Саме «Карбон-Сервіс» – це справжній полігон для провідного партнера – Konica Minolta Ukraine – у друкарні, як правило, відбувалися інсталяції перших в Україні ЦДМ новітніх серій. І завжди двері «Карбону» були відчинені для потенційних власників аналогічного устаткування – фахівці друкарні щиро ділилися набутим досвідом.

Інакше й не могло бути – адже щирість, компетентність та порядність – основні корпоративні цінності очолюваного Юрієм Якимчуком колективу друкарні. Провідні фахівці «Карбон-Сервісу» комерційний директор Катерина Смєхова, керівник IT-напрямку Андрій Якимчук, керівник відділу продажів Людмила Шклярук та завідувач виробництвом, директор друкарні «Карбондруксервіс» Роман Сердюк працюють в компанії від самих її витоків, і саме, дякуючи їм та колективу друкарні, «Карбон-Сервіс» посідає сьогодні провідні позиції на ринку цифрового друку.

Уявіть собі! Компанія тричі кардинально змінила вектор розвитку. Спочатку розміщували замовлення на умовах аутсорсингу. Згодом перейшли у нову якість – самостійного виробника друкованої продукції, стали фактично найвідомішою друкарнею цифрового друку в Україні – й наростивши м’язи, придбали першу в Україні машину для цифрового лакування та фольгування друкованих відбитків MGI Jet Varnish 3DS & iFoil-S!

Цей крок, поряд з підвищенням рівня автоматизації післядрукарської ділянки, став досить своєчасним.

Інноваторам та власникам новітнього обладнання завжди непросто – але колектив «Карбон-Сервісу» впорався з черговим викликом. І сьогодні про можливості цифрового опорядження друкованих відбитків добре відомо фахівцям, що працюють в царині поліграфії України.

 КОЛЕКТИВ ДРУКАРНІ – СПРАВЖНЯ ЦІННІСТЬ ТА НОСІЙ КОРПОРАТИВНИХ СТАНДАРТІВ

Комерційний директор Сучасної друкарні «Карбон-Сервіс» Катерина Смєхова – одне з головних облич друкарні, одна зі справжніх її берегинь. Вона починала працювати в компанії головним бухгалтером. А коли почався швидкий розвиток друкарні, стала виконувати й функції HR. Динамічний розвиток потребував залучення кваліфікованих фахівців як у напрямок продажів, так і на виробництво, й компанії щастило з пошукувачами – чимало менеджерів та виробничників працюють в ній понад десять років.

«Ми всі закохані в поліграфію, це не просто робота, це справжня любов. Я обожнюю запах свіжонадрукованого журналу, паперу та галас техніки, що безперервно працює, виробництво – це однозначно наша стихія», – зізнається Катерина. – Колектив друкарні – це не просто колеги, це робоча родина. В нас своя, особлива атмосфера. Ми вміємо не лише продуктивно працювати, а й чудово відпочивати. Традиційно, щороку, ми з колективом їздимо в Карпати. Ходимо в гори, по гриби, займаємося рафтінгом та влаштовуємо гучні дискотеки», – говорить Катерина й підкреслює, що кожен має займатися улюбленою справою, й свою професію варто любити, щоб досягати успіхів.

Якщо сповідувати правильні життєві цінності, буде й правильний бізнес, впевнені у «Карбон-сервісі». Для власника друкарні «КарбонСервіс» та його колег завжди найважливішим питанням був розвиток: «Ніколи не було гонитви за грошима чи надзвичайними прибутками. Ні, ми всі просто із захопленням робили та робимо свою справу. Чесність та порядність – це наше кредо, всі наші клієнти в цьому неодноразово впевнювалися», – розповідає Катерина.

Становлення друкарні за часом співпало з бурхливим розвитком ринку цифрового друку, й «Карбон-Сервісу» вдалося опинитися на гребені цієї хвилі.

Рушійна сила цифрового відділу – Віталій Гоша, Ярослав Кривонос, Святослав Кривонос

СПРАВЖНІЙ ДВІЖ

Значним стимулом для розвитку друкарні стала співпраця з одеською друкарнею «Принт Бистро», на ЦДМ якої – Xerox iGen3 – компанія перерозміщувала замовлення для рекламних агенцій та друкарень офсетного друку, що не мали власного устаткування (компанія «Карбон-Сервіс» стала однією з перших в Україні, хто зробив ставку на модель роботи в сегменті В2В у цифровому друці та надавала послугу високоякісного друку в аркушах за прийнятною вартістю). Набутий досвід та згенеровані кошти дали змогу із часом перейти у нову якість й придбати першу власну продуктивну систему друку Konica Minolta bizhub C6000.

Цікаво, що після трирічної роботи головним бухгалтером Катерина змінила спеціалізацію та в якості комерційного директора очолила напрямок продажів поліграфічної продукції. Але й до цього Катерина проявляла цікавість до продажів послуг поліграфії паралельно з основним завантаженням. Сталося це «з легкої руки» власника Сучасної друкарні «Карбон-Сервіс» Юрія Якимчука, який стимулював її своєю улюбленої фразою: «Що ти сидиш, протираєш штани». Виявилося, що на відміну від монотонної бухгалтерської роботи, у продажах більше спілкування, двіжу, безліч нового та цікавого. А ще – друкарський процес – це справжня творчість, він пов’язаний з виготовленням готової продукції, а не звичайне «купив-продав».

З багатьма своїми клієнтами Сучасна друкарня «КарбонСервіс» працює майже від моменту заснування, й це не безособове спілкування. «Чимало клієнтів, постачальників та партнерів стали нашими друзями. Ми можемо сходити разом на пиво, з’їздити у відрядження, відсвяткувати річницю компанії тощо. Обожнюю свята, коли ми вітаємо один одного та відвішуємо взаємні компліменти, які ми круті у співпраці, як багато ми зробили і чого досягли разом», – розповідає комерційний директор «Карбон-Сервісу».

Стосунки з багатьма замовниками товариські й виходять далеко за рамки робочого процесу.

Сінергія та співпраця з постачальниками обладнання та матеріалів (Konica Minolta Ukraine, Baden Project, «Август Трейд», «Дубль В» та іншими) є однією зі складових успіху Сучасної друкарні «Карбон-Сервіс». Наприклад, з використанням матеріалів «Август Трейд» та на обладнанні Konica Minolta компанія реалізувала чимало проектів, які дали поштовх не лише до її розвитку, але й кардинально вплинули на друкарський ринок України.

«Ми завжди у пошуку нових знайомств, тому приходьте до нас за красою поліграфічного світу, ставайте нашими друзями, і разом ми звернемо гори», – впевнена Катерина Смєхова.

Цариці постдруку – Наталя Неверовська, Любов Журбенко

 

ПОСТІЙНІ ВИКЛИКИ

Специфіка діяльності Сучасної друкарні «Карбон-Сервіс», як ми вже зазначали, весь час змінювалася: перерозміщення замовлень; виконання їх на власній виробничій базі з акцентом на вал та друк в аркушах за прийнятною для замовника вартістю; розвиток парку друкарського та післядрукарського устаткування (зокрема, друкарня придбала перший в Україні автоматичний пристрій Duplo DC- 646 PRO для поздовжнього та поперекового різання друкованої продукції, а також бігування та перфорування друкованих аркушів; економічний високошвидкісний перфоратор H&Y Sipling Digipunch, який може ефективно використовуватися в оперативній поліграфії та має швидкість перфорування до 72 тис. аркушів на годину, перфорує блоки із обкладинками або вкладками з різних матеріалів; продуктивний ламінатор KOMFI AMIGA 52 (В2) для ламінування середніх накладів цифрових та офсетних відбитків ф. до B2, який також дає змогу виконувати великі замовлення «на вимогу»).

І нарешті поява MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S, що для друкарні, яка сповідувала модель роботи, орієнтовану на залучення обсягів, стала викликом, стимулом, можливістю диференціюватися на ринку. Ще раніше, придбавши УФ-принтер для виготовлення рекламно-сувенірної продукції, компанія вийшла за рамки оперативної поліграфії.

Роботи вистачало завжди, а коли було найцікавіше?, – запитуємо в Катерини Смєхової.

«Цікаво було завжди, тому що ми ніколи не зупинялись у розвитку, наш Шеф – Юрій Миколайович, ніколи не давав нам засумувати J. З кожним придбанням нового обладнання приходили нові виклики – стати швидшими, якіснішими, вражати, зацікавлювати, розвивати галузь поліграфії в Україні, це безперервний процес завдовжки понад 15 років» – підкреслює Катерина, але на будьякому етапі становлення друкарні рушієм її розвитку було прагнення досягти певної мети й домогтися успіху.

Черговим викликом для поліграфії України та друкарні «КарбонСервіс» стала пандемія коронавірусу. На щастя, менеджмент компанії раніше прагнув, щоб менеджери могли виконувати свою роботу з будь-якої точки світу, завжди були на зв’язку. Тому відділ продажів абсолютно безболісно почав працювати віддалено, а виробничники компанії підстраховували менеджерів у офісі.

«Наші хлопці та дівчата на виробництві – надзвичайні. Всі профі своєї справи, дуже добрі та чуйні. Вони прекрасно розуміли, що нам нелегко керувати процесами віддалено, тому вмить стали нашими очима, руками та ногами на місцях, коли офіс було зачинено. Неймовірно чітко та швидко допомагали розрулити будь-які питання. Відбувалася суперкомандна робота, й ще раз підкреслило, що колектив наш найкращий», – розповідає Катерина.

Непрості часи довели, що клієнти «Карбон-Сервісу» завжди можуть розраховувати на допомогу фахівців з виробництва й з організаційних питань. Отже, дискомфорту через кризи та локдауни клієнти «Карбон-Сервісу» не відчули.

ДІАМАНТИК ДРУКАРНІ

Втім, придбання MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S і трансформаційні процеси, що після цього відбулися в роботі друкарні, це, звісно, окрема історія. Вперше команда Сучасної друкарні «Карбон-Сервіс» побачила MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S на drupa 2016, й саме тоді менеджмент друкарні замислився над тим, щоб мати таке устаткування у власній друкарні. Його, власне, й було інстальовано влітку 2018 року.

«Це було кохання з першого погляду. Я пам’ятаю, як поверталася до цієї машини на виставці декілька разів і не могла ніяк на неї надивитись. Це вражало, дійсно. З того самого моменту ця технологія, ця машина, глибоко запала в серці. Здавалося, що пройде нереально багато років, доки ця технологія стане набутком українського ринку, бо вона тоді, та й наразі, виглядає космічною. Дорогою додому з виставки ми без зупинки говорили про цю машину, мріяли про неї, уявляли де вона буде красуватися у нас на виробництві, й врешті-решт наші мрії збулися неочікувано швидко».

«Карбон-Сервісу» не звикати до ролі піонера в освоєнні інноваційних технологій. Але цифрове опорядження друкованих відбитків стало зовсім новим напрямком для ринку України.

Друкарні довелося популяризувати технологію, формувати цінову політику на нову для ринку послугу. А сьогодні, коли компанія не є монополістом на ринку з надання цих послуг, вона опановує нові застосування технології, запропонувала друк «нетрадиційними» різновидами фольги (зокрема, голографічною, бірюзовою, чорною, мідною). Клієнти компанії зацікавлено сприймають ці новітні можливості, просять зразки застосувань нових кольорів.

Замовники поліграфії завжди прагнуть чогось нового – й у «Карбон-Сервісі» з радістю надають ці можливості. Нещодавно друкарня виготовляла конверти для потужного туристичного оператора, метою якого було пакування документів для VIP-туристів, що купують дуже дорогі тури, й цей клієнт записав відео, де наприкінці звучить фраза: «Меж вдосконалення звичайно немає, але що може бути гарнішим, крутішим того, що ви вже зробили, що ж робитимемо далі?».

«Так, так, це був запис мого давнього чудового клієнта. Дійсно продукція вийшла надзвичайною. Це був друк чорною фольгою по червоному Plike – це бомба, ракета J Хочу ще додати, що неймовірно приємно отримувати гарні відгуки, і всім нашим замовникам щиро дякую, що ви не скупі на похвалу, завжди висловлюєте свою думку, надихаєте нас на нові досягнення. Через обмін інформацією, ми стаємо ближчими один до одного та краще розуміємо, що потрібно вдосконалили, і де потрібно піднатиснути J» Такий фітбек провайдеру поліграфії одержувати завжди приємно, це спонукає працювати ще краще.

Сьогодні комерційний директор друкарні не уявляє її будні без MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S.

А на наше глибоке переконання, саме наявність інноваційного обладнання та можливість надавати послуги з високою додатковою вартістю – це справжній важіль, який дав змогу під час чергової кризи зберегти ринкові позиції й продовжити зростати. Здавалося б, опорядження на MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S – це дорога, ексклюзивна поліграфія, але під час пандемії ці послуги користуються значним попитом.

Ваші помічники, комерційний відділ – гарні дівчата :)

 

Конкуренція на ринку цифрового друку сьогодні жорстка через низку причин, чи не основна з яких – тиск з боку операторів збірних накладів. І саме за цих умов став у нагоді MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S – справжній діамантик «Карбон-Сервісу», який здатний дивувати й дивувати…

Триває й «гонка озброєнь» на ринку цифрового друку, й чимало клієнтів друкарні придбали власне цифрове устаткування, але наявність додаткового устаткування для опорядження відбитків дала «Карбон-Сервісу» змогу не припинити співпрацювати зі своїми замовниками. Дружні стосунки зберігаються, й клієнти «Карбону», що тепер мають власні ЦДМ, завжди можуть розмістити замовлення, якщо щось раптом трапилося з їхнім устаткуванням.

«Чимало наших замовників придбали вже своє гарне, сучасне цифрове обладнання. Це прекрасний процес розвитку, до якого ми доклали зусиль. За багато років плідної співпраці наші клієнти зарекомендували себе, як надійні постачальники поліграфічної продукції та дійшли до потреби надавати послуги друку самостійно.

Я завжди радію за колег, що купують власні ЦДМ, але водночас і сумую, лише через те, що ми трохи рідше спілкуємося. Бути нашими клієнтами – це не лише отримувати гарні продукти, а ще й ставати на власний міцний шлях до свого розвитку та досягнення успіхів», підкреслює Катерина Смєхова.

Головний технолог, володар всього виробництва – Роман Сердюк

 

РОЗШИРЕННЯ ПАРАДИГМИ ТА ЗМІНА СТРУКТУРИ ЗАМОВЛЕНЬ

Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» продовжує сповідувати доктрину роботи переважно з сегментом В2В (РА та друкарнями, що не мають власних ЦДМ), але поступово з’являються й корпоративні клієнти.

Партнери «Карбон-Сервісу», шановні замовники друкарні доклали значних зусиль для поширення технології цифрового лакування та фольгування друкованих відбитків в Україні. Водночас Катерина Смєхова не виключає, що незабаром додаткова увага приділятиметься співпраці з корпоративними клієнтами, бо ексклюзивної поліграфії потребують, наприклад, чимало крафтових виробництв… Робота з кінцевими замовниками – не досить звична справа для друкарні «Карбон-Сервіс», але друкарня готова до нових викликів – трансформувати механізми роботи, автоматизувати процеси залучення замовлень.

Під час пандемії у «Карбон-Сервісі» змінилася структура замовлень: якщо раніше друкувалося чимало напівфабрикатів, то сьогодні акцент здебільшого робиться на готові продукти, зокрема, з ошляхетненням відбитків на MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S (до 50% замовлень).

 

Танцюємо!

ГРАНІ СЕРВІСУ

Катерина Смєхова зазначає, що друк в аркушах (враховуючи тиск з боку операторів збірних накладів) втрачає популярність. На жаль, продажі стають нерідко ледь не «анонімними», «без людського обличчя».

Елементи Web-to-Print з’являються навіть на сайтах регіональних друкарень, що дає змогу й власникам ЦДМ із середньою продуктивністю здешевити продукцію для кінцевих замовників. Й, відповідно, друкарні, що працюють з сегментом В2В, поступово втрачають можливість залучати колишні обсяги. Особливо, зважаючи на те, що через посилення конкуренції в царині продажів ЦДМ, друкарських машин стає більше, вартість кліку знижується та вже не відіграє ключового значення в конкурентній боротьбі, й залучати обсяги стає дедалі складніше.

Мусимо констатувати: є думка, що в поліграфії конкуренція в онлайні чи не вища, ніж в оффлайні. Не варто відмовлятися від традиційних комунікацій, не забуваючи, звичайно, про онлайн. Цим шляхом Сучасна друкарня «Карбон-Сервіс» і йде. У неї є онлайн-сервіси для сегментів В2В (на сайті http://www.karbon-service.com.ua/) та навіть В2С (https://www.vizitochka.ua/, https://www.kalendarik.com.ua/). Є категорія замовників, яким простіше замовляти звичайну поліграфію в онлайн. Проте дорогу багатосторінкову продукцію сама Катерина не наважилася б замовити через сервіс збірних накладів без попереднього обговорення деталей та нюансів з фахівцями виробництва. У «Карбоні» завжди проконсультують, попередять про «підводне каміння», розкажуть і покажуть, як зробити таке видання шляхетним та технологічно правильним, щоб у кінцевому результаті клієнт був задоволений, а не отримав «кота в мішку».

Рафтінгуємо!

Сьогодні у конкурентній боротьбі перемагають друкарні, здатні запропонувати замовникам персоналізований сервіс. «Поліграфія завжди була пов’язана з комунікацією, обговоренням майбутнього продукту, матеріалів, якості друку – підкреслює Катерина. – «У «Карбон-Сервісі» клієнти отримують справжній високоякісний сервіс».

У світі, де онлайн поєднується з офлайн, й сервісні послуги друкарень трансформуються – задля вдосконалення комунікації з клієнтами.

Відповідно, «Карбон-Сервіс» вдосконалюватиметься у тих напрямках, де його фахівці компетентні, у друкарні розвиватимуть як онлайн-канали, так і приділятимуть увагу живому спілкуванню.

«Персоналізовані» продажі з людським обличчям, на думку Катерини, саме й тримають друкарню на поліграфічному подіумі.

«Якось я була на відпочинку в Одесі, це було ну дууже давно, коли ще Україна не знала про 4G мобільний Інтернет та й 3G далеко не всюди працював, тоді щось трапилося на роботі, й мені довелося бігти по Аркадії і шукати Wi-Fi. Забігаю я в «Компот», здається, це був «Компот», бо думалось тоді, вони круті, у них точно має бути, замовляю каву і питаю у офіціанта пароль, а він мені такий із гордістю каже: «У нас немає Wi-Fi, ми за живе спілкування!»

Сьогодні я кажу так само ми за живе спілкування! Приходьте в гості, радьтеся, консультуйтеся, замовляйте гарні ексклюзивні продукти. Наші двері завжди відкриті для вас, навіть коли офіс на віддаленій роботі J».

 

 

 

Рибалимо!