Компанія «Тотем», інсталювавши Ricoh Pro™ C9200 на новому виробничому майданчику, кидає виклик київським монстрам цифрового друку

2021-08-23
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2070

Бізнес компанії «Тотем» з Дніпра унікальний. Компанія пропонує своїм клієнтам цифрове друкарське та післядрукарське обладнання декількох відомих виробників. І, крім того, сама надає послуги з друку представникам друкарень і рекламних аґенцій. Після деякого періоду експлуатації в «Тотемі», де крім комерційних замовлень, на ЦДМ виконуються численні тести, це устаткування знаходить нових власників.

Подробнее...


Друкарська галузь Чехії поступово відновлюється

2021-07-15
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1346

Портал WhatTheyThink продовжує знайомити читачів зі станом поліграфічної галузі в різних європейських країнах на основі останніх щомісячних виробничих показників. Цього разу аналітики ресурсу розглянули поліграфічну галузь Чехії.

Подробнее...


Smart Print Manufacturing: майбутнє поліграфії

2021-07-12
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1780

Keypoint Intelligence визначила п’ять основних технологій (хмарні обчислення, великі дані та аналітика, штучний інтелект, робототехніка та доповнена реальність), які врешті-решт зроблять друкарське виробництво автономним – частково, якщо не повністю!

Подробнее...



Постійне вдосконалення та зростання – адекватна відповідь на виклики часу!

2021-06-14
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2270

Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» працює на ринку поліграфії вже понад п’ятнадцять років. Чимало стратегій та інновацій, що стали згодом стандартом ринку поліграфії, впровадили одними з перших саме «карбонівці». Йдеться, насамперед, про надання послуг цифрового друку з високоякісного друку аркушевої продукції з акцентом на обсяги рекламним агенціям та друкарням, що не мають свого устаткування.

Подробнее...


Heidelberg: питання та відповіді

2021-06-14
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1243

На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».

Подробнее...


Час оновлюватися! Лінійка Xerox для друку у CMYK+. Від Xerox® iGen5® до Xerox® Versalink® C8000W

2021-05-11
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2018

На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.

Подробнее...


Гарний рік для програмного забезпечення

2021-05-04
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1169

Програмне забезпечення – нова інфраструктура вашого друкарського бізнесу

Подробнее...


Володійте мечем даних: з чого почати роботу над поліпшенням продуктивності підприємства

2021-05-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1169

Так само, як нафта була товаром, що забезпечив успіх Промислової революції, так зростання обсягів даних в геометричній прогресії впливає на епоху цифрової трансформації, що називається «четвертою промисловою революцією», зазначає у матеріалі на printingnews.com Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).

Подробнее...


Постійно впроваджуйте інновації

2021-04-20
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1260

Інновації споконвіку сприяли прогресу людей, цивілізацій, націй та бізнесу. Наприклад, друкарський прилад Гутенберга пришвидшив процес демократизації інформації настільки дивовижно, що німецькому винахіднику приписують початок епохи Просвітництва. Упродовж століть друкарство мало настільки великий вплив на бізнес, політику, релігію та науку, що Марк Твен писав: «Яким би не був сьогодні світ, добрим чи поганим, він зобов’язаний Гутенбергу».

Подробнее...