Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Новини поліграфії, Технологія, Цифровий друк, Витратні матеріали, Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Виробництво етикетки та паковання
Правила ЄС щодо продукції, які набули чинності 13 грудня, змусили британських друкарів, які експортують продукцію до Європи та Північної Ірландії, збентежитися щодо обсягу своїх обов’язків і того, як вони можуть повністю відповідати новим правилам. Новий регламент ЄС про загальну безпеку продукції (GPSR) вимагає від компаній, які продають у ЄС та Північній Ірландії, мати контактну особу – «відповідальну особу ЄС» у межах ЄС – і зробити свою продукцію видимою для відстеження через номер партії або серійний номер.
Інновація, яка більш ніж вдвічі скорочує час підбору кольорів, скорочує час простою на 70% і підвищує ефективність глибокого друку, була розроблена в рамках нової співпраці між Esko та Bobst. Новий інструмент дає змогу друкарям глибокого друку використовувати переваги повністю оцифрованого робочого процесу, мінімізуючи відходи підкладок і чорнила та максимізуючи ефективність усього процесу друку.
Друкарня «Вольф» у поліграфії України поняття назовне. Думається, пересічний громадянин на питання «Які ви знаєте друкарні?» відповість – «Вольф». Та й професіонал в галузі друку згадає друкарню «Вольф» однією з перших, бо унікальність компанії полягає в тому, що вона зробила мистецтво поліграфії набутком мас і водночас вправно працює зкорпоративними замовниками.Звісно, друкарня «Вольф» задає тренди. Вона запровадила друк за технологією Twin-off («гібридний») в комерційному сегменті, однією з перших в Україні зробила ставку на Web-to-Print і нарешті стала інноватором і в цифровому друці, встановивши першу для комерційного сегменту в Україні машину Xerox® Iridesse™ Production Press і (що важливіше) розкривши її потенціал у друці поліграфічної продукції з прикрасами.У часи війни друкарня «Вольф» масштабує бізнес, укладає нові партнерські угоди, відкриває філії в багатьох регіонах України та масштабує ділянку цифрового друку. Нескладно побачити, що більшість інвестицій менеджмент компанії робить саме у «цифру». А ставку робить на обладнання компанії Xerox. В інтерв’ю нашому журналу власник друкарні Ігор Вольф розповів про виклики, розвиток цифрового вектору, партнерство із Xerox.
У цій публікації ми відзначаємо перетворення книги з повсякденного предмету на культурне надбання завдяки найвищій якості дизайну, паперу та вмісту.У виданні «The Good Book» зібрано погляди та думки людей, причетних до створення, поширення та зберігання книги: дизайнера, авторки, книголюбки, редактора, видавців, друкаря, доглядача книжкової колекції.Об’єднує їх одне: відданість книжковій справі та розуміння, що якісна книга – це не лише зусилля цілого колективу її творців, але й розумний вибір матеріалу, щоб створити справді якісне видання, яке і взяти до рук приємно, і сприйматиметься воно як виріб мистецтва, і зберігатиметься довгі роки.Першу публікацію (інтерв’ю з керівником редакційного колектива та видавцями) доповнюємо технічною інформацією щодо вибору паперу для книг.Сподіваємось, ці матеріали стануть для вас натхненням для створення якісних книг. З паперами Munken ми дбаємо про якість книг.
До складу Helvetica Publishing Group входять чимало юридичних осіб: видавничий дім «Гельветика», видавництво «Юридика», видавництво «Азіатика», видавництво «Олді+», видавництво «Університетська книга», українсько-польське видавництво «Liha-Pres», видавництво «Молодий вчений», латвійське видавництво «Baltija Publishing», громадська організація «Центр українсько-європейського наукового співробітництва», Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, книжкова друкарня «ТАКИБУК», TAKIBOOK Drukarnia Ksiazek Polska.
Мотиви інсталяції: швидка інтеграція у виробництво та готовність до нових викликів
Компанія «Мегатрейд», що має великий досвід з продажу та комплексного обслуговування рішень для листового друку, відтепер також здатна запропонувати цілу низку рішень для виготовлення та обробки рулонної етикетки
У компанії «Ріббон Юа» інстальовано перший в Україні рулонний пристрій для цифрового лакування та фольгування друкованих відбитків MGI JetVarnish 3D Web
Працюючи в непростих умовах, в прифронтовому Харкові, Книжкова фабрика «Юнісофт» змогла повністю відновити виробництво книжок, паковання та настільних ігор й продовжує інвестувати в устаткування. Об’єктивні реалії розвитку книжкового ринку змусили харків’ян подбати про зміцнення напряму оперативного виготовлення книжок. І третя в Україні Ricoh Pro™ С7500 стала для компанії чи не найкращим вибором.Основні мотиви придбання – дублювання устаткування, певні відмінності від наявної Ricoh Pro™ С9200 при друці окремих елементів книжкових обкладинок, можливість застосування додаткових кольорів для імітації фольгування та прозорого тонера для лакування коротких накладів продукції.Втім з генеральним директором Книжкової фабрики «Юнісофт» Олександром Поповичем, як завжди, розмовляємо не лише про чергове придбання, але й ситуацію на книжковому ринку та в компанії зокрема.
Більшості поліграфістів Валерій Кірєєв відомий як фахівець, що понад двадцять років успішно розвивав «Анкор» як дистрибуторську компанію та зробив значний внесок у створення першого в Україні виробництва металевої пружини та фурнітури для календарної продукції замкненого циклу.На піку розвитку компанії, за півроку до початку відкритої агресії росії, Валерій був змушений залишити улюблену справу через непереборні суперечки, що виникли з партнером щодо торговельної політики, адже переважна більшість виробленої продукції крім України, на той час експортувалася через білорусь до росії. Натомість Валерій прагнув зосередитися на експорті продукції до Європи як більш ємного ринку, а головне, він не бажав мати будь-які стосунки з росією.Останньою краплею стали наміри тодішнього партнера перенести виробництво пружини та фурнітури з України до білорусі, де власне і мешкає сьогоднішній власник компанії, на що Валерій категорично не зміг погодитися. І це зрештою призвело до розірвання стосунків, «після чого я, як інколи буває в бізнесі, залишився ні з чим... та для мене важливо – бути чесним з собою та іншими, не мати подвійнихстандартів заради вигоди, і розвивати власну країну», – згадує Валерій.