ІСТОРІЯ ПРОЄКТУ

Передісторія компанії «ДРУК» почалася у далекому 2012 році. Засновник, Денис Бояркін згадує, як йому довелося замовити комплект візитівок.

«Я вважав – 15 хвилин – цілком досить, щоб отримати замовлення, а де там! Три доби, декілька поїздок до друкарні, нескінченні затвердження... Я не міг зрозуміти, чому так складно, і не можна швидше. І захотів спробувати сам. Основна мета була та залишилася: зробити процес замовлення поліграфії таким саме простим, як придбати йогурт».

Деніс заснував власну друкарню Skoroprint. До створення сервісу «ДРУК» лишалося ще довгих 9 років. Основним для Дениса Бояркіна вже тоді був клієнт – його запити, індивідуальність, вимоги. Миттєвий розрахунок ціни, відсутність спеціальних знань, бажання «помацати» замовлення... Щоб вирішити ці проблеми, підприємець впроваджував і тестував різні способи автоматизації бізнесу та додаткових сервісів: IP-телефонія, унікальна CRM-система, погодинна оплата роботи дизайнера.

«Я постійно шукав нові варіанти, як зробити процеси простішими, швидшими, буквально, «легшими», – ділиться досвідом Денис. – Ми навчилися працювати з невеликими клієнтами. Так, їх багато, і вони платять менше, але й маржа вища. А для роботи з такими замовленнями потрібні максимальна автоматизація процесів і диджиталізація бізнесу. Й розуміння, як правильно це все налаштувати?»

Так Skoroprint став «випробувальним полігоном» для постійного впровадження нових рішень. Дев’ять років випробовувань і помилок – і от приголомшливий результат: у кризовому 2020 році друкарня отримала прибуток. А головне – створила абсолютно нову систему управління своїм бізнесом на всіх його етапах.

«Будуючи Skoroprint, я зрозумів, що для друкарень в Україні немає індустріального рішення, – розводить руками Бояркін. – Наприклад: хочеш ти відкрити кав’ярню й розумієш, де взяти потрібне програмне забезпечення, техніку. Тобі все налаштовують, ти працюєш і, головне, можеш контролювати роботу на всіх етапах. А з друкарнями не так – немає готових прикладів автоматизації управління, відстеження процесів. Я намагався щось знайти або придбати, але подібного і близько немає. Довелося створювати (шукати вихід) самому».

Так народився стартап «ДРУК» (DRUK.ua) – готове рішення у сфері організації роботи поліграфічного бізнесу.

Переваги DRUK.UA для замовників:

  1. Зручність – основний крітерій, усі фічі, апгрейди ми оцінюємо за одним критерієм: чи зручні вонидля користувача.
  2. Розрахунок вартості – це не просто цифра – це повноцінна техкарта, побудована в інтересах покупця за алгоритмами – швидко, економно або оптимально. Це як в гуглмапах – вам потрібно дістатися швидко, й тому ви користуєтеся платними автошляхами; чи у вас є час, і ви можете істотно зекономити.
  3. Час замовлення – 2 хвилини (ми вимірювали). Неважливо, чи робить замовлення покупець на сайті, чи менеджер працює з ним у телефонному режимі, врешті ми надаємо розрахунок для переважної більшості замовлень, з якими працює друкарня.
  4. Завантаження макета та обробка його доступними сервісами, наприклад, відсутність вильотів під обріз чи макет в RGB – більше не помилка, якщо клієнт підтвердив автоматичну обробку.
  5. Перевірка макета відбувається за 20-40 секунд.
  6. Можливість просто та наочно обрати вид матеріалу, який бажає клієнт, та надрукувати будь-яку кількість виробів (від 1 екз.).
  7. Зручний і зрозумілий сервіс.
  8. Швидкий розрахунок.
  9. Можливість друкувати що завгодно.

ЧУЖІ ШИШКИ, ОДИН ДОСВІД

Сьогодні немає дрібниць. Люди використовують те, що їм зручно. Вкотре починаючи із інтерв’ю чи аналізу Customer journey map («карта подорожі клієнта» – концепція опису та використання даних про те, який шлях проходять клієнти з моменту найпершого контакту з компанією до стану, коли вони стали лояльними покупцями), розробники сервісу працювали над зручністю. За принципом «Прокладай дороги там, де протоптані стежки» вони змогли у рази зменшити час на обробку та кількість помилок!

І за останні півроку надійшло чимало позитивних відгуків щодо інтерфейсу – як від менеджерів друкарень, які вже у проекті «ДРУК», так і від звичайних покупців. Менеджери, виконавці, клієнти – це насамперед люди, а вони будуть користуватися тим, чим їм користуватися зручно.

Переваги DRUK.UA для поліграфістів:

  1. Економія. Ви підвищуєте ефективність роботи менеджерів, вам зручніше це зробити, й ті ж менеджери зможуть обробляти замовлень більше.
  2. Дружній до SEO сучасний персональний сайт друкарні.
  3. Мінімальна абонплата – 2% з замовлення (якщо ви продали) або 20% (якщо сервіс «ДРУК» продав за вас).
  4. Можливість розмістити нескінченну кількість товарів.
  5. Аналітика, звіти у реальному часі.
  6. Моментальний розрахунок.
  7. Техкарта товару (вага, матеріал, ресурс).
  8. Підключення до зовнішніх облікових систем.
  9. Впровадження та доробки до потреб друкарні, можливість встановлення двіжку локально до інфраструктури друкарні.

ЩО Є У DRUK.UA НАРАЗІ?

Хмарна MIS-система для друкарні.

Щоб клієнту стало зручно, команда DRUK.ua прагне залучити до партнерства друкарні з власною ERP- або MIS-системою.

MIS (Management Information System) – це інформаційна система управління. Вона являє собою централізовану БД, де збираються та зберігаються дані про відділи підприємства, його фінанси, робочі процеси та співробітників. Ця система автоматично збирає дані, структурує їх та надає інформацію авторизованому користувачеві у зручному для аналізу вигляді.

Це в рази спрощує управління організацією, бо вам і вашим співробітникам не треба витрачати час на збирання та сортування даних, все це відбувається на програмному рівні.

За допомогою системи MIS ви оптимізуєте робочий процес. Дане ПЗ застосовують великі організації, щоб підвищити дохід компанії й ефективність роботи співробітників.

ERP (Enterprise Resource Planning) – це програмне рішення, завдання якого – управління виробничими процесами, маркетинговими інструментами, бухгалтерією, персоналом тощо. Це частина MIS, що відповідає за управління виробництвом за допомогою даних про ресурси підприємства, яку можна використовувати як самостійну систему.

На жаль, друкарень, що мають власні ERP- або MIS-системи, в Україні виявилося критично мало. Те, що вже давно стало нормою в інших галузях, лише починає з’являтися в українських друкарських підприємствах. І один зі шляхів пришвидшити запровадження інноваційних технологій – впровадити хмарну MIS-систему DRUK у себе на виробництві.

За допомогою сервісу DRUK.ua власник друкарні фактично отримує у користування найсучасніший автомобіль з панеллю приладів, за допомогою яких він легко керує автівкою: показники оборотів двигуна, індикатор рівня палива, індикатор температури у системі охолодження, лічильник пробігу, контрольні лампи працездатності вузлів.

А механізми управління друкарнею старого зразку – це старий двигун, коли машина ще їде, але довго заводиться, повільно  набирає швидкість і постійно глохне.

Кожна друкарня має свої показники, які треба аналізуватиMIS-система сервісу DRUK.ua створювалася для живих людей, тому ми чимало разів переробляли інтерфейс, поки не отримали позитивний відгук від замовників: «Ну тепер зрозуміло!».

Наприклад тепер формула розрахунку вартості продукту пишеться формулами, як в Excel та гуглівських таблицях – бухгалтерам стало зрозуміло.

Кожну техкарту можна перевірити. Ми надаємо можливість проаналізувати, у чому виграла конкретна гілка виробництва та, найголовніше, звідки взялася цифра, адже функція ОКРВВЕРХ (округлює число до найближчого цілого або до найближчого кратного зазначеному значенню) зрозуміла, напевно, вже всім поліграфістам.

Головне те, що людина без спеціальних знань може підключити обладнання, додати метрики та розрахувати вартість виробництва обраного товару. Система максимально пристосована до кожної друкарні.

Плюс для всіх – це API. Ми інтегруємо сторонні сервіси. Вже вбудовуємо та синхронізуємо дані з Bitrix24, 2pdfx, 3cx, Konica Minolta, Amazon, Telegram, «Нова пошта», NovaPay і багатьох інших платформ.

Але українських сервісів, які можуть бути корисні насамперед поліграфістам, не так і багато, є буквально один у роботі (зате який!), і далі лист очікування перегортається на порожню сторону. Наприклад якщо ви налаштуєте у Bitrix24 наш інтерфейс, ми прибираємо потребу співробітникам перемикатися між додатками, якщо менеджери підприємства працюють з Bitrix24.

Розрахунок вартості друку. Робиться миттєво, у момент спілкування. Формуючи звийчайну заявку від клієнта, ми можемо легко йому відправити технологічну карту (з вагою, терміном, ціною) – все це формується за мілісекунди. Також менеджер може внести зміни у розрахунок у режимі реального часу.

Клієнтоорієнтованість. Не всі друкарні розуміють деякі параметри, що дають змогу зробити зручнішим процес замовлення для клієнта. Основною нашою метою було – полегшити клієнтам процес замовлення друкованої продукції. Ми провели багато аналітичної роботи з поведінки користувачів та постійно тестуємо оновлення інтерфейсу. DRUK.ua чимало робить для того, щоб користувачам було зручно та легко, а друкарням – вигідно.

Всі ми знаємо: клієнти користуватимуться тим, що закриває не лише їхні нагальні потреби, а й тим, що надає відчуття зручності та зберігає час. Наразі, ви маєте змогу оптимізувати свою друкарню та долучитися до сучасного поліграфічного ринку.

Заповніть анкету https://partners.druk.ua/ і станьте партнером інноваційного сервіса DRUK.ua. Якщо ви не з нами – ви гаєте час. І клієнти можуть прийти до нас без вашої участі.

https://druk.ua
E-mail: druk@druk.ua