Друк на текстилі зазнав приголомшливої еволюції впродовж багатьох років. Технології DTG, а згодом і DTF повністю змінили правила гри в цій індустрії, бо дали змогу друкувати на текстильних виробах з неймовірною деталізацією та високою якістю. Дотримуючись тренду на локалізоване виробництво індивідуальних виробів, на початку цього року компанія Epson представила компактні пристрої для текстильного друку на готових виробах та для друку рекламно-сувенірної продукції. Зокрема, для мікровиробництва у сфері друку на текстильних виробах Epson представила новий принтер Epson SureColor SC-F1000. Це вкрай важливий крок для компанії та для ринку друку на готових текстильних виробах, бо Epson SureColor SC-F1000 вдало та органічно доповнює лінійку принтерів Epson SureColor SC-F2200/SureColor SC-F3000, призначених для малих тасередніх виробництв. Йому властиві така ж якість і універсальність, але він більш компактний і економічний. Цікаво, чи не так? А давайте зануримося в характеристики та нововведення, які реалізувала компанія Epson у принтері Epson SureColor SC-F1000.
DPI.UA є однією з провідних цифрових друкарень в Україні. Її основні переваги – високий рівень автоматизації виробництва та мережева структура з офісами в Івано-Франківську та Львові.
Пандемія та непроста ситуація у світі вплинули на поліграфічну діяльність. Але всупереч всім прогнозам та очікуванням, індустрія вистояла та чекає змін на краще. Експерти міжнародної поліграфічної виставки drupa підготували свій прогноз на 2023 р., і він оптимістичний.
Текст: Олександр Мельников, д.е.н., професор Приватного закладу вищої освіти «ІТ СТЕП Університет»
У 2023 р. глобальний рекламний ринок покаже зростання на 4,8%, до $833 млрд, сповільнюючись з 6,6% ($795 млрд) у 2022 р., зазначено у прогнозі Magna Global (підрозділ міжнародної рекламної групи IPG Mediabrands). Компанія знизила свій червневий прогноз на 2023 р. на 1,5% «через погіршення макроекономічних умов».
«ДРУК» (DRUK.UA) – це сервіс, який об’єднує друкарні та кінцевого користувача. Сервіс, в якому людина може замовити товар, як їй зручно, а друкарня отримує оброблену та підготовлену інформацію, аби зручно виконати послугу.
Американські асоціації PRINTING United Alliance і Idealliance об’єднуються після одноголосного рішення рад директорів. У 2020 р. асоціації SGIA і PIA створили PRINTING United Alliance – найбільшу в США асоціацію підприємств, пов’язаних з поліграфією. Нинішнє злиття з Idealliance має стати наступним кроком у підтримці галузі. Idealliance є провідною в галузі асоціацією зі стандартів, навчання та тренінгів фахівців з управління кольором. Засоби поширення інформації PRINTING United Alliance, охоплення різних сегментів поліграфії, безліч заходів, зокрема PRINTING United Expo, й участь понад 6000 компаній послужать зміцненню та розширенню роботи Idealliance як «асоціації всередині асоціації». Злиття буде завершено 1 березня 2021 року.
Konica Minolta відкрила в Осаці Innovation Garden OSAKA Center – центр розвитку та співробітництва в галузі Інтернету речей і штучного інтелекту. Компанія планує приділяти особливу увагу технологіям 5G, високошвидкісної обробки зображень і візуалізації, які застосовуються в IoT-платформі FORXAI. Серед ключових особливостей Інноваційного центру – середовище на основі 5G. Konica Minolta співпрацює з NEC в створенні локальної мережі нового покоління і з KDDI у створенні загальної мережі. У центрі відбуватимуться перевірки мереж, а також «польові випробування» використання 5G для моделювання офісів і виробничих майданчиків.
Наступна виставка interpack відбудеться з 4 по 10 травня 2023 року в торговельно-виставковому центрі Дюссельдорфа разом з виставкою components. Messe Duesseldorf погодила дати зі своїми партнерами. Реєстрація для участі у виставці почнеться наприкінці березня/початку квітня 2021 р., якщо не виникне непередбачуваних обставин. Експоненти виставки interpack 2021, яку було скасовано через пандемію коронавирусу, після реєстрації зможуть перебронювати зарезервовані стенди.