу фотографів на різні зручні моделі виготовлення фотокниг та надання супутніх послуг. Наприклад, використовувати нестандартну ситуацію й роздруковувати фотографії з програм для відеоконференцій та месенджерів.

Мережа «Фото Konica» намагається рекламувати можливості своїх ЦДМ, щоб залучати додаткових замовників не лише фотопродукції, але й рекламної поліграфії, яка за допомогою такого потужного інструменту як Konica Minolta AccurioPress c4070 може бути не лише якісною, але й підкреслювати індивідуальність бренду.

Подальша еволюція мережі магазинів «Фото Konica», крім організації процесу залучення замовлень через сайт https://photoprint.com.ua/ та їхнього автоматичного виконання (поки що в автоматичному режимі працюють приймання замовлень та фотографій, більш розширенні функції з виготовлення принтбуків перебувають у стадії розробки), пов’язана з демонстрацією широкому загалу клієнтів можливостей цифрового друку сухим тонером, який нічим не поступається, а подеколи й переважає можливості класичної фотографії.

Сьогодні, на відміну від часів, коли «Фото Konica» лише починала працювати на ЦДМ Konica Minolta й доводилося стикатися з недовірою клієнтів до друку фотографій, виконаних у цифровий спосіб) замовники досить спокійно сприймають, що фотографія може бути видрукувана на принтері й за якістю та кольоровідтворенням при цьому переважати фотографії, видрукувані на міні-лабі.

Саме цифровий друк, підкреслює Володимир Сокол, має більші можливості для індивідуалізації фотографій – наприклад, використання текстурних паперів або паперу з певними вкрапленнями компанія вже потроху впроваджує, добирає папір, цікавий замовникам.