Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Цифровий друк, Новини поліграфії, Майбутнє поліграфії, Виробництво етикетки та паковання
Оскільки цифрова трансформація відкриває нові горизонти в дизайні та виробництві, можливості для інновацій у сфері розкішного паковання ще ніколи не були такими великими. Технології забезпечують точність, послідовність та масштабованість — це життєво важливі інструменти для втілення творчих задумів у життя. Але для преміальних міцних напоїв інновації ніколи не мають відбуватися за рахунок характеру.
Поява серії ЦДМ Xerox® PrimeLink® C9265/C9275/C9281 – це одна зі складових стратегії Reinvention, яку компанія запустила декілька років тому. Є всі підстави сподіватися, що машини оновленої серії – лише перший крок на шляху до більш тотального оновлення лінійки ЦДМ Xerox.
У неділю, 23 березня, виповнюється п’ять років з моменту першого оголошення локдауну тодішнім прем’єр-міністром Великої Британії Борисом Джонсоном, щоб уповільнити поширення Covid. Printweek досліджує наслідки для сучасної поліграфічної галузі.
Оскільки друкарні прагнуть урізноманітнити пропозицію своєї продукції, рекламна продукція часто викликає інтерес. Але багато з цих товарів надходять — цілком або частково — з країн, на товари з яких тепер діють мита. Хайді Толлівер-Вокер на whattheyth!nk.com підсумовує вебінар Print + Promo Marketing із лідерами рекламної галузі США на тему тарифів та їхній вплив на ситуацію.
На початку 2024 року ТОВ «САНЛАЙТ-ЕКСІМ» зробила перші кроки у створенні власної виробничої ділянки з широкоформатного друку: було інстальовано рулонні УФ-принтер Mimaki UJV100-160 Plus, екосольвентний принтер Mimaki JV100-160B, різальний плотер Mimaki CG130АR, ламінатор Mefu. Того ж року компанія придбала плоскодрукарський УФ-плотер Mimaki JFX200-2513 ЕХ, ріжучий плотер з плоским робочим столом iEcho BK1312. На початку 2025 року виробничий парк поповнився екосольвентним принтером Mimaki SWJ320EA. Приголомшливе зростання! Керівники компанії вважають, що наразі в українському рекламному бізнесі є чудові можливості, й сповнені сміливих планів щодо подальшого розвитку!
Компанія «Тотем» з Дніпра має унікальний бізнес. Компанія пропонує своїм клієнтам ЦДМ Ricoh та післядрукарське обладнання iEcho, Morgana, Plockmatic, Uchida тощо. І, крім того, сама надає послуги з друку та післядрукарської обробки продукції представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ та післядрукарському устаткуванні виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.
Незважаючи на мільярди, інвестовані в рішення ШІ по всьому світу, залишається основна перешкода: співробітники не розуміють, як ефективно використовувати ці інструменти. Без належного керівництва компанії ризикують зупинити впровадження, марно витрачати інвестиції та не здатні повністю реалізувати потенціал ШІ.
ТОВ «ЮВІ СІСТЕМС» здійснило першу інсталяцію ЦДМ для друку самоклейних етикеток та гнучкого паковання малими та середніми накладами Dilli Neo Picasso Plus в Україні в одній з київських друкарень.
Koenig & Bauer заявила, що завершила 2024 ф.р. «історично вдалим останнім кварталом», як і планувалося в умовах складного глобального економічного ринкового середовища, на основі своїх попередніх неаудованих цифр. Німецький виробник досяг усіх цілей, визначених ним у листопаді 2024 року, які були потрібні для виконання оновленого прогнозу на весь рік, йдеться в заяві компанії вчора ввечері (26 лютого).
Тривалий час у напрямку цифрового друку друкарня SVM відстоювала позиції, що краще друкувати менше, але дорожче. Проте логіка розвитку друкарського ринку України вплинула на те, що заснована братами Сергієм та Володимиром Мамоновими друкарня доповнила можливості друку рідким тонером за технологією ElectroInk цифровим тонерним друком, зробивши ставку на обладнання Ricoh. І як казав свого часу Сергій Мамонов саме цей бренд вчасно з’явився на ринку, бо власники інших ЦДМ, на думку підприємця, долучилися до обвалення цін на ринку цифрового друку, крім того, ЦДМ Ricoh концептуально відрізнялися від устаткування конкурентів. Одним словом, засновникам SVM ці машини «зайшли», і друкарня з 2017 року робить на них ставку. Останнім придбанням стала ЦДМ Ricoh Pro™ С7500.