Партнерство інтегрує io.tt та його «шаблони досвіду» (взаємодія після сканування) до екосистеми ПЗ Esko. Це забезпечує брендам і пакувальним виробникам єдине середовище для створення, керування й розгортання цифрових взаємодій без дорогих кастомних рішень чи повторної ручної доробки дизайну.

CEO io.tt Кемерон Ворт зазначив:
«Як офіційний партнер Esko з «підключеного» паковання ми переносимо типові застосування цих технологій у щоденний workflow брендів. Вбудовані шаблони io.tt дозволяють активувати цифрові досвіди — зменшуючи складність дизайну, витрати та пришвидшуючи вихід на ринок».

Співпраця розширює можливості Esko за межі традиційних пакувальних процесів, дозволяючи інтегрувати цифрові інструменти взаємодії вже на ранніх етапах розробки.

Маркетинг-директор Esko Ян Де Рук додав:
«Це значний крок уперед: інтеграція можливостей «підключеного» паковання безпосередньо в ArtPro+, Automation Engine, WebCenter та comply допомагає брендам закладати цифрові сценарії ще на етапі дизайну. Це означає швидший вихід продуктів і відповідність новим регуляціям та глибшу взаємодію з користувачами».

Партнерство поєднує провідні інструменти дизайну та автоматизації Esko з масштабованою інфраструктурою io.tt, допомагаючи брендам поєднати фізичне та цифрове паковання. Завдяки готовим шаблонам io.tt у середовищі Esko бренди можуть швидше створювати паковання, що відповідає вимогам, створене на основі даних і повністю готове до взаємодії зі споживачем.

Ключові переваги для брендів:
• менші витрати — стандартизовані шаблони io.tt у Esko зменшують потребу в кастомній розробці й повторних ітераціях дизайну;
• швидший вихід на ринок — інтеграція усуває зайві передачі між командами фізичного паковання та digital-досвіду;
• готовність до регуляцій майбутнього — підтримка Digital Product Passport ЄС і GS1 Sunrise;
• розширена аналітика — поєднання io.tt Connect та Insights з системами звітності Esko дає цілісне бачення ефективності паковання та реальної взаємодії споживачів.

Разом Esko та io.tt створюють наступне покоління під’єднаного паковання — розумніше спроєктованого, швидше реалізованого та здатного приносити вимірювану цінність кожному пакованню.