У сучасну епоху вплив інновацій, які поширюються зі швидкістю світла, вимірюється годинами та днями, а не століттями. Цифрова трансформація, або Четверта промислова революція, відбувається неймовірними темпами. У поліграфічній галузі технологічні досягнення стимулюють нову цифрову інтеграцію, конвергенцію інформаційних платформ та надзвичайну персоналізацію.

Досягнення прогресу мають багатьох поціновувачів, проте дельта між інноваторами та аутсайдерами продовжує збільшуватися. Чимало друкарень інвестують дорогоцінний капітал та час у корекцію своєї технологічної стратегії, яка в багатьох випадках є застарілою. Завдяки можливості легко замовити поліграфію в Інтернет-магазині та доступності інформації про замовлення в режимі реального часу, до послуг рекламних агенцій та інших посередників (В2В) кінцеві замовники звертаються дедалі менше.

Отже власниками майбутнього будуть ті постачальники друкарських послуг, які чітко розуміють очікування споживачів. Щоб відповідати цим потребам, провайдери друкарських послуг мають бути більш гнучкими.

«Каталізатором, який підвищує гнучкість організацій, а також паливом, що живить двигун спритності є інновації», — зазначає автор WhatTheyThink Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).

Інновації не є недосяжним ідеалом. Це, власне, те, що ви, напевно, вже робите. Зробіть використання інновацій більш системним — застосовуйте їх як до власних бізнес-систем, так і ззовні, до ринкових рішень.

 

Внутрішні інновації: прийняти ефективність

Ефективність у бізнесі можна просто визначити як «робити все правильно». Престон Геррін відстоює думку, що поліграфія впродовж всього циклу запровадження гнучкості потребує поліпшення організаційної ефективності. Незалежно від того, що ви оцінюєте (планування, стратегію чи володіння «мечем даних»), приділіть увагу ефективності, й тоді ваша організація стане більш гнучкою.

Подбайте про оптимальний дизайн бізнес-системи: виробничі завдання мають без проблем потрапляти до вашої операційної системи, спрямовуватися до черги завдань, а звідти потрапляти на найбільш оптимальну для їхнього виконання одиницю виробничого устаткування. Впродовж усього цього часу клієнт має змогу відслідковувати виконання замовлення та на основі чіткого розуміння термінів виконання та довіри до точності цієї інформації — коригувати власні очікування. Існують сотні (якщо не тисячі) варіантів оптимізації цього потоку, коли інноваційні провайдери друкарських послуг залучають людей, вдосконалюють процеси, технології та структуру, щоб врешті-решт підвищити рівень автоматизації процесу. У цьому полягає ефективність внутрішніх інновацій.

Інвестування, планування та виконання удосконалень систем потребуватиме часу. Управляйте своїми ресурсами, але визначайте цілі та винагороджуйте вашу команду через певні проміжки часу. Хоча лідери (перші, хто приймає рішення) прокладають шлях за межі оптимального стану, їхні ранні та більш пізні послідовники мають спиратися на чіткий план з прискорення впровадження технологій автоматизації.

Реалістично оцінюйте поточний стан справ у своїй компанії та посилюйте цей реалізм терпінням, щоб прискорити шлях вперед.

 

Зовнішні інновації: ефективність адвоката

У тих випадках, коли ефективність означає «робити речі вірно», ефективність бізнесу визначається як «робіть вірні речі». Комерціалізація продуктів та послуг вимагає значного відсотку річного бюджету компанії. Ви вносите зміни у організацію та стосунки з клієнтами, й це супроводжується ризиками.

Не завадить вам і впевненість, що рішення, які ви пропонуєте ринку, є актуальними та можуть вирішити проблеми клієнтів, забезпечити рентабельність інвестицій та допомогти масштабувати зростання компанії. Часом інновації можуть бути неточною наукою (або мистецтвом). Тим не менш, ви можете мінімізувати ризики завдяки обміркованому підходу до зовнішніх інновацій.

 

Щоб мінімізувати ризики, зосередьтеся на цих двох речах

По-перше, зрозумійте, чого хочуть ваші клієнти. Існують такі прості інструменти, як опитування споживачів, які проводяться професіоналами та дають змогу одержати відносно об’єктивні результати. Ви хочете знати, що клієнти думають про ваші поточні продукти, нові ідеї, й як вони оцінюють вас порівняно з іншими. Отримайте формальну та неформальну інформацію про клієнтів, щоб знати, як управляти своїми інноваційними зусиллями.

По-друге, вам не завадить «операціоніст», який привнесе найновіші ідеї з ринку, а навколо такої людини можна побудувати певну інфраструктуру. Розробіть для цієї групи фахівців оперативний план з виявлення нових продуктів, технологій та рішень та випробовування їх на ринку. Продумайте заохочення цієї команди у такий спосіб, щоб відділ продажів залучав інноваційну команду до оптимізації стосунків з ними та пожвавлення роботи з потенційними клієнтами.

Забезпечте, щоб ці інноваційні зусилля узгоджувалися з баченням і місією компанії. Мало що покращить вашу клієнтську базу та заінтригує потенційних клієнтів настільки, як радикальні інновації. Прийміть на себе ризик осічок, оскільки вони точно трапляться, і пам’ятайте – ваша зброя — терпимість до недосконалості.

Прозорі партнерські стосунки з клієнтами дадуть вам змогу ввійти у новий світ поліграфії. Ставка може бути надвисокою, але ж і ваші цілі та очікування також надвисокі, чи не так?

Якщо ваша компанія відома на ринку як новатор, природним висновком є те, що ви є організацією, яка вирішує проблеми.

Кожен клієнт і потенційний клієнт мають проблеми, які їм потрібно вирішити. Пожвавлення зусиль із впровадження інновацій, що підвищує гнучкість внутрішньої структури вашої компанії та її ринкової діяльності, створює нову цінність для компанії та клієнтів, яких ви обслуговуєте. Окрім додавання нової вартості, інновації підтримають у вашій організації здатність бути спритною. Завдяки спритності ваша команда зможе впевнено здолати все, що чекає на неї в майбутньому.