Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Друк на тканині, Виробництво сувенірки, Виробництво етикетки та паковання, Постдрукарська обробка, Цифровий друк, Postpress, Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Новини поліграфії
Сьогодні текстиль — це більше, ніж просто одяг. Це мова бренду, емоція, стиль життя і навіть візитівка корпоративної культури. Саме тому друк по тканині стрімко набирає популярності, перетворюючись з утилітарної технології на інструмент самовираження та маркетингової сили.
Компанія StarWayPrint у партнерстві з Media Print Ukraine вивела поліграфічну персоналізацію на новий рівень, запровадивши новітнє обладнання для ультрафіолетового друку від світових лідерів — японського бренду Mimaki та китайського AGP. Ці технології — не просто модернізація, а стратегічний прорив, що розширює межі можливого у візуальних комунікаціях, брендингу та маркетингу.
З 16 по 19 вересня у Барселоні (Іспанія) проходитиме ключова подія ринку виробництва етикетки та паковання – виставка Labelexpo Europe 2025. Цього року організатори розширили обрії заходу: до звичних виробників устаткування та витратних матеріалів для етикетки та гнучкого паковання додалися компанії, що пропонують рішення для виготовлення картонного паковання.
У сучасному світі поліграфії післядрукарська обробка — це не просто завершальний етап, а справжня магія, що перетворює надруковані відбитки, а іноді й готові вироби, на досконалий продукт. Вона охоплює низку процесів: фальцювання, ламінування, висікання, тиснення, лакування, фольгування, брошурування, клеєння та інші — усе, що надає поліграфії професійного вигляду й додаткової вартості.
У поліграфії дедалі більше цінується не масштаб, а емоція. Не просто інформація, а враження. І саме цифровий друк дає змогу створювати персоналізовані продукти з максимальною точністю, швидкістю та гнучкістю.
Друкарня «Вольф» робить черговий рішучій крок, щоб запропонувати корпоративним замовникам та кінцевим клієнтам преміальну продукцію найвищої якості. Й хоча технологія iFoil One, реалізована у черговій інстальованій в компанії машині Konica Minolta AccurioShine 3600 вже досить зріла та відома на ринку, ми впевнені – завдяки чарівникам з Друкарні «Вольф» вироби з цифровим лаком та фольгою заграють новими барвами й здивують багатьох замовників, які розуміють потреби диференціювати свою продукцію на висококонкурентному споживчому ринку України! Власник компанії Ігор Вольф розкриває внутрішню кухню впровадження технології цифрового лакування та фольгування у друкарні «Вольф».
У сучасному світі стрімко розвиваються цифрові технології. Вони швидко проникають в усі сфери бізнесу та комунікацій. Багато традиційних способів передачі інформації поступово втрачають актуальність і вже не користуються таким попитом, як раніше, однак попри це, поліграфія залишається найдієвішим та найпотрібнішим інструментом для втілення ідей.
Друкарня-видавництво «ТВОРИ» працює у Вінниці вже понад 14 років. Це сучасне поліграфічне виробництво, яке пропонує повний спектр послуг: від книжкової та пакувальної продукції до брендованих матеріалів і сувенірів. У компанії можна замовити як поодинокі вироби преміум-класу, так і великі комерційні наклади.За словами директора Дмитра Корзуна, друкувати можуть всі, але цього сьогодні замало: клієнта ще треба здивувати, запропонувавши продукцію з «вау-ефектами». І таке бачення повністю співвідноситься з позицією ключового партнера видавництва-друкарні «ТВОРИ» компанії Konica Minolta: «Сьогодні в поліграфії вже замало просто забезпечити якість і швидкість за привабливою ціною. Важливо створювати унікальну, цінну для клієнта продукцію. І саме це відкриває нові можливості для зростання бізнесу».Завдяки інстальованій у травні Konica Minolta AccurioShine 3600 друкарня-видавництво «ТВОРИ» запропонувала замовникам продукцію, що відповідає найвищим вимогам сучасного ринку.
Компанія «Тотем» з Дніпра має унікальний бізнес. Компанія пропонує своїм клієнтам ЦДМ Ricoh та післядрукарське обладнання iEcho, Morgana, Plockmatic, Uchida тощо. І, крім того, сама надає послуги з друку та післядрукарської обробки продукції представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ та післядрукарському устаткуванні виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.
Останній час з Андрієм Лінявським, співвласником компанії «Мультилейбл», ми спілкувалися у 2020 році з нагоди придбання ЦДМ з друком у CMYK та додатковими кольорами (білий плюс прозорий), яка дала змогу вийти в сегмент цифрового друку етикетки. Це був «лайтовий» варіант входження у цей сегмент, адже вже тоді компанія розглядала можливість придбати рулонну ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel або HP Indigo 6900. На заваді стала епідемія COVID, але відтерміноване бажання прид- бати рулонну ЦДМ для друку етикеток реалізувалося нарешті у 2025 році. За останні п’ять років в компанії відбулося чимало цікавого: диверсифікований характер діяльності та започаткування нових напрямів дали змогу пережити важкі часи та навіть створити імпульс для подальшого розвитку.