Цього року провідний прем’єр-партнер Xerox, компанія «Мегапринт» відзначає 20-річчя від дня заснування
Якщо лейтмотив усіх останніх статей про Rex та RemaDays Kyiv був приблизно однаковим – «Виставка відбулася, і це добре», то про цьогорічний RemaDays Kyiv можна сказати, що відбулася непогана виставка,з певними, звичайно, недоробками з боку організаторів. Але очевидним є те, що поліграфісти України скучили за живим спілкуванням, а дистрибутори прагнули продемонструвати новинки (от що значить – півтора роки без виставок, розробники устаткування не стоять на місці). Та ще й погода посприяла. От і вийшла цілком непогана виставка.
Бізнес компанії «Тотем» з Дніпра унікальний. Компанія пропонує своїм клієнтам цифрове друкарське та післядрукарське обладнання декількох відомих виробників. І, крім того, сама надає послуги з друку представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.
Портал WhatTheyThink продовжує знайомити читачів зі станом поліграфічної галузі в різних європейських країнах на основі останніх щомісячних виробничих показників. Цього разу аналітики ресурсу розглянули поліграфічну галузь Чехії.
Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!
Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.
На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».
На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.