Менш як за місяць – 21 листопада – MPS вже повідомила про «рестарт» внаслідок її викупу керівниками (так званий процес MBO – Management-Buy-Out). На сайті компанії опубліковано повідомлення, що містить основну інформацію у формі відповідей на часті запитання.

Ось найважливіше: «MPS Printing успішно розпочала свою діяльність у результаті викупу компанії керівництвом за підтримки Ніка Тайрера та співзасновника MPS Systems Берта ван ден Брінка. Компанія вступає в новий етап, орієнтований на стабільність, спадкоємність та оновлену відданість нашим клієнтам».

Нік Тайрер є генеральним директором MPS Systems (UK), не зачепленим у процесі банкрутства MPS. Також пояснюється, що «викуп керівництвом компанії (MBO) був обраний тому, що він пропонував найбільш стабільне, відповідальне та орієнтоване на наступність рішення. Завдяки керівникам, які знають компанію, технології та клієнтів, нова організація може швидко та ефективно перебудуватися».

Про керівництво пишуть так: «Річард Мідем відповідає за комерційні питання і має глибокі знання галузі та ринку. Він керує комерційною стороною бізнесу. Берт ван ден Брінк, співзасновник MPS Systems, володіє глибокими технічними знаннями, досвідом роботи в галузі та довгостроковим баченням, які й визначили початковий успіх компанії. Міхіль Борст — досвідчений керівник, який розуміє операційну та фінансову структуру MPS і брав активну участь в управлінні компанією в перехідний період. Разом вони утворюють команду керівників, відданих стабільності, клієнтоорієнтованості та операційній досконалості».

Міхіль Борст був раніше генеральним директором MPS (призначений на цю посаду наприкінці 2023 р. — був тоді фінансовим директором). Він і директор з міжнародних продажів Річард Мідем залишаються в компанії. Також пояснюється, що перезапуск дозволить клієнтам розраховувати на постійний доступ до обладнання, запчастин, сервісного обслуговування та технічної підтримки.

Важливий момент — нова компанія відповідає лише за платежами, прийнятими після її утворення. Платежі, зроблені до банкрутства, і навіть виставлені на той час рахунки підпадають під процедуру банкрутства і обробляються призначеним судом управляючим. Що ж до сервісних договорів, то обіцяють, що нова компанія зв’яжеться з кожним клієнтом індивідуально, щоб підтвердити статус договорів на обслуговування та прояснити умови, графік та ціни. Змінювати продуктовий ряд компанії та технології найближчим часом не планується.