COVID-19 не справив руйнівного впливу на поліграфію країн Балтії

2021-02-12
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1407

Портал WhatTheyThink публікує цикл матеріалів, у яких розглядає стан поліграфічної галузі в європейських країнах на основі щомісячних виробничих показників останніх періодів. В одній з публікацій редакція розглянула друкарську галузь країн Балтії.

Подробнее...


Михаил Онищенко: «Наличие большого количества устойчивых типографий на рынке повышает его стабильность»

2021-01-22
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1769

В традиционном предновогоднем интервью с генеральным директором компании MacHOUSE Михаилом Онищенко мы говорили об итогах года для компании, а также вызовах уходящего високосного года, вероятно, одного из сложнейших в истории независимой Украины и ее полиграфической отрасли, ключевых изменениях и достижениях партнеров MacHOUSE, а также некоторых позитивах 2020 года. Ведь благодаря пассионариям, активной части общества, страна все же выстояла, ее экономика не рухнула, что вселяет некоторые надежды на будущий ренессанс.

Подробнее...


Для многих пандемия стала лишь катализатором неизбежного вывода: необходимости адаптироваться или умереть

2021-01-08
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1336

Мы продолжаем всесторонне подводить итоги сумасшедшего 2020 года. Традиционный опрос украинских полиграфистов «Итоги уходящего года» мы посчитали необходимым дополнить информацией о том, как прореагировали на ситуацию с COVID 19 полиграфисты на различных европейских и мировых рынках: как они сдержали первый удар, какие стратегии поведения выбрали на стремительно падающих рынках, стоило ли им рассчитывать на государственную поддержку, какие критические изменения случились в мировой полиграфии буквально за 9 месяцев, а, главное, что впереди!

Подробнее...


Covid 19 – оценка ситуации вендорами и их действия

2021-01-08
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1343

Глобальная пандемия коронавируса Covid 19, вызванная SARS-CoV-2, внесла огромные изменения в деятельность всех без исключения компаний, работающих в экосистеме полиграфии. Категорией, представители которой были вынуждены реагировать на вызовы едва ли не быстрее типографий, стали производители печатного оборудования, поскольку важнейшей составляющей стабильности для них в этот период были продажи.

Подробнее...


EDP ​​Awards 2020: 29 продуктов-победителей

2020-12-16
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1117

7 декабря 2020 г. состоялась онлайн-церемония награждения 29 победителей премии EDP Awards 2020 Европейской ассоциации изданий о цифровых технологиях в полиграфии (EDP Association). Награды были вручены в 14-й раз. В этом году даты сместились из-за пандемии коронавируса и отмены выставки drupa 2020.

Подробнее...


Konica Minolta Ukraine переосмислила свій підхід до проведення демонстрацій

2020-12-14
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1086

Компанія збільшила асортимент обладнання та програмного забезпечення у своєму  демозалі й запропонувала альтернативні форми демонстрації їхніх можливостей.

Подробнее...


Упродовж року ПрАТ «Київполіграфмаш» вдалося забезпечити майже безперервний виробничий процес

2020-12-05
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1736

ПрАТ «Київполіграфмаш» — єдине в Україні та теренах колишнього СРСР діюче підприємство поліграфічного машинобудування, яке спеціалізується на розробці та виробництві машин для поліграфії та паковання. На заводі виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні , ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання.

Подробнее...


VIVID KIT – первый опыт и первые выводы!

2020-11-16
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 4817

А также другие особенности эксплуатации Xerox® Versant 180 Press в типографии «Идея Принт»

Подробнее...


Бути серед кращих! ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press – інструмент реалізації амбітної мети друкарні «РАЗ»

2020-09-20
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 5343

На початку розвитку друкарні «РАЗ» ключовими факторами успіху для неї стали вдале місце розташування та розвиток реклами в Інтернеті: замовники знаходили друкарню через Google на сайтах оголошень та, не довго вагаючись, приїжджали, оскільки друкарня знаходилася зовсім біля метро.Нещодавній переїзд друкарні «РАЗ» в епіцентр нового житлового масиву дозволив зосередитися на роботі з абсолютно іншими цільовими аудиторіями, змінити структуру роботи та спричинив масштабне технічне переоснащення.З розвитком онлайн-поліграфії та введенням карантинних заходів у країні, фактор розташування друкарні дедалі більше нівелюється: значна частина замовників воліє замовляти онлайн і забирати поліграфічну продукцію у відділенні «Нової пошти» неподалік від місця проживання, а не мати небажані контакти, проблеми з паркуванням та непродуктивні очікування.Але зорієнтована на якісне обслуговування замовників друкарня «РАЗ», незалежно від способу співпраці з клієнтом, прагне володіти продуктивними виробничими інструментами, що забезпечать безперебійну та ефективну роботу підприємства за будь-яких зовнішніх факторів.Для друкарні «РАЗ» інструментом, що задовольнив її численні вимоги в цифровому друці, стала ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press. Встановивши її, власники компанії «поцілили в яблучко»: за їхніми словами, немає таких завдань цифрового друку, які б не могла виконати ця машина.

Подробнее...


Первая в столице типография полного цикла в «оупен-спейс формате» делает ставку на Xerox® Versant 180 Production Press

2020-09-17
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2368

В сентябре прошлого года .BRAND стала первой в Киеве типографией в оупен-спейс формате. Ее владелицы Анна Павлова и Алла Дарченко давно стремились, чтобы офис и производство предприятия отражали внутренние изменения, прежде всего по работе с клиентами, которые произошли в типографии за последнее время.

Подробнее...