RemaDays Kyiv 2021 став однією з найцікавіших виставок рекламно-поліграфічної галузі за останні роки! Але чи повернеться галузь до звичного циклу – RemaDays Kyiv навесні, Rex – восени?

2021-10-01
kristina_golub Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1447

Якщо лейтмотив усіх останніх статей про Rex та RemaDays Kyiv був приблизно однаковим – «Виставка відбулася, і це добре», то про цьогорічний RemaDays Kyiv можна сказати, що відбулася непогана виставка,з певними, звичайно, недоробками з боку організаторів. Але очевидним є те, що поліграфісти України скучили за живим спілкуванням, а дистрибутори прагнули продемонструвати новинки (от що значить – півтора роки без виставок, розробники устаткування не стоять на місці). Та ще й погода посприяла. От і вийшла цілком непогана виставка.

Подробнее...



Компанія «Тотем», інсталювавши Ricoh Pro™ C9200 на новому виробничому майданчику, кидає виклик київським монстрам цифрового друку

2021-08-23
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1697

Бізнес компанії «Тотем» з Дніпра унікальний. Компанія пропонує своїм клієнтам цифрове друкарське та післядрукарське обладнання декількох відомих виробників. І, крім того, сама надає послуги з друку представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.

Подробнее...


Друкарська галузь Чехії поступово відновлюється

2021-07-15
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1037

Портал WhatTheyThink продовжує знайомити читачів зі станом поліграфічної галузі в різних європейських країнах на основі останніх щомісячних виробничих показників. Цього разу аналітики ресурсу розглянули поліграфічну галузь Чехії.

Подробнее...


Smart Print Manufacturing: майбутнє поліграфії

2021-07-12
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1447

Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!

Подробнее...



Постійне вдосконалення та зростання – адекватна відповідь на виклики часу!

2021-06-14
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1918

Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.

Подробнее...


Heidelberg: питання та відповіді

2021-06-14
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 982

На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».

Подробнее...


Час оновлюватися! Лінійка Xerox для друку у CMYK+. Від Xerox® iGen5® до Xerox® Versalink® C8000W

2021-05-11
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1748

На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.

Подробнее...