Друкарня «Вольф» у поліграфії України поняття назовне. Думається, пересічний громадянин на питання «Які ви знаєте друкарні?» відповість – «Вольф». Та й професіонал в галузі друку згадає друкарню «Вольф» однією з перших, бо унікальність компанії полягає в тому, що вона зробила мистецтво поліграфії набутком мас і водночас вправно працює зкорпоративними замовниками.Звісно, друкарня «Вольф» задає тренди. Вона запровадила друк за технологією Twin-off («гібридний») в комерційному сегменті, однією з перших в Україні зробила ставку на Web-to-Print і нарешті стала інноватором і в цифровому друці, встановивши першу для комерційного сегменту в Україні машину Xerox® Iridesse™ Production Press і (що важливіше) розкривши її потенціал у друці поліграфічної продукції з прикрасами.У часи війни друкарня «Вольф» масштабує бізнес, укладає нові партнерські угоди, відкриває філії в багатьох регіонах України та масштабує ділянку цифрового друку. Нескладно побачити, що більшість інвестицій менеджмент компанії робить саме у «цифру». А ставку робить на обладнання компанії Xerox. В інтерв’ю нашому журналу власник друкарні Ігор Вольф розповів про виклики, розвиток цифрового вектору, партнерство із Xerox.
Працюючи в непростих умовах, в прифронтовому Харкові, Книжкова фабрика «Юнісофт» змогла повністю відновити виробництво книжок, паковання та настільних ігор й продовжує інвестувати в устаткування. Об’єктивні реалії розвитку книжкового ринку змусили харків’ян подбати про зміцнення напряму оперативного виготовлення книжок. І третя в Україні Ricoh Pro™ С7500 стала для компанії чи не найкращим вибором.Основні мотиви придбання – дублювання устаткування, певні відмінності від наявної Ricoh Pro™ С9200 при друці окремих елементів книжкових обкладинок, можливість застосування додаткових кольорів для імітації фольгування та прозорого тонера для лакування коротких накладів продукції.Втім з генеральним директором Книжкової фабрики «Юнісофт» Олександром Поповичем, як завжди, розмовляємо не лише про чергове придбання, але й ситуацію на книжковому ринку та в компанії зокрема.
Рекламна агенція Gigastyle працює у невеличкому місті Тальне Черкаської області. Звісно, якщо обслуговувати лише представників місцевого бізнесу, то на розвиток годі сподіватися. Але Інтернет та потужні служби доставки дають змогу працювати із замовниками з усієї України. А конкурентні переваги (насамперед – зручне географічне розташування, менші вимоги до рівня зарплат, дешева оренда та й віддаленість від лінії фронту) стали тими факторами, завдяки яким бізнес компанії досить швидко розвивається.
Ця розповідь про те, наскільки важливим для інноваційної багатопрофільної друкарні в непрості часи є напрямок цифрового друку, а відтак і про надійне партнерство з постачальником устаткування, якому керівник компанії «Ультрадрук» Наталя Обушна довіряє вже понад двадцять років. Започаткування підприємницею абсолютно нового, на перший погляд, не пов’язаного з друкарством, напрямку діяльності врешті-решт стало додатковим стимулом придбати чергову, вже сьому за ліком ЦДМ Konica Minolta, цього разу першу в Україні представницю нової інноваційної лінійки монохромних машин – Konica Minolta AccurioPress 7120.
Компанія ATTOLIS (Дніпро) – один з найвідоміших на ринку України виробників індивідуального паковання з картону, гофрокартону та палітурного картону нещодавно придбала друкарську машину Xerox Iridesse Production Press у конфігурації з двома білими, золотим, срібним та прозорим тонерами. Навколо цієї ЦДМ друкарня побудувала цілий виробничий комплекс з виготовлення коротких накладів паковання та комерційної продукції, залучивши плотери iEcho PK 0705 Plus та Vulcan SC-350.
Друкарня Happy Print з Софіївської Борщагівки стала одним із власників Xerox® PrimeLink® C9070, яку придбала в рамках акції «Друкуймо разом до Перемоги», яку наприкінці літа-початку осені 2023 р. проводила компанія Xerox Україна разом з партнерами.Кожен випадок придбання ЦДМ, звісно, індивідуальний, але, впевнені, історія Happy Print має певні риси, подібні до історій інших новоявлених власників цієї непересічної ЦДМ.
Компанія Dpi, порівняно з іншими друкарнями, що працюють у царині оперативної поліграфії, має низку переваг. Це насамперед високий рівень автоматизації виробництва та мережева структура з офісами в Івано-Франківську та Львові.У 2020 р. Dpi увійшла до групи компаній «Паперовий змій». З одного боку, друкарня зберегла високий рівень автономності та можливості для розвитку, а з іншого – робота у складі потужної групи компаній, що включає структури зі спеціалізацією на різних напрямках поліграфії, – це додаткові можливості для Dpi – з масштабування виробництва, його автоматизації, участі у розвитку додаткових напрямків поліграфії.Увесь час роботи на ринку цифрового друку стратегічним партнером Dpi була компанія Xerox®.
Чому сьогодні «на часі» Canon imagePRESS C165?