Бути серед кращих! ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press – інструмент реалізації амбітної мети друкарні «РАЗ»

2020-09-20
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 5461

На початку розвитку друкарні «РАЗ» ключовими факторами успіху для неї стали вдале місце розташування та розвиток реклами в Інтернеті: замовники знаходили друкарню через Google на сайтах оголошень та, не довго вагаючись, приїжджали, оскільки друкарня знаходилася зовсім біля метро.Нещодавній переїзд друкарні «РАЗ» в епіцентр нового житлового масиву дозволив зосередитися на роботі з абсолютно іншими цільовими аудиторіями, змінити структуру роботи та спричинив масштабне технічне переоснащення.З розвитком онлайн-поліграфії та введенням карантинних заходів у країні, фактор розташування друкарні дедалі більше нівелюється: значна частина замовників воліє замовляти онлайн і забирати поліграфічну продукцію у відділенні «Нової пошти» неподалік від місця проживання, а не мати небажані контакти, проблеми з паркуванням та непродуктивні очікування.Але зорієнтована на якісне обслуговування замовників друкарня «РАЗ», незалежно від способу співпраці з клієнтом, прагне володіти продуктивними виробничими інструментами, що забезпечать безперебійну та ефективну роботу підприємства за будь-яких зовнішніх факторів.Для друкарні «РАЗ» інструментом, що задовольнив її численні вимоги в цифровому друці, стала ЦДМ Xerox® Versant 180 Production Press. Встановивши її, власники компанії «поцілили в яблучко»: за їхніми словами, немає таких завдань цифрового друку, які б не могла виконати ця машина.

Подробнее...


Первая в столице типография полного цикла в «оупен-спейс формате» делает ставку на Xerox® Versant 180 Production Press

2020-09-17
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 2481

В сентябре прошлого года .BRAND стала первой в Киеве типографией в оупен-спейс формате. Ее владелицы Анна Павлова и Алла Дарченко давно стремились, чтобы офис и производство предприятия отражали внутренние изменения, прежде всего по работе с клиентами, которые произошли в типографии за последнее время.

Подробнее...



Маркетинговые стратегии печатных компаний после COVID-19

2020-07-01
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1337

Вне всякого сомнения, пандемия COVID-19 очень повлияла на нашу личную и профессиональную жизнь. Термины «физическое дистанцирование» или «социальное дистанцирование» быстро стали частью повседневного общеупотребительного языка. И, вероятно, влияние ситуации, вызванной пандемией, мы будем испытывать еще несколько лет, пишет Джессика Инг[1] на сайте https://www.piworld.com.

Подробнее...


Влияние COVID-19 на процесс продаж в полиграфии

2020-06-23
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1836

COVID-19 усилил либо ускорил массу различных тенденций. И эволюция процесса продаж полиграфических услуг также обусловлена пандемией коронавируса. Типографиям приходится выполнять определенный объем работ с задействованием меньшего количества людей и быстрее. Им нужны такие продавцы, которые могут работать в новых реалиях.

Подробнее...


«Криза – це безліч прихованих можливостей, якими потрібно користуватися. Це наш з вами потенціал для розвитку»

2020-06-11
Valia_V Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1638

Текст: Анфіса Синьова, маркетинг-директор PrintStore Group Пандемія короновірусу в світі та криза, що насувається через це, карантин в Україні та в усьому світі – все це вплинуло на роботу друкарських компаній в Україні. Анфіса Синьова, маркетинг-директор PrintStore Group для журналу Print+ розповіла про свої інсайти та досвід за час карантину.

Подробнее...


Недооцененный персонал?!

2020-05-21
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1901

Думается, проблема персонала сегодня, в период ограниченных возможностей работы полиграфии, стоит, как никогда, остро. Поэтому мы решили запустить блиц-опрос, который касается мотивации персонала в период пандемии и постепенного выхода из этого периода. Как обычно, мы выполнили массовые рассылки по всем нашим базам с просьбой поучаствовать в опросе. Активность представителей целевой аудитории оказалась ниже ожидаемой. Тем не менее, определенную статистику мы получили и делимся итогами опроса с вами, уважаемые читатели!

Подробнее...


Рожденный в СССР

2020-05-06
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1994

Помимо полиграфии есть у Вячеслава Кабицкого, владельца Стильной типографии "ЗЁБРА" (Харьков) еще одна страсть – ретро… Нам показалось интересным рассказать об этой составляющей его деятельности.

Подробнее...


Коронавірус як вікно для нових можливостей!

2020-04-27
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 1900

Текст: Олег Дорошенко, директор PrintStore Group Поліграфія як індикатор стану здоров’я економіки, з моменту запровадження карантину подає тривожні сигнали червоної лінії спектру. В ситуації з коронавірусом ділова активність різко впала, чимало з успішних раніше бізнесів взагалі постали перед фактом to be or not to be. Але що означає to be для нас, поліграфістів? Оскільки бізнес у всьому світі орієнтується на становлення нового бізнес-ландшафту, перед поліграфічною галуззю постають унікальні виклики, з якими ми ніколи раніше не зустрічалися. А всі ми добре знаємо, що разом з викликами виникають ще більші можливості. Останні місяці принесли багато невизначеності, але є одна річ, до якої може вдатися ефективний власник друкарського бізнесу. Йдеться про підготовку до майбутнього успіху після тимчасового спаду ділової активності. Нижче наводимо дієві пропозиції, щоб максимально ефективно використати час простою — для майбутнього стрибку вперед.

Подробнее...


«Завжди поруч» – майстри на всі руки! Вокруг ЦПМ Konica Minolta AccurioPress с6085 типография из Луцка выстроила эффективную инфструктуру бизнеса

2020-04-23
agarkov Маркетинг та менеджмент у поліграфії 5790

Компания Side by Side («Завжди поруч») из Луцка – счастливый обладатель Konica Minolta AccurioPress с6085, единственной ЦПМ такого уровня на Волыни. Несмотря на, казалось бы, отсутствие конкуренции владельцы типографии Роман Ващук и его жена Ольга не почивают на лаврах и интенсивно работают над развитием клиентского сервиса.В Side by Side печатают продукцию в режиме «сегодня-на-сегодня», реализовали технологические цепочки для изготовления малотиражной многостраничной продукции, рекламной полиграфии, этикеток, сувенирки.

Подробнее...