З 2003 по 2012 рр. Нік Холліс працював у HP менеджером із продажу та бізнес-менеджером, перш ніж залишити компанію, щоб слідувати своїй пристрасті до досліджень і пригод.
У 2013 р. Холліс заснував Fitways Adventures, спеціалізовану компанію, яка проводить екстремальні експедиції. Зробивши це, Нік зміг здійснити мрії про дослідження, водночас реалізуючі кампанію по боротьбі зі зміною клімату. У рамках цієї подорожі Нік бере участь у конкурсі 721 Challenge на витривалість, яке включає низку екстремальних випробувань.
Учасники мали піднятися на сім найбільших вершин світу, проїхати на лижах як до Північного, так і до Південного полюсів і проплисти понад 3000 миль через Атлантичний океан, щоб виконати повне завдання.
Нік розпочав свій челендж кілька років тому, і тепер йому залишилося лише два етапи – досягти Північного полюса та завершити Атлантичний виклик. Останній челендж — наступний у його списку, і Нік збирається розпочати перехід від Канарських островів до Антигуа цього Різдва.
Спонсор Ніка Холліса PressOn використовував принтери HP Latex R2000 і HP Latex 3600, щоб виготовити спеціальні наліпки на човен, у якому буде веслувати Нік, із логотипами та іменами різних уболівальників.
Графіка була надрукована на вінілі Hexis THE190EUO та ламінована Hexis PCI90G2. Важливо, що PressOn відновить ці матеріали для вторинної переробки після того, як челендж закінчиться.
Вибір технології HP Latex і матеріалів, які можна переробити, ідеально відповідає глибокій пристрасті Ніка Холліса до довкілля та екологічним цілям завдання. Обидва принтери працюють із чорнилами HP Latex, яке є екологічно сертифікованими матеріалами та не містять небезпечних забруднювачів повітря чи запахів.
Крім того, чорнильні картриджі HP Latex виготовляються з 100% переробленого картону, а всі принтери та витратні матеріали HP містять пластик, перероблений з відходів з океану, і перероблений пластик, перевірений UL, що ще більше зменшує вплив на планету.
Зобов’язання HP щодо сталого розвитку поширюється не лише на друк, але й на весь її бізнес: виробник розгорнув низку цілеспрямованих ініціатив в інших сферах, щоб ще більше підвищити свою екологічність.
Головний виконавчий директор HP Енріке Лорес є рішучим прихильником сталого розвитку та відкрито говорив про довгострокове зобов’язання HP щодо захисту планети. Щодо сталого розвитку раніше він зазначав: «Це не завжди було легко, і ми не завжди робимо це правильно. Але ми досягаємо стабільного прогресу, знаючи, що довгостроковий успіх нашого бізнесу залежить від добробуту людей і громад, яким ми служимо. Це мислення було прищеплено культурі HP нашими засновниками, і досьогодні воно ніколи не було настільки важливим. Тому що, якщо подумати про масштаб викликів, з якими ми стикаємося – від зростаючих загроз зміни клімату до стійкої нерівності – стає зрозуміло, що попереду у нас ще багато роботи».
Олівія Келлехер, керівник HP Large Format Sustainable, додає: «Оскільки Нік так довго перебуватиме на воді, для нього важливо працювати з постачальниками та партнерами, які слідкують за останніми інноваціями та зменшують вплив на довкілля. Співпраця з постачальниками та виробниками, які запровадили системи замкненого циклу для переробки відходів для повернення у процес друку, є одним із способів зробити це, оскільки це підвищує ефективність використання ресурсів».
Нік дуже задоволений надрукованими наліпками і не може дочекатися, щоб взяти участь у Atlantic Challenge!
Оскільки графічні елементи вже наклеєно на човен, який отримав влучну назву Kraken, він готовий до виклику, тому Нік уже випробовує човен у рамках своєї навчальної програми.
«Я почну перетинати Атлантику приблизно 10 грудня, й очікую, що це займе від 55 до 80 днів. Я веслую соло і планую веслувати близько 15 годин на день, — сказав Нік. — Я буду споживати близько 6500 калорій щодня під час переходу, але се одно планую скинути близько 15 кг. Я намагаюся взяти участь у конкурсі 721 Challenge, щоб підтримати міжнародну природоохоронну благодійну організацію World Land Trust, патроном якої є сер Девід Аттенборо. Я також пишаюся тим, що є послом організації»