Agile (гнучка методологія розробки – узагальнюючий термін для цілої низки підходів і практик, заснованих на цінностях Маніфесту гнучкої розробки програмного забезпечення та 12 принципах, що лежать в його основі)

ЗРОСТАННЯ ОБСЯГІВ ДАНИХ – ВИКЛИК ДЛЯ ПОЛІГРАФІЧНОГО БІЗНЕСУ
Пам’ятаєте, як колись флешки з декількома гігабайтами здавалися великими сховищами? Завдяки дивовижному нагромадженню даних у нашому світі, ми наразі вимірюємо глобальну цифрову сферу даних у зеттабайтах (ZB), що еквівалентно одному трильйону гігабайт, і в йотабайтах (1 йоттабайт дорівнює 1000 зеттабайт).
Прогнозується щорічне зростання глобального цифрового обсягу даних з приблизно 44 ZB у 2020 р. до 175 ZB у 2025 році.
У середньому в 2020 р. користувачі щодня відправляли 306 мільярдів електронних листів та здійснювали п’ять мільярдів пошукових запитів. Це близько 112 трильйонів електронних листів за один рік! Темпи зростання даних у цифровому світі вражають, і в багатьох випадках сектори бізнесу, пов’язані з їхньою обробкою, лише набирають обертів.
Ключовим результатом зростання цифрових можливостей – від вітрин магазинів до підключених виробничих пристроїв – є нестримне нагромадження даних. Більше, ніж в будь-яку іншу епоху життя поліграфічної галузі, компанії мають доступ до величезних обсягів даних, що треба обробляти.
Успішне вивчення даних, що надходять з операційних систем вашого бізнесу, може надати чисельні підказки для поліпшення зростання та продуктивності. Однак зрозуміти, з чого почати та де зупинитися, може бути непростим завданням.


Друкарська галузь гостро пережила зміни, спричинені цифровою трансформацією. Як і будь-яка велика галузь, поліграфічна промисловість перестала розвиватися в окремих напрямках, але водночас була повторно долучена до інших, переважно цифрових, сегментів.
Наприклад, постачальники поліграфічного обладнання нині активно створюють рішення, які скорочують споживання паперу та необхідність друку, водночас спрощують роботу в цифровому середовищі

«Параліч аналізу» є справжньою проблемою при відкритті шлюзів даних. Проте збалансований підхід до метрик та аналітики та розуміння того, як застосовувати їх у вашому бізнесі, є критично важливим для просування культури, керованої даними, та підвищення рівня спритності. Для кращого розуміння вимірювання та аналізу даних важливо чітко визначити ці терміни, оскільки вони використовуються як взаємозамінні на більшості підприємств.
По-перше, «метрики» – це сукупність даних, які описують «що» вимірювати. Важливі показники визначаються та відстежуються як «Ключові показники ефективності» (KPI – Key Performance Indicators) та «Критичні фактори успіху» (CSF – Critical Success Factor).
По-друге, «аналітика» – це аналіз, інтерпретація та порівняння показників, щоб дійти висновку та прийняти обґрунтовані ішення. Аналітика – це шлюз до ефективного розуміння, завдяки якому керівництво має право вживати заходів. Більшість компаній сьогодні розтрублять розповідь про те, що це бізнес, керований даними.
Ми з’ясували, що підприємства поглинають безліч даних. Справжнє питання: як ви розвиваєте культуру, керовану даними, яка перетворює інформацію на розуміння, а згодом на значущі дії?
Щоб заохотити використовувати потужність даних, які є природними для ваших ділових операційних систем, наведемо кілька ключових переваг, щоб прищепити продуману метрику аналітичної культури у вашій компанії в 2021 році.

 

Можливо, ваша команда витрачає години (або дні) на споживання даних, які можуть бути неточними та призвести до необґрунтованих рішень, вартість яких висока, та їх складно визначити кількісно. Це може викликати велике розчарування в керівництві та невдоволення членів команди, які роблять все можливе, щоб зрозуміти наявну інформацію

УБИТИ НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ, А НЕ ПРИБУТКОВІСТЬ
За відсутності значущих показників та аналітики власники бізнесу та керівники схильні приймати рішення за допомогою набутих досвідом почуттів, інстинкту та думок. Незважаючи на те, що досвід сьогодні відіграє важливу роль, цей стиль прийняття рішень неможливо успішно масштабувати. Невизначеність ховається у свідомості
найманих працівників, бо їм нерідко вказують напрямок, а не пояснюють логіку прийняття рішень. Ці самі люди, швидше за все, вже опрацьовують власні дані та застосовують їх до своїх функцій.
Як і у випадку з багатьма новими важливими процесами, нерідко більшість людей зупиняється саме на старті. Майте на увазі, що процес просування справжньої культури, керованої даними, порівняно не складний. Це природний процес дозрівання бізнесу, коли всі організації опиняються десь на «шкалі зрілості інформації».
Нехай керівники відділів в якості практичної відправної точки для усунення невизначеності в процесі прийняття рішень проводять прості вправи з визначення даних про транзакції та продуктивність, які потрібні для їхньої роботи.

Лідерство в компанії може створити нові діагностичні засоби, які передбачають результати в різних практичних сценаріях. Замість довільного вгадування оцінки зростання та ефективності, моделюйте можливі результати на основі поточних та оптимальних показників ефективності


Далі визначте ключові показники ефективності, які потрібно відстежувати через рівні проміжки часу (щогодини, щодня, щотижня, щомісяця). Представте ці показники своїй команді, щоб зібрати вихідні дані та обрати найефективніший спосіб репрезентувати їх керівникам бізнесу.
Інтерактивних засобів візуалізації даних досить багато – їх можна інтегрувати з вашими базами даних з метою перегляду, детального аналізу, перехресного посилання та аналізу організаційних показників. Роблячи цей перший важливий крок, ви побачите, що невизначеність змінюється поінформованою впевненістю, а ваша організація користується зрілими системами прийняття рішень.
Ви зробили важливий крок в ітеративному процесі створення нової реальності, просунувши культуру, керовану даними, яка дасть змогу більш ефективно розвивати бізнес.

ПІДРОБЛЯЙТЕ ПЕРЕДБАЧУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ, А НЕ ПРОФЕСІЙНІ ОЦІНКИ
Як ви дізнаєтесь, чи правильно рухаєтесь по метриці та аналітиці? Ваші відділи почнуть обмінюватися інформацією та розумінням. Команди виявлять взаємозалежність бізнес-
підрозділів, яка після розуміння аналітики посилюється. Далі співпраця команд посилюється, вони допомагають вирішувати проблеми одна одної, знаючи, що результати відображатимуться в метричних тенденціях.


Дані надзвичайно важливі для друкарського бізнесу. Значущі показники бізнесу та заснована на них аналітика можуть створити захисний щит для вашого бізнесу та ваших людей. Кожен відділ та окрема особа будуть прогресувати різними темпами в процесі дозрівання інформації

Підзвітність, яка, можливо, є ключовою культурною характеристикою, між відділами та особами, стає прозорим процесом за наявності показників ефективності та аналітики. Прогресом зрілого розуміння є розвиток нового передбачення.
З передбаченням з’являється моделювання сценаріїв, яке є наріжним каменем для досягнення передбачуваних результатів.
Де потрібні вдосконалення або нові інвестиції для прискорення зростання?
Де різноманітність продуктів або каналів може стати прискорювачем зростання?
Як саме підвищення кваліфікації резервних працівників може призвести до поліпшення результатів?
Використовуючи вірні бізнес-важелі та залучивши потрібні ресурси, ви зможете впевнено прогнозувати результати, що підтверджують майбутнє, у вашому прагненні досягти нового зростання та ефективності.


● ● ●
Ухваліть чітко сформульовану логіку прийняття рішень за допомогою аналітики, а потім перетворіть її на простежувану, навчальну та повторювану систему. Роблячи це, ви врегулюєте стару приказку: «Ти не можеш керувати тим, що не можеш виміряти».
Далі, ви зможете прийняти нову «релігію»: точний аналіз прискорює спритні досягнення. Зрештою, саме спритність є ключем до майбутнього успіху.
Отже, продовжуйте та впевнено володійте мечем даних.