Celessence, розташована в Рочестері, розробила запатентовану мікрокапсульну технологію, що дозволяє додавати аромати до друкованої продукції й текстилю. Співпраця спрощує замовлення продукції Celessence.

Фарби Ultra Coat змішуються на місці та економно наносяться черезлакувальну секцію офсетної машини, забезпечуючи більшу вагу шару й сильніший сенсорний ефект. Технологія сумісна також із флексо та трафаретним друком.

Продукція Celessence не підпадає під REACH, а всі аромати сертифіковані Міжнародною асоціацією ароматів. Вона також відповідає Oeko-Tex і має найвищу сертифікацію ZDHC.

Керівник напрямку витратних матеріалів Heidelberg UK Ґрант Андерсон наголосив на силі запахів у створенні вражень: «Ми раді запропонувати друкарям і брендам можливість робити продукцію більш захопливою та мультисенсорною».

Застосування: книжки, обкладинки журналів, листівки, промоматеріали та паковання.

Співгендиректорка Celessence Сюзан Пауелл зазначила: «Запах у друці здатен повністю змінити реакцію споживачів на друковані носії».

До лінійки також входить натуральний антимікробний засіб Mandala на основі ефірних олій герані, перцевої м’яти, троянди, лемонграсу та кедру.