Він також наголошує на деяких революційних інноваціях компанії, розповідає про те, як командний дух та розуміння стратегії розвитку дали змогу швидко та ефективно опиратися пандемії COVID 19 та подолати наслідки епідемії, розмірковує про те, яким саме бачить своє майбутнє компанія, та торкається важливої проблеми сталого розвитку. Це інтерв’ю розміщено на корпоративному сайті компанії.

 

Кійо, ви тут уже чотири тижні – які у вас враження від Konica Minolta Europe наразі, і як ви тут почуваєтеся?

Кійотака Сухара: Коли я вступив на нову посаду в Konica Minolta Europe, я знав, що наступні кілька тижнів стануть вирішальними для того, щоб пізнати людей, організацію та процеси зсередини. Щоб максимально використати кожну мить, я вирішив використати підхід із зануренням і став задавати своїм новим колегам безліч запитань.

Я уважно слухав їхні відповіді, вбираючи кожну деталь про культуру компанії, трудову етику та цінності. Саме під час цього процесу я справді зрозумів спритність працівників, їхню пристрасть до продуктів, роботи та клієнтів, а також інноваційний дух, який процвітає у Konica Minolta Europe.

Коли я дізнавався більше про організацію та її людей, я дедалі більше пишався тим, що є частиною цієї команди. Я також усвідомлював можливості, якими ми можемо скористатися як компанія, і знав, що маю зробити все, що в моїх силах, щоб реалізувати цей потенціал. У майбутньому я маю намір співпрацювати з колегами, щоб створити атмосферу позитивних змін у Konica Minolta Europe.

 

Цього року Konica Minolta святкує 150 років. Чому, на вашу думку, компанія змогла досягти цієї віхи?

К. С.: У 1873 році світ був зовсім іншим, коли Роккусабуро Сугіура, засновник Konica, почав продавати фото- та літографічні матеріали в Токіо. Промислова революція була в розпалі, й технологічні інновації відбувалися по всіх усюдах.

Незважаючи на те, що це був час до появи автомобілів, радіо та телебачення, підприємницький дух Сугіури заклав основу для того, що згодом стало Konica Minolta, компанією з багатою історією, що налічує понад 150 років.

Увесь час свого існування Konica Minolta постійно трансформувалася, переосмислювала власне існування та впроваджувала інновації – завжди на основі створення зображень. Компанія запровадила чимало революційних інновацій, про що свідчить вражаючий перелік із приблизно 20 000 патентів, зареєстрованих у всьому світі. Компанія завжди була універсальною та прагнула розвиватися, що стало основою її подальшого успіху.

Але компанія покладається не лише на свою спадщину. Сьогодні Konica Minolta виділяє тризначний бюджет у мільйонах євро на продовження досліджень і розробок. Відданість інноваціям і трансформаціям – це те, що дало змогу Konica Minolta виживати та процвітати впродовж 150 років. Я пишаюся працювати в компанії з такою багатою історією та інноваційним духом, який продовжує рухати нас вперед.

 

Що таке революційні інновації?

К. С.: Коли я думаю про Konica Minolta, я думаю про інновації. Ми працюємо у сфері обробки зображень понад 150 років і маємо довгу історію першопрохідців у цій галузі. Одним із найбільш успішних для компанії став 1975 рік, коли ми представили першу в світі 35-мм камеру з вбудованим спалахом і функцією автоматичної експозиції. Цей продукт кардинально змінив правила та допоміг зробити фотографію доступною для широких мас.

За два роки ми розробили пульсоксиметр пальцевого типу, який дав змогу вимірювати насичення крові киснем без взяття крові.

У 1980 р. ми відкрили перший у світі круглий планетарій, надавши людям захоплюючий та інноваційний досвід, щоб дізнатися про Всесвіт.

У 1983 р. ми представили перший у світі копіювальний апарат із безступінчастою функцією збільшення/зменшення масштабу, який мав неперевершений успіх у всьому світі.

За рік ми виготовили першу в світі асферичну пластикову лінзу для приводів компакт-дисків, яка революціонізувала спосіб прослуховування музики. Ми вкотре відкрили новий шлях, представивши однооб’єктивну дзеркальну камеру з функцією автофокусування професійної якості, зробивши професійну фотографію доступною для широких мас у 1980 році.

Коли ми випустили перший у світі принтер із тонером, який затверджувався методом полімеризації (такий спосіб має значно менший вплив на довкілля, ніж використання звичайних порошкоподібних тонерів), ми «зробили це знову» — і це було на початку 2000-х років.

А у 2011 р. ми розробили перші в світі освітлювальні панелі OLED з одним із найвищих показників світлової ефективності, проклавши шлях до більш ефективних і екологічних рішень освітлення.

У тому ж році ми запустили AeroDR, найлегшу в світі систему цифрової радіографії касетного типу, яка революціонізувала спосіб діагностики та лікування пацієнтів. Цей винахід вирішив декілька проблем, пов’язаних зі звичайною цифрової радіографією, включаючи велику вагу таких пристроїв та потребу використовувати кабелі для живлення та передачі даних.

AeroDR має мінімальну вагу та зробив передачу даних бездротово, сприяючи більш широкому використанню цифрової радіографії у всьому світі. Ми пишаємося своїм інноваційним духом і прагнемо продовжувати розширювати межі того, що можливо у сфері обробки зображень.

 

Що ви вважаєте найбільшими досягненнями компанії?

К. С.: Окрім інновацій у виробництві фотоапаратів, ми зробили революцію в офісах у всьому світі: одним із наших найбільших досягнень став випуск U-Bix 480 у 1970 р.: електрофотокопіювального апарату, який змінив спосіб роботи людей. Продукт був настільки успішним, що відтоді копіювальні апарати стали одним із наших основних продуктів.

Цифрові кольорові багатофункціональні принтери (БФП) ф. A3, результат еволюції попередніх копіювальних апаратів, були нашим рецептом успіху впродовж останніх 20 років: поряд з ПК, ноутбуками та Інтернетом вони відіграли вирішальну роль у цифровій трансформації офісів.

У 2011 р. ми вирішили розширити цей бізнес і почали виходити на ринок ІТ-послуг. Нашим баченням було інтелектуальне підключене робоче місце, де ми об’єднуємо людей, простори та пристрої.

У 2004 р. ми вийшли на ринок цифрового друку. Це був сміливий крок, який експерти галузі зустріли скептично. Але ми знали, що у нас є технологія, досвід і бажання досягти успіху. І ми зробили це, запропонувавши клієнтам наші системи друку bizhub, із новим рівнем якості, продуктивності та гнучкості.

Ми зосередилися на ринку друку у форматі А3, розуміючи, що це найбільший сегмент ринку виробничого друку, і ми були сповнені рішучості стати лідером ринку. І це саме те, що ми зробили – відтоді ми займаємо позицію лідера на ринку виробництва формату A3 у Європі.

Ми досягли цього успіху не через везіння чи випадковість. Ми заслужили на цей успіх завдяки відданості інноваціям, якості та обслуговуванню клієнтів. Ми невпинно прагнули до досконалості, завжди розсуваючи межі можливого.

Дивлячись у майбутнє, ми знаємо, що ринок цифрового друку постійно розвивається, і ми готові розвиватися разом з ним. Ми продовжуватимемо інвестувати у дослідження та розробки, щоб пропонувати нашим клієнтам ще більше інноваційних рішень. Для нас і надалі клієнти перебуватимуть у центрі всього, що ми робимо: саме їхній успіх зрештою веде до нашого власного.

Konica Minolta стала лідером у революції цифрового друку (станом на 2021 р. ми також лідируємо на ринку цифрового друку етикеток з часткою 28%), піонером нової інтелектуальної відеотехнології, отримавши більшу частку в Mobotix у 2016 році.

Відтоді ми досягли успіху в розширенні бізнесу Video Solution Services в Європі та відкривали нові горизонти в галузі охорони здоров’я в таких сферах, як рентгенографія та інноваційні дослідження раку.

Однак, хоча ми пишаємося нашою тривалою історією інновацій, я вважаю, що наші найбільші досягнення ще попереду, оскільки ми очолюємо дослідження зі створення інтелектуального підключеного робочого місця.

 

Які проблеми були найбільшими?

К. С.: Розвиток світової історії за останні 150 років поставив чимало економічних, соціальних, екологічних і геополітичних проблем, і ці проблеми є поширеними в сучасному світі. Для нас найбільшою проблемою, з якою ми коли-небудь стикалися, було реагування на наслідки пандемії COVID-19: ланцюжки постачань і виробництво зазнали критичних змін, а брак робочої сили та напівпровідників вплинув на все, від ІТ до телекомунікацій і транспорту.

Водночас обідні столи, спальні та кабінети замінили кабінети. Як компанія, ми пишаємося своїми досягненнями, відкриваючи нові шляхи завдяки технологічним інноваціям. Однак ми також пишаємося тим, як нам так швидко вдалося адаптуватися до того, що стало відомо як «нова нормальність».

 

Як компанія подолала ці перешкоди?

К. С.: Оскільки світ був закритий, ми змогли перевести наші офісні операції по всій Європі (понад 9000 співробітників у 30 організаційних підрозділах) на віддалену роботу за кілька днів. Це стало можливим завдяки величезним незліченній кількості керівників команд у різних відділах, спільним зусиллям усіх наших співробітників, особливо тих, хто займається внутрішніми ІТ, роботою з кадрами, і спеціальній міждисциплінарній робочій групі з коронавірусу, яку було створено.

Усе це було досягнуто у надкороткі терміни й з мінімальним ризиком для безперервності бізнесу наших клієнтів.

З віком також приходить мудрість і здатність ставати сильнішими перед обличчям труднощів. Коли світ продовжував відкриватися у 2021 р., ми пережили дві пожежі на фабриці Tatsuno компанії Konica Minolta Supplies Manufacturing Co., Ltd у Японії, що знову піддало випробуванню нашу стійкість. На щастя, внаслідок цих подій обійшлося без постраждалих.

Ми визнали потребу змінити наш підхід до виробництва тонера, і в результаті наш виробничий процес і те, як ми керуємо глобальними запасами тонера, змінилися. Це приклад опиратися труднощам: ми стали сильнішими – цей урок визнали усі ми, хто пережив пандемію як професійно, так і особисто.

 

Чим ви найбільше пишаєтесь у Konica Minolta?

К. С.: Саме креативність, винахідливість і здатність до адаптації всіх людей, минулих, теперішніх і майбутніх, співробітників, партнерів і клієнтів зробили Konica Minolta тим брендом, яким він є сьогодні і яким він буде завтра. Під час пандемії було справді надихаюче бути частиною команди, у якій кожен учасник розумів ситуацію та був готовий пройти додаткову милю та зробити все можливе, щоб підтримати партнерів, клієнтів та один одного.

 

Як Konica Minolta готується до майбутнього?

К. С.: Ми бачимо майбутнє в даних. Компанію було створено під час промислової революції, а ми перебуваємо в розпалі цифрової революції, і цифрова трансформація створює вибух у обсягах даних, які можуть надати інформацію, розуміння та знання, якщо з ними взаємодіяти належним чином.

Візьмемо, наприклад, IIM (інтелектуальне управління інформацією): ми бачимо майбутнє у вилученні неструктурованих даних і тому, щоб зробити їх доступними чи видимими за допомогою технологій, будь то паперові чи електронні документи – ми хочемо розблокувати цінність даних, які приховані в них.

Лише якщо ви вірно інтерпретуєте дані, ви зможете зробити приховані ідеї видимими. Але нерідко обсяг даних занадто великий, щоб люди могли проаналізувати їх самостійно. Нам потрібен штучний інтелект (AI), щоб розпізнавати закономірності та аномалії в даних. ШІ може працювати з величезними наборами даних і приймати вірні рішення.

Наша мета полягає в тому, щоб використовувати оригінальні технології обробки зображень у поєднанні зі штучним інтелектом для обробки даних і прийняттям рішень на основі даних. Рішення, які змінюють спосіб нашої роботи, підвищують безпеку, покращують якість продуктів або сприяють прогресу в медицині. Це наше бачення, яке ми називаємо «Імідж для людей».

Ми прагнемо зробити дані доступними для всіх і розробити рішення, які вирішують нагальні проблеми наших клієнтів і суспільства в цілому.

 

Чи можете ви навести кілька прикладів таких керованих даними технологій?

К. С.: Одним із прикладів технологій, що керуються даними, є наше рішення для моніторингу газу, яке використовується на нафтових комплексах і електростанціях. Аналізуючи дані датчиків та інших джерел, ця система може виявити витік газу на ранній стадії та попередити операторів до того, як станеться пожежа чи вибух. Це не лише знижує ризик аварій, але й допомагає заводам працювати безпечніше та ефективніше.

Іншим прикладом нашої технології, що управляється даними, є рішення для підтримки медсестер «HitomeQ». Ця система використовує цифрову обробку зображень, зондування та голосовий вхід для спостереження за мешканцями будинків престарілих. Вона може виявляти незвичайні рухи або поведінку та автоматично надсилати сповіщення медперсоналу. Зменшуючи навантаження на медичних сестер, ця технологія допомагає покращити якість догляду та полегшує життя як опікунам, так і мешканцям.

Нарешті, є SenrigaN, наше рішення для неруйнівного контролю. Ця інноваційна технологія використовує аналіз даних для виявлення пошкоджень внутрішніх сталевих конструкцій зовні, не завдаючи жодних пошкоджень. Наприклад, рішення SenrigaN може виявляти ушкодження у мостах до того, як вони зруйнуються, потенційно врятувавши незліченну кількість життів.

Усі ці приклади показують, як технології, керовані даними, можуть мати значний вплив на суспільство, роблячи життя безпечнішим, ефективнішим і приємнішим для всіх. І як компанія, Konica Minolta продовжуватиме впроваджувати інновації та розробляти нові рішення, які можуть допомогти зробити наш світ кращим.

 

Наскільки важливою є тема сталого розвитку для Konica Minolta?

К. С.: Як глобальна компанія, Konica Minolta серйозно ставиться до своєї відповідальності перед суспільством і довкіллям. Сталий розвиток був основою наших цінностей впродовж десятиліть, ще в 1971 р. було створено глобальний відділ управління довкіллям.

Ми прагнемо всіма способами сприяти сталому зростанню та процвітанню суспільства. Торік ми зробили значний крок у цьому напрямку, об’єднавши наші окремі зусилля щодо сталого розвитку та сформувавши єдиний відділ ESG у Європі. Цей новий відділ невтомно працює над вирішенням глобальних проблем у сфері довкілля, соціальної сфери та управління.

Відповідність нашої компанії Цілям сталого розвитку ООН (ЦСР) є ще одним кроком, який ми зробили у цьому напрямку. Ми прагнемо використовувати наші цифрові технології через соціальні інновації для позитивного впливу на суспільство, одночасно досягаючи ЦСР. Ми прагнемо встановлювати досяжні цілі та робити амбітні внески для досягнення більш сталого майбутнього. Ми віримо в конкретні дії для підтримки суспільства та довкілля.

Як відповідальні корпоративні громадянине ми підтримуємо чимало проєктів для загального блага. Наприклад, ми надали допомогу українським біженцям і підтримали зусилля з надання допомоги громадам і людям, які постраждали від останніх землетрусів у Туреччині.

Ми також беремо активну участь у місцевих екологічних та благодійних ініціативах та підтримуємо освітні програми, які допомагають наступним поколінням. Прихильність до сталого розвитку забезпечила нам місце в списку 100 найбільш стійких корпорацій світу за 2023 рік. Ми пишаємося цим досягненням і продовжуватимемо працювати над забезпеченням більш сталого майбутнього для всіх. Ми регулярно відстежуємо наш прогрес за допомогою ключових показників ефективності та систем контролю, щоб забезпечити надійне відстеження наших досягнень. Ми як і раніше прагнемо сталого розвитку, оскільки твердо віримо, що наші інновації мають позитивно впливати на суспільство та довкілля, залишаючи кращий світ для майбутніх поколінь.