Covid 19 – оценка ситуации вендорами и их действия

2021-01-08
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 255

Глобальная пандемия коронавируса Covid 19, вызванная SARS-CoV-2, внесла огромные изменения в деятельность всех без исключения компаний, работающих в экосистеме полиграфии. Категорией, представители которой были вынуждены реагировать на вызовы едва ли не быстрее типографий, стали производители печатного оборудования, поскольку важнейшей составляющей стабильности для них в этот период были продажи.

Подробнее... 0


EDP ​​Awards 2020: 29 продуктов-победителей

2020-12-16
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 244

7 декабря 2020 г. состоялась онлайн-церемония награждения 29 победителей премии EDP Awards 2020 Европейской ассоциации изданий о цифровых технологиях в полиграфии (EDP Association). Награды были вручены в 14-й раз. В этом году даты сместились из-за пандемии коронавируса и отмены выставки drupa 2020.

Подробнее... 0


Konica Minolta Ukraine переосмислила свій підхід до проведення демонстрацій

2020-12-14
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 245

Компанія збільшила асортимент обладнання та програмного забезпечення у своєму  демозалі й запропонувала альтернативні форми демонстрації їхніх можливостей.

Подробнее... 0


Упродовж року ПрАТ «Київполіграфмаш» вдалося забезпечити майже безперервний виробничий процес

2020-12-05
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 744

ПрАТ «Київполіграфмаш» — єдине в Україні та теренах колишнього СРСР діюче підприємство поліграфічного машинобудування, яке спеціалізується на розробці та виробництві машин для поліграфії та паковання. На заводі виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні , ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання.

Подробнее... 0


VIVID KIT – первый опыт и первые выводы!

2020-11-16
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 504

А также другие особенности эксплуатации Xerox® Versant 180 Press в типографии «Идея Принт»

Подробнее... 0


Бути серед кращих! ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press – інструмент реалізації амбітної мети друкарні «РАЗ»

2020-09-20
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 862

На початку розвитку друкарні «РАЗ» ключовими факторами успіху для неї стали вдале місце розташування та розвиток реклами в Інтернеті: замовники знаходили друкарню через Google на сайтах оголошень та, не довго вагаючись, приїжджали, оскільки друкарня знаходилася зовсім біля метро.Нещодавній переїзд друкарні «РАЗ» в епіцентр нового житлового масиву дозволив зосередитися на роботі з абсолютно іншими цільовими аудиторіями, змінити структуру роботи та спричинив масштабне технічне переоснащення.З розвитком онлайн-поліграфії та введенням карантинних заходів у країні, фактор розташування друкарні дедалі більше нівелюється: значна частина замовників воліє замовляти онлайн і забирати поліграфічну продукцію у відділенні «Нової пошти» неподалік від місця проживання, а не мати небажані контакти, проблеми з паркуванням та непродуктивні очікування.Але зорієнтована на якісне обслуговування замовників друкарня «РАЗ», незалежно від способу співпраці з клієнтом, прагне володіти продуктивними виробничими інструментами, що забезпечать безперебійну та ефективну роботу підприємства за будь-яких зовнішніх факторів.Для друкарні «РАЗ» інструментом, що задовольнив її численні вимоги в цифровому друці, стала ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press. Встановивши її, власники компанії «поцілили в яблучко»: за їхніми словами, немає таких завдань цифрового друку, які б не могла виконати ця машина.

Подробнее... 0


Первая в столице типография полного цикла в «оупен-спейс формате» делает ставку на Xerox® Versant 180 Production Press

2020-09-17
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 793

В сентябре прошлого года .BRAND стала первой в Киеве типографией в оупен-спейс формате. Ее владелицы Анна Павлова и Алла Дарченко давно стремились, чтобы офис и производство предприятия отражали внутренние изменения, прежде всего по работе с клиентами, которые произошли в типографии за последнее время.

Подробнее... 0



Маркетинговые стратегии печатных компаний после COVID-19

2020-07-01
Valia_V Маркетинг и менеджмент в полиграфии 428

Вне всякого сомнения, пандемия COVID-19 очень повлияла на нашу личную и профессиональную жизнь. Термины «физическое дистанцирование» или «социальное дистанцирование» быстро стали частью повседневного общеупотребительного языка. И, вероятно, влияние ситуации, вызванной пандемией, мы будем испытывать еще несколько лет, пишет Джессика Инг[1] на сайте https://www.piworld.com.

Подробнее... 0


Влияние COVID-19 на процесс продаж в полиграфии

2020-06-23
agarkov Маркетинг и менеджмент в полиграфии 814

COVID-19 усилил либо ускорил массу различных тенденций. И эволюция процесса продаж полиграфических услуг также обусловлена пандемией коронавируса. Типографиям приходится выполнять определенный объем работ с задействованием меньшего количества людей и быстрее. Им нужны такие продавцы, которые могут работать в новых реалиях.

Подробнее... 0