Koenig & Bauer AG оголосила, що на основі своїх попередніх і поки неаудованих цифр, вона виконала власний прогноз на 2023 рік. Незважаючи на триваючу складну світову економічну ситуацію, яка додатково погіршується низкою факторів, таких як вищі витрати на енергію, матеріали та персонал, прибуток Групи до сплати відсотків і податків (EBIT) досяг €29,9 млн. Таким чином, EBIT перебуває в межах прогнозованого діапазону €25-35 млн, який був скоригований 8 листопада 2023 року.
Компанія .BRAND повністю оновила парк ЦДМ, зробивши ставку на Ricoh
Компанія HP пишається тим, що є спонсором Ніка Холліса. Використовуючи технологію HP PressOn і принтери HP Latex R2000 і HP Latex 3600, що мають сертифікати із захисту довкілля, HP створила графіку для інтенсивного випробування на витривалість (Нік планує перетнути Атлантичний океан на веслувальному човні для підвищення обізнаності про зміну клімату).
Останній раз з Олексієм Золотоверхим власником ТОВ PrintLand (Рекламна агенція PrintLand) ми спілкувалися з нагоди придбання наприкінці 2021 р. ЦДМ Ricoh Pro™ C5300S, і от новий привід — у серпні в київській компанії фахівцями компанії «Мегатрейд» інстальовано різальну машину Grafcut G52.
Компанія Epson на Fespa презентувала новий принтер Epson SureColor SC-F2200 та чимало популярних рішень для рекламного та промислового ринків, друку на тканині та готових текстильних виробах, сублімаційного та фотографічного друку.
Генеральний директор Heidelberg д-р Людвін Монц і фінансовий директор Таня фон дер Гольц розповідають на корпоративному сайті компанії про фінансовий рік, що щойно закінчився, і про подальші цілі.
Компания Бруссонет объявляет о запуске нового экологически чистого производства гофроящиков и упаковочных коробок в Харькове.
Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) перевищила цілі у складному 2022/2023ф.р.. Продажі компанії склали €2,435 млрд порівняно з €2,183 млрд в попередньому році, що становить приблизно 12% зростання. Скоригований операційний результат зріс з 5,1 до 7,2%. Вільний грошовий потік був позитивним і становив €72 млн, але ця цифра виграла від одноразових ефектів.
У першому інтерв’ю від моменту вступу на посаду Президента Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH Кійотака Сухара ділиться своїми враженнями від Konica Minolta Europe, її інноваційним духом і багатою історією, що налічує понад 150 років.
Перш ніж читати цю статтю або перегорнути сторінку і перейти до ознайомлення з іншою інформацією, задайте собі декілька питань. Як часто на зборах ми говоримо про потребу скоротити терміни виготовлення продукції?