Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Новини поліграфії, Виробництво етикетки та паковання, Цифровий друк, Витратні матеріали, Postpress, Класичний друк
Компанія «Мегатрейд», що має великий досвід з продажу та комплексного обслуговування рішень для листового друку, відтепер також здатна запропонувати цілу низку рішень для виготовлення та обробки рулонної етикетки
У компанії «Ріббон Юа» інстальовано перший в Україні рулонний пристрій для цифрового лакування та фольгування друкованих відбитків MGI JetVarnish 3D Web
Працюючи в непростих умовах, в прифронтовому Харкові, Книжкова фабрика «Юнісофт» змогла повністю відновити виробництво книжок, паковання та настільних ігор й продовжує інвестувати в устаткування. Об’єктивні реалії розвитку книжкового ринку змусили харків’ян подбати про зміцнення напряму оперативного виготовлення книжок. І третя в Україні Ricoh Pro™ С7500 стала для компанії чи не найкращим вибором.Основні мотиви придбання – дублювання устаткування, певні відмінності від наявної Ricoh Pro™ С9200 при друці окремих елементів книжкових обкладинок, можливість застосування додаткових кольорів для імітації фольгування та прозорого тонера для лакування коротких накладів продукції.Втім з генеральним директором Книжкової фабрики «Юнісофт» Олександром Поповичем, як завжди, розмовляємо не лише про чергове придбання, але й ситуацію на книжковому ринку та в компанії зокрема.
Більшості поліграфістів Валерій Кірєєв відомий як фахівець, що понад двадцять років успішно розвивав «Анкор» як дистрибуторську компанію та зробив значний внесок у створення першого в Україні виробництва металевої пружини та фурнітури для календарної продукції замкненого циклу.На піку розвитку компанії, за півроку до початку відкритої агресії росії, Валерій був змушений залишити улюблену справу через непереборні суперечки, що виникли з партнером щодо торговельної політики, адже переважна більшість виробленої продукції крім України, на той час експортувалася через білорусь до росії. Натомість Валерій прагнув зосередитися на експорті продукції до Європи як більш ємного ринку, а головне, він не бажав мати будь-які стосунки з росією.Останньою краплею стали наміри тодішнього партнера перенести виробництво пружини та фурнітури з України до білорусі, де власне і мешкає сьогоднішній власник компанії, на що Валерій категорично не зміг погодитися. І це зрештою призвело до розірвання стосунків, «після чого я, як інколи буває в бізнесі, залишився ні з чим... та для мене важливо – бути чесним з собою та іншими, не мати подвійнихстандартів заради вигоди, і розвивати власну країну», – згадує Валерій.
Фабрика Sappi в Граткорні має більш ніж 400-річну історію виробництва паперу у місці, яке розташоване на березі річки Мур у мальовничій частині Австрії, неподалік від другого міста країни Граца, який називають однією з «прихованих таємниць» країни.
Рекламна агенція Gigastyle працює у невеличкому місті Тальне Черкаської області. Звісно, якщо обслуговувати лише представників місцевого бізнесу, то на розвиток годі сподіватися. Але Інтернет та потужні служби доставки дають змогу працювати із замовниками з усієї України. А конкурентні переваги (насамперед – зручне географічне розташування, менші вимоги до рівня зарплат, дешева оренда та й віддаленість від лінії фронту) стали тими факторами, завдяки яким бізнес компанії досить швидко розвивається.
Взаємодія офсетної друкарні «Поліграф-сервіс» та цифрової друкарні «Егопринт» зі Львова є чудовим прикладом синергії зусиль на друкарському ринку. І ось новий привід згадати про цю групу компаній – у травні тут інстальовано машину для цифрового лакування та фольгування друкованої продукції Konica Minolta AccurioShine 3600. І ця інсталяція цілком відображає конвергентний характер взаємодії друкарень, адже на Konica Minolta AccurioShine 3600 здебільшого відбувається оздоблення офсетних відбитків (раніше лак на них наносився у трафаретний спосіб), хоча й цифровий напрямок після появи інноваційної машини отримав новий імпульс для розвитку.
Європейський форум етикеток надав критичний аналіз поточних економічних умов, викликів і можливостей, з якими стикається сектор.
Grupo Gráfico Romo (Romo GNM), одна з провідних комерційних і пакувальних друкарень Латинської Америки, у серпні 2024 р. встановила два нові світові рекорди. На своєму підприємстві за межами Мехіко Romo GNM випустила 2 483 461 аркуш за повний тиждень (168 годин) і 9 515 613 аркушів за один місяць (31 день поспіль). Обидва рекорди були встановлені за допомогою Speedmaster XL 106-8P+L від Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg), який друкує зі швидкістю 18 000 арк./год. і був встановлений у квітні.
Ця розповідь про те, наскільки важливим для інноваційної багатопрофільної друкарні в непрості часи є напрямок цифрового друку, а відтак і про надійне партнерство з постачальником устаткування, якому керівник компанії «Ультрадрук» Наталя Обушна довіряє вже понад двадцять років. Започаткування підприємницею абсолютно нового, на перший погляд, не пов’язаного з друкарством, напрямку діяльності врешті-решт стало додатковим стимулом придбати чергову, вже сьому за ліком ЦДМ Konica Minolta, цього разу першу в Україні представницю нової інноваційної лінійки монохромних машин – Konica Minolta AccurioPress 7120.