ПРО КОМПАНІЮ

ПП «Фенікс плюс» працює на ринку поліграфії близько 25 років. Починала компанія як звичайний копі-центр і надавала послуги з роздруковування та копіювання відбитків на офісних принтерах Konica Minolta, Ricoh, Xerox студентам Національного Університету «Львівська політехніка» (неподалік від цього навчального заходу, на вул. Сахарова, 7 друкарня розташовується й сьогодні).

На початку двотисячних ПП «Фенікс плюс» вийшла за рамки послуг оперативної поліграфії, придбавши перший широкоформатний плоттер у форматі А0, на якому друкувала переважно креслення для студентів та інженерних співробітників навчальних закладів. Широкоформатний друк став важливою складовою диверсифікації діяльності компанії на шляху до перетворення від копі-центру до рекламно-виробничої компанії з широким спектром послуг.

Сьогодні компанія – помітний гравець на ринку широкоформатного друку.

ПП «Фенікс плюс» має два плоттери для сольвентного друку з шириною друку 1,8 та 3,2 м; три екосольвентних принтери та один УФ-принтер й друкує на широкому асортименті матеріалів (банері, банерній сітці, папері, полотні, прапорах, просвітній плівці, самоклеїльній плівці, фотопапері, шпалерах), пропонує готові вироби (інформаційні стенди, прес-воли, таблички, Х-банери).

Окремий напрямок діяльності компанії – виготовлення пластикових карток та інших пластикових виробів (візитівки, дисконтні картки, картки постійного клієнта, подарункові сертифікати, перепустки, посвідчення).

Також ПП «Фенікс плюс» надає послуги з виготовлення рекламно-сувенірної продукції (значки, ручки, флешки, чохли для телефонів тощо) на настільному УФ-принтері Mimaki UJF 3042 FX. Асортимент послуг ПП «Фенікс плюс» доповнюють друк на горнятках та пазлах, виготовлення фотоподушок та футболок тощо.

Щоб повністю задовольнити потреби клієнтів (більшість з яких прагнуть отримати всі послуги «з одних рук»), компанія бере на себе функції рекламної аґенції й надає через посередників послуги офсетного друку, виготовляє невеликі монтажі, брендує автівки тощо.

 

 ВЛАСНА ЦДМ – КРОК НАЗУСТРІЧ КЛІЄНТАМ

Раніше ПП «Фенікс плюс» надавала послуги оперативного друку на офісних принтерах різних виробників, а більш якісні роботи виготовляла через посередників. Оскільки терміни виконання замовлень власницю компанії Тетяну Домашовець не задовольняли, а якість друку подеколи контролювати було важко, вона вирішила інвестувати кошти у власну продуктивну систему друку.

Мотиви цього рішення – потреба вийти на інший рівень, запропонувати послуги з оперативного, більш високоякісного друку, працювати з широким спектром матеріалів.

Компанія розглядала ЦДМ двох виробників – серії Konica Minolta AccurioPress C3070/С3080 для малих та середніх друкарень та Ricoh Pro C5300S.

Важливий аргумент на користь вибору рішення від Konica Minolta – наявність представництва компанії у Львові та можливість отримувати оперативне сервісне обслуговування.

Перш ніж придбати ЦДМ, представники «Фенікс плюс» вивчали досвід кількох львівських компаній щодо експлуатації ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C3070/С3080. Наприкінці 2020 р. Konica Minolta вивела на ринок ЦДМ новітньої серії AccurioPrint C4065/ AccurioPress C4070/AccurioPress C4080. Контракт щодо інсталяції Konica Minolta AccurioPrint C4065 ПП «Фенікс плюс» та Konica Minolta Ukraine уклали в грудні 2020 р., а ЦДМ інстальовано у січні 2021 року.

ПП «Фенікс плюс» придбала ЦДМ на умовах контракту, бо для друкарні, для якої продуктивна система цифрового друку перша, – така форма роботи з постачальником майже безальтернативна: можна не дбати про своєчасну заміну ресурсних запчастин та поповнення запасу тонерів. Сервісом постачальника Тетяна Домашовець цілком задоволена: якщо й виникають проблеми, вони вирішуються досить швидко, й нерідко дистанційно.

Konica Minolta AccurioPrint C4065 використовується в друкарні «Фенікс Плюс» з січня. Поява власної ЦДМ дала змогу значно підвищити оперативність виконання замовлень. З’явилася й альтернатива для клієнта – залежно від вимог до якості, фінансових можливостей та потрібних термінів він може обирати друк на Konica Minolta AccurioPrint C4065 (складні зображення, фотографії) або на Konica Minolta bizhub с220, Konica Minolta bizhub с224, Ricoh MP С3004EX.

Клієнти ПП «Фенікс плюс» замовляють здебільшого друк акцидентної рекламної поліграфії: візитівок, буклетів, брошур, листівок. На дизайнерських паперах на Konica Minolta AccurioPrint C4065 компанія майже не друкує, бо більшість її замовників поки що за звичкою надають перевагу трафаретному друкові на дизайнерських матеріалах, відповідно, компанія перерозміщує такі замовлення, при виконанні яких зазвичай використовуються дорогий нестандартний папір, додаткові кольори, тиснення тощо.

 

 

 

 

Тетяна Домашовець, власниця ПП «Фенікс плюс»:

«Кінцеві замовники майже не користуються послугами сервісів збірних накладів, їм зручніше звертатися до невеликих виробників, таких як ПП «Фенікс плюс», які виготовляють замовлення терміново, у день розміщення замовлення, пропонують можливість адаптувати макети для друку або виготовити їх з нуля».

 

СЕРВІС ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА

Тетяна Домашовець підкреслює, що попри наявність значних потужностей цифрового друку у Львові, відчувається значний ціновий тиск з боку київських виробників, в т. ч. сервісів збірних накладів. Багатьом рекламним аґенціям та іншим посередникам через ціновий фактор цікавіше працювати з виробниками на кшталт «Вольфа» чи «Глянця», які пропонують цій категорії компаній друк на широкому спектрі матеріалів, ефекти післядрукарського опорядження за прийнятними цінами.

На сайті компанії https://bigdruk.com/ є можливість скористатися конструкторами горняток, пазлів, фотокартин, футболок, де можна не лише вказати параметри замовлення та завантажити файл із зображенням, але й дізнатися вартість виконання. Також на сайті є можливість дізнатися про ціни на основні вироби рекламної поліграфії, розмістити онлайн замовлення, прикріпивши файл або вказавши місце його розташування, а також зазначивши контактну інформацію. Щоправда, Тетяна вказує на те, що автоматичному залученню замовлень, наприклад, в сегменті широкоформатного друку, іноді стає на заваді потреба адаптувати макети кінцевих замовників до друку.

Для залучення клієнтів «Фенікс плюс» використовує контекстну рекламу та соціальні мережі.

ЗМІНА ПАРАДИГМИ РИНКУ ТА ПОДАЛЬШИЙ РОЗВИТОК

Весняний локдаун 2020 р. Тетяна Домашовець називає «ударом нижче пояса», коли ані друкарням, ані їхнім клієнтам було до кінця незрозуміло, як поводитися, доводилося працювати віддалено, а кількість замовлень впала до критичного мінімуму.

А от до подальших локдаунів друкарням (і «Фенікс плюс» – не виключення) вже вдалося адаптуватися – працівники з розумінням ставляться до скороченого графіку, позмінної роботи. Друкарня «Фенікс плюс» розташована у досить відвідуваному місці, й її клієнти дотримуються певних обов’язкових санітарно-технічних процедур при відвідуванні компанії.

З 19 квітня у Львові дещо послаблено локдаун – діти 1-4 класів пішли до школи, відкрилися літні майданчики та тераси закладів громадського харчування, відновлено роботу непродовольчих ринків за окремим протоколом. Враховуючи можливе відкриття у травні ресторанів та музеїв, Тетяна Домашовець сподівається, що й обсяги друкованої продукції, якої потребуватимуть представники цих закладів, відновлюватимуться. Підприємиця розраховує на відкладений попит, бо представники туристичної інфраструктури (готелі, ресторани, хостели) постійно замовляли продукцію у ПП «Фенікс плюс», і ці клієнти мають повернутися…

Зрозуміло, що періодичні локдауни та обмеження роботи триватимуть й надалі, але бізнес, в т.ч. клієнти «Фенікс плюс», поступово пристосовуватимуться до цієї ситуації і все одно замовлятимуть поліграфічну продукцію.

Отже, Тетяна Домашовець сподівається на збільшення кількості замовлень та подальше розширення ключових напрямків діяльності.