Celessence, розташована в Рочестері, розробила запатентовану мікрокапсульну технологію, що дозволяє додавати аромати до друкованої продукції й текстилю. Співпраця спрощує замовлення продукції Celessence.
Фарби Ultra Coat змішуються на місці та економно наносяться черезлакувальну секцію офсетної машини, забезпечуючи більшу вагу шару й сильніший сенсорний ефект. Технологія сумісна також із флексо та трафаретним друком.
Продукція Celessence не підпадає під REACH, а всі аромати сертифіковані Міжнародною асоціацією ароматів. Вона також відповідає Oeko-Tex і має найвищу сертифікацію ZDHC.
Керівник напрямку витратних матеріалів Heidelberg UK Ґрант Андерсон наголосив на силі запахів у створенні вражень: «Ми раді запропонувати друкарям і брендам можливість робити продукцію більш захопливою та мультисенсорною».
Застосування: книжки, обкладинки журналів, листівки, промоматеріали та паковання.
Співгендиректорка Celessence Сюзан Пауелл зазначила: «Запах у друці здатен повністю змінити реакцію споживачів на друковані носії».
До лінійки також входить натуральний антимікробний засіб Mandala на основі ефірних олій герані, перцевої м’яти, троянди, лемонграсу та кедру.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

