Xerox: переосмислення стратегії та участь у Rex/T-Rex

2024-09-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 289

Напередодні виставки Rex/T-Rex генеральний директор Xerox Україна Андрій Подгорнов та керівник напряму продажу промислових систем друку компанії Xerox Україна Ігор Холод розповіли нашому виданню, чого очікувати від компанії найближчим часом, а також про те, з чим компанія Xerox-Україна разом з Платиновим партнером «Мегапринт» йдуть на провідну та єдину виставку друкарської індустрії в Україні.

Подробнее...


Якість та сервіс – основи роботи напрямку продажів паперу та картону компанії «Модерн Пак»

2024-09-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 235

Компанія «Модерн Пак» входить до складу Ukrainian Green Packaging Solutions (UGPS) – групи амбіційних компаній (ТОВ «Інтер-Пак Україна», ТОВ «Галпак», ТОВ «Модерн Пак», ProfiTec, Роганська картонна фабрика), що спеціалізується на виробництві тари, гнучкого та картонного паковання, гофрокартону, скотчу, стрейч-плівки та різних комплектуючих для гофротари. Група компаній здатна надавати комплексні рішення для пакування, зберігання, транспортування та перевезення продукту. «Модерн Пак» починала у 2014 р. як виробник пакувального скотчу, стрейч-плівки, ПОФ (термозбіжної поліолефінової плівки) і працює під слоганом «Ми формуємо культуру пакування». Сьогодні в асортименті «Модерн Пак» стрейч-плівка, брендований скотч, POS-матеріали, картонний кутник, картонні гільзи, папір та картон, самоклейні матеріали. Компанія має понад 10 філій в Україні та офіси в Австрії та Польщі, що виготовляють та продають власну пакувальну продукцію, а також пропонують продукцію компаній, що входять до складу UGPS в Україні. П’ять років тому спектр діяльності «Модерн Пак» суттєво розширився. Сьогодні це провідний постачальник паперу для пакувального ринку, сегменту виготовлення книжок, цифрового друку, самоклейних матеріалів та крафт-паперу, а також палітурного і макулатурного картону на ринок України. Керівник філії «Модерн Пак», яка займається імпортом та продажем паперів та картонів для поліграфії, Вікторія Степаненко, розповіла нашому виданню про засади роботи напрямку, особливості продажів, корпоративної культури, роботи із замовниками.

Подробнее...


Результати Bobst за перше півріччя 2024 року

2024-07-29
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 311

Кількість замовлень Bobst за перші шість місяців 2024 р., як і очікувалося, була на 15% нижчою за рівень, досягнутий у 2023 році. Продажі дещо зросли та становили ₣828 млн порівняно з ₣815 млн у першій половині 2023 року. Операційний результат (EBIT) становив ₣35 млн порівняно з ₣47 млн у 2023 році. Чистий результат сягнув ₣8 мільйонів, порівняно з ₣41 млн у попередньому році.

Подробнее...


Fujifilm вступає в нові партнерські стосунки

2024-06-25
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 383

WFIJ Systems Fujifilm, яка є частиною корпорації Fujifilm, оприлюднила низку угод і партнерств на drupa, включно з першим продажем нової однопрохідної струменевої машини серії HS, створеної для ринку вивісок і дисплеїв.

Подробнее...


Koenig & Bauer: позитивні підсумки drupa 2024

2024-06-12
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 341

Компанія Koenig & Bauer представила широкий асортимент продуктів і численні цифрові інновації на найбільшій і провідній у світі виставці технологій друку drupa 2024в Дюссельдорфі.

Подробнее...


Чотири місяці, варті десятиріч

2024-05-02
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1240

Після руйнування внаслідок ракетного удару друкарня «Франко Пак» та сервіс printto відновилися за підтримки колег

Подробнее...


Тиск на витрати, дефіцит кваліфікації та стійкість — Heidelberg вирішує ці мегатренди за допомогою інновацій на drupa 2024

2024-03-28
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 487

Heidelberg бере участь у виставці drupa 2024 у Дюссельдорфі та на території Віслох-Вальдорф. Поліграфічний сектор стикається з трьома проблемами: постійно зростаючий тиск на витрати, брак кваліфікованих працівників і зростаючі вимоги до сталого розвитку. У відповідь на ці мегатренди компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) представить численні інновації під девізом «Розкрийте свій потенціал» на цьогорічній виставці drupa.

Подробнее...


Koenig & Bauer виконує власний прогноз на 2023 р. і очікує стабільний бізнес у 2024 році

2024-03-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 540

Koenig & Bauer AG оголосила, що на основі своїх попередніх і поки неаудованих цифр, вона виконала власний прогноз на 2023 рік. Незважаючи на триваючу складну світову економічну ситуацію, яка додатково погіршується низкою факторів, таких як вищі витрати на енергію, матеріали та персонал, прибуток Групи до сплати відсотків і податків (EBIT) досяг €29,9 млн. Таким чином, EBIT перебуває в межах прогнозованого діапазону €25-35 млн, який був скоригований 8 листопада 2023 року.

Подробнее...


Розворот на 360° у цифровому друці

2024-02-14
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 589

Компанія .BRAND повністю оновила парк ЦДМ, зробивши ставку на Ricoh

Подробнее...


HP Latex підтримує колишнього менеджера HP у Atlantic Challenge

2023-11-21
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 533

Компанія HP пишається тим, що є спонсором Ніка Холліса. Використовуючи технологію HP PressOn і принтери HP Latex R2000 і HP Latex 3600, що мають сертифікати із захисту довкілля, HP створила графіку для інтенсивного випробування на витривалість (Нік планує перетнути Атлантичний океан на веслувальному човні для підвищення обізнаності про зміну клімату).

Подробнее...