Також Красовицький зазначив, що до книгарень завдяки «єПідтримці» прийшли не лише колишні читачі, а й ті, хто раніше книжки не купував узагалі. Таку тенденцію він пов’язує напряму з нашою ментальністю та певними соціальними умовностями.

Крім того, Олександр Красовицький виділив кілька чинників, які безпосередньо впливають на розвиток книжкового ринку:

1. Ціна. Її можна знизити завдяки збільшенню тиражу книжок у м’якій обкладинці, собівартість яких значно нижча за книжки в твердій палітурці та з кращим папером. Однак, зауважив Красовицький, цього нереально досягти, аж поки в Україні не буде тиражів книжок у середньому хоча б у 5 тис. примірників.

2. Монополізація ринку. В Україні треба запровадити певну монополію вітчизняної літератури.

Нагадаємо, що за даними Міністерства культури та інформаційної політики України на книжки українці витратили 908 млн грн з коштів «єПідтримки».