Упродовж року ПрАТ «Київполіграфмаш» вдалося забезпечити майже безперервний виробничий процес

2020-12-05
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1865

ПрАТ «Київполіграфмаш» — єдине в Україні та теренах колишнього СРСР діюче підприємство поліграфічного машинобудування, яке спеціалізується на розробці та виробництві машин для поліграфії та паковання. На заводі виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні , ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання.

Подробнее...


VIVID KIT – первый опыт и первые выводы!

2020-11-16
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 4984

А также другие особенности эксплуатации Xerox® Versant 180 Press в типографии «Идея Принт»

Подробнее...


Бути серед кращих! ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press – інструмент реалізації амбітної мети друкарні «РАЗ»

2020-09-20
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 5527

На початку розвитку друкарні «РАЗ» ключовими факторами успіху для неї стали вдале місце розташування та розвиток реклами в Інтернеті: замовники знаходили друкарню через Google на сайтах оголошень та, не довго вагаючись, приїжджали, оскільки друкарня знаходилася зовсім біля метро.Нещодавній переїзд друкарні «РАЗ» в епіцентр нового житлового масиву дозволив зосередитися на роботі з абсолютно іншими цільовими аудиторіями, змінити структуру роботи та спричинив масштабне технічне переоснащення.З розвитком онлайн-поліграфії та введенням карантинних заходів у країні, фактор розташування друкарні дедалі більше нівелюється: значна частина замовників воліє замовляти онлайн і забирати поліграфічну продукцію у відділенні «Нової пошти» неподалік від місця проживання, а не мати небажані контакти, проблеми з паркуванням та непродуктивні очікування.Але зорієнтована на якісне обслуговування замовників друкарня «РАЗ», незалежно від способу співпраці з клієнтом, прагне володіти продуктивними виробничими інструментами, що забезпечать безперебійну та ефективну роботу підприємства за будь-яких зовнішніх факторів.Для друкарні «РАЗ» інструментом, що задовольнив її численні вимоги в цифровому друці, стала ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press. Встановивши її, власники компанії «поцілили в яблучко»: за їхніми словами, немає таких завдань цифрового друку, які б не могла виконати ця машина.

Подробнее...


Первая в столице типография полного цикла в «оупен-спейс формате» делает ставку на Xerox® Versant 180 Production Press

2020-09-17
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2563

В сентябре прошлого года .BRAND стала первой в Киеве типографией в оупен-спейс формате. Ее владелицы Анна Павлова и Алла Дарченко давно стремились, чтобы офис и производство предприятия отражали внутренние изменения, прежде всего по работе с клиентами, которые произошли в типографии за последнее время.

Подробнее...



Маркетинговые стратегии печатных компаний после COVID-19

2020-07-01
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1386

Вне всякого сомнения, пандемия COVID-19 очень повлияла на нашу личную и профессиональную жизнь. Термины «физическое дистанцирование» или «социальное дистанцирование» быстро стали частью повседневного общеупотребительного языка. И, вероятно, влияние ситуации, вызванной пандемией, мы будем испытывать еще несколько лет, пишет Джессика Инг[1] на сайте https://www.piworld.com.

Подробнее...


Влияние COVID-19 на процесс продаж в полиграфии

2020-06-23
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1901

COVID-19 усилил либо ускорил массу различных тенденций. И эволюция процесса продаж полиграфических услуг также обусловлена пандемией коронавируса. Типографиям приходится выполнять определенный объем работ с задействованием меньшего количества людей и быстрее. Им нужны такие продавцы, которые могут работать в новых реалиях.

Подробнее...


«Криза – це безліч прихованих можливостей, якими потрібно користуватися. Це наш з вами потенціал для розвитку»

2020-06-11
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1695

Текст: Анфіса Синьова, маркетинг-директор PrintStore Group Пандемія короновірусу в світі та криза, що насувається через це, карантин в Україні та в усьому світі – все це вплинуло на роботу друкарських компаній в Україні. Анфіса Синьова, маркетинг-директор PrintStore Group для журналу Print+ розповіла про свої інсайти та досвід за час карантину.

Подробнее...


Недооцененный персонал?!

2020-05-21
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1958

Думается, проблема персонала сегодня, в период ограниченных возможностей работы полиграфии, стоит, как никогда, остро. Поэтому мы решили запустить блиц-опрос, который касается мотивации персонала в период пандемии и постепенного выхода из этого периода. Как обычно, мы выполнили массовые рассылки по всем нашим базам с просьбой поучаствовать в опросе. Активность представителей целевой аудитории оказалась ниже ожидаемой. Тем не менее, определенную статистику мы получили и делимся итогами опроса с вами, уважаемые читатели!

Подробнее...


Рожденный в СССР

2020-05-06
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2046

Помимо полиграфии есть у Вячеслава Кабицкого, владельца Стильной типографии "ЗЁБРА" (Харьков) еще одна страсть – ретро… Нам показалось интересным рассказать об этой составляющей его деятельности.

Подробнее...