Текст: Валерія Гранкіна, співвласник друкарні «Славена» (Харків)
Компанія «Мегатрейд», офіційний представник в Україні Ricoh International, яка також успішно представляє інтереси багатьох виробників післядрукарського устаткування у нашій державі та на деяких європейських та азіатських ринках, провела чудовий 2021 рік.
Разом із нашим стабільним партнером, спеціалізованим сервісом http://dm.sociometer.biz, у період з 3 по 16 травня редакція Print+ провела нове опитування – «Поліграфічна галузь України. Настрої та тренди». Для проведення опитування використовувалися спеціалізовані SMM-ресурси Соціальної мережі поліграфістів: група «Поліграфія України» та сторінка Соціальна мережа поліграфістів на Facebook, група «Друкуймо разом» у Telegram.
Альянс Printing Industries Alliance опублікував нову доповідь «Набір, утримання та шляхи працевлаштування в поліграфічній промисловості» (квітень 2022 р.), в якій розглядаються реалії найму у поліграфічній галузі та практичні рішення для залучення співробітників. Хайді Толлівер-Вокер на сайті WhatTheyThink робить декілька висновків із цього звіту.
За прогнозами Smithers, частка цифрового друку в обсязі продажу всієї друкованої продукції (вкл. паковання) за 10 років може досягти 25% і скласти $230,5 млрд.
Запорізька компанія «Поліграф Поліграфич» працює на ринку рекламно-поліграфічних послуг понад десять років. За цей час звичайний копі-шоп, що надавав послуги студентам з копіювання та роздруковування, перетворився на багатопрофільну рекламно-виробничу компанію, що спеціалізується на оперативній поліграфії, широкоформатному сольвентному друці, зовнішній рекламі, надає послуги УФ-друку, сублімації, виготовлення рекламно-сувенірної продукції, а останнім часом інвестувала кошти у відносно новий для ринку напрямок DTF-друку. Про переваги напрямків УФ-друку та DTF-друку на тканині та інших матеріалах у контексті ринку та розвитку компанії «Поліграф Поліграфич», зокрема, нам розповів власник підприємства В’ячеслав Пугач.
Засновник і власник видавництва «Фоліо» Олександр Красовицький повідомив про те, що сьогодні книжковий ринок виріс утричі порівняно з 2020 р., під час якого продаж книжок упав на 35-40%. Наприкінці 2021 і на початку 2022 рр. ситуація покращилася. Це явище він пов’язує з упровадженням владою України програми «єПідтримка».
У 2018 р. Джоан Гор писала про нове покоління покупців друку, якому властиві інші клієнтські очікування, ніж у попереднього покоління. Ці очікування значно більші, ніж ціни та функціонал менеджера. Покупці поліграфії нової генерації цінують клієнтський досвід, який залежить від того, як компанія спілкується та взаємодіє з клієнтом.
Підприємець Кирило Климовський на ринку поліграфії вісім років. Сьогодні ним створено три самодостатні, але при цьому взаємопов’язані напрямки: виготовлення картонних коробок, цифровий друк та наймолодший напрямок – окреме виробництво крафт-пакетів в рамках підприємства ТОВ «ПЕБЕГС».
ПрАТ «Київполіграфмаш», якому 2022 р. виповнюється 60 років, є підприємством поліграфічного машинобудування, що спеціалізується на розробці та виробництві складних машин для поліграфії та паковання. На підприємстві виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні, ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання. За прийнятних технічних характеристик це устаткування вигідно відрізняється надійністю, зручністю у експлуатації та помірними цінами.