Енергія друку

2022-02-03
kudina_dariia Маркетинг та менеджмент у поліграфії 935

У 2018 р. Джоан Гор писала про нове покоління покупців друку, якому властиві інші клієнтські очікування, ніж у попереднього покоління. Ці очікування значно більші, ніж ціни та функціонал менеджера. Покупці поліграфії нової генерації цінують клієнтський досвід, який залежить від того, як компанія спілкується та взаємодіє з клієнтом.

Подробнее...


У розпал пандемії підприємець з Харкова побудував сучасне виробництво крафт-пакетів замкненого циклу

2022-01-24
kudina_dariia Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1713

Підприємець Кирило Климовський на ринку поліграфії вісім років. Сьогодні ним створено три самодостатні, але при цьому взаємопов’язані напрямки: виготовлення картонних коробок, цифровий друк та наймолодший напрямок – окреме виробництво крафт-пакетів в рамках підприємства ТОВ «ПЕБЕГС».

Подробнее...


«Продовжуємо йти проти «течії» та розраховувати лише на себе, партнерів та волю Божу»

2021-11-24
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1363

ПрАТ «Київполіграфмаш», якому 2022 р. виповнюється 60 років, є підприємством поліграфічного машинобудування, що спеціалізується на розробці та виробництві складних машин для поліграфії та паковання. На підприємстві виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні, ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання. За прийнятних технічних характеристик це устаткування вигідно відрізняється надійністю, зручністю у експлуатації та помірними цінами.

Подробнее...



RemaDays Kyiv 2021 став однією з найцікавіших виставок рекламно-поліграфічної галузі за останні роки! Але чи повернеться галузь до звичного циклу – RemaDays Kyiv навесні, Rex – восени?

2021-10-01
kristina_golub Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1201

Якщо лейтмотив усіх останніх статей про Rex та RemaDays Kyiv був приблизно однаковим – «Виставка відбулася, і це добре», то про цьогорічний RemaDays Kyiv можна сказати, що відбулася непогана виставка,з певними, звичайно, недоробками з боку організаторів. Але очевидним є те, що поліграфісти України скучили за живим спілкуванням, а дистрибутори прагнули продемонструвати новинки (от що значить – півтора роки без виставок, розробники устаткування не стоять на місці). Та ще й погода посприяла. От і вийшла цілком непогана виставка.

Подробнее...



Компанія «Тотем», інсталювавши Ricoh Pro™ C9200 на новому виробничому майданчику, кидає виклик київським монстрам цифрового друку

2021-08-23
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1384

Бізнес компанії «Тотем» з Дніпра унікальний. Компанія пропонує своїм клієнтам цифрове друкарське та післядрукарське обладнання декількох відомих виробників. І, крім того, сама надає послуги з друку представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.

Подробнее...


Друкарська галузь Чехії поступово відновлюється

2021-07-15
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 788

Портал WhatTheyThink продовжує знайомити читачів зі станом поліграфічної галузі в різних європейських країнах на основі останніх щомісячних виробничих показників. Цього разу аналітики ресурсу розглянули поліграфічну галузь Чехії.

Подробнее...


Smart Print Manufacturing: майбутнє поліграфії

2021-07-12
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1095

Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!

Подробнее...