Гарний рік для програмного забезпечення

2021-05-04
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 961

Програмне забезпечення – нова інфраструктура вашого друкарського бізнесу

Подробнее...


Володійте мечем даних: з чого почати роботу над поліпшенням продуктивності підприємства

2021-05-03
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 972

Так само, як нафта була товаром, що забезпечив успіх Промислової революції, так зростання обсягів даних в геометричній прогресії впливає на епоху цифрової трансформації, що називається «четвертою промисловою революцією», зазначає у матеріалі на printingnews.com Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).

Подробнее...


Постійно впроваджуйте інновації

2021-04-20
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1060

Інновації споконвіку сприяли прогресу людей, цивілізацій, націй та бізнесу. Наприклад, друкарський прилад Гутенберга пришвидшив процес демократизації інформації настільки дивовижно, що німецькому винахіднику приписують початок епохи Просвітництва. Упродовж століть друкарство мало настільки великий вплив на бізнес, політику, релігію та науку, що Марк Твен писав: «Яким би не був сьогодні світ, добрим чи поганим, він зобов’язаний Гутенбергу».

Подробнее...


Друк «віртуалізується» Як 2020 р. змінив механізми комунікації в друкарській індустрії

2021-04-06
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1376

2020 рік був несхожий на жоден рік. Незважаючи на всі складні завдання, поліграфічна галузь об’єдналася, перетворилася та переосмислила підходи, щоб допомогти полегшити ситуацію, –  зазначає Джоанн Гор (маркетолог B2B, яка захоплюється друком; засновник компанії Joanne Gore Communications) в статті на сайті printingnews.com.

Подробнее...


Тріщини в кришталевій кулі: як пандемія прискорила зміни в друкарській галузі

2021-03-18
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1684

Немає сумнівів у тому, що пандемія згубно вплинула на поліграфічну промисловість та економіку в цілому. Хоча наразі вони, певно, перебувають на шляху до одужання (хоча і повільніше, ніж ми могли коли-небудь передбачити), цікаво поглянути на те, як і коли це може відбутися на основі досліджень, проведених переважно в останньому кварталі 2020 року.

Подробнее...


В фокусе Xerox Украина – долгосрочное партнерство с клиентами, системное ознакомление рынка с инновациями в полиграфии, повышение уровня компетенции собственных сотрудников, развитие партнеров

2021-03-06
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 8079

Это первое глобальное интервью руководителя компании Xerox Украина Андрея Подгорнова нашему изданию. Андрей рассказывает об основных акцентах работы компании на рынке оперативной полиграфии: четком понимании бизнеса заказчиков и адаптивном развитии партнерского канала, проведении образовательных вебинаров для полиграфического сообщества, тренингах для продавцов и сервисных инженеров партнеров и многом другом. Коллегу дополняет руководитель направления промышленных систем печати компании Xerox Украина Игорь Холод. Вскользь мы коснулись также работы компании в офисном сегменте и на вертикальных рынках.

Подробнее...


УФ-принтер Mimaki JFX200-2513 EX в «Гранд Стиль» как инструмент производства уникальных дизайнерских решений для всех сегментов рынка ритейла

2021-03-05
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2035

КОМПАНИЯ ИНВЕСТИРУЕТ В ИНОСТРАННЫЙ ОПЫТ (В КОНТЕКСТЕ СОБСТВЕННОГО РАЗВИТИЯ) И ДЕЛАЕТ СТАВКУ НА КВАЛИФИЦИРОВАННЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ

Подробнее...


Як зміниться друкарська галузь у 2021 році — і далі?

2021-02-22
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1890

Останній аналіз Smithers (пише на порталі Whattheythink.com Джон Нельсон) свідчить, що глобальна пандемія коронавірусу глибоко змінила світову поліграфічну галузь. Загальна вартість індустрії впала з $814,7 млрд. у 2019 р. до $743,4 млрд. у 2020 р. (прогноз).

Подробнее...


Вплив пандемії COVID-19 на поліграфічні галузі країн ЄС

2021-02-17
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 5189

Як ми вже зазначали, експерти порталу WhatTheyThink намагаються відслідити вплив COVID-19 на поліграфічні галузі країн ЄС. Зокрема вони розглянули, як пандемія вплинула на друкарство в Іспанії та Німеччині. Розпочнемо з Іспанії, бо дослідження порталу охоплює ситуацію за вісім перших місяців 2020 р., а по Німеччині розглянуто більший період – із листопадом 2020 р. включно.

Подробнее...


Компанія «Мегатрейд» використала 2020 рік як плацдарм для потужного розвитку напрямку Ricoh

2021-02-16
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1900

Минулий, досить незвичний рік, керівник напряму Ricoh компанії «Мегатрейд» Владислав Швецов оцінює як цілком непоганий для розвитку основної сфери діяльності підрозділу та супутніх напрямків.

Подробнее...