Чимало провідних виробників устаткування для поліграфії зробили відповідальні заяви щодо роботи в умовах коронавірусу.
Зокрема директор Duplo з експорту Бруно Пікет заявив, що компанія робить кроки для продовження звичайної ділової діяльності.
Компанія приділяє більше уваги організації конференц-зв’язку, телефонних і відеодзвінків.
Компанія приділяє більше уваги організації конференц-зв’язку, телефонних і відеодзвінків.
Незважаючи на невдалий день відкритих дверей London Calling, компанія вивела на ринок моделі DC-618, DSS-350 і PFI Blade B3.
Перебуваючи в постійному діалозі з Duplo Japan, європейський офіс має в своєму розпорядженні досить обладнання та запасних частин для задоволення потреб клієнтів.
Віце-президент Esko Едді Фадель звернувся зі зверненням до клієнтів компанії:
«... Ми скасували всі не термінові відрядження, принаймні до кінця квітня. У країнах, де діють обмеження щодо поїздок, ми зробимо все можливе, щоб надати замовникам дистанційну підтримку, і впроваджуємо інструменти доповненої реальності для більш повної віддаленої підтримки.
Клієнти в зонах з обмеженим доступом, у яких діє сервісний контракт на програмне забезпечення (Maintenance Contract), можуть скористатися додатковими тимчасовими ліцензіями на програмне забезпечення для настільних додатків, щоб їхні співробітники могли працювати з дому. Ці тимчасові ліцензії будуть оновлюватися щомісяця, поки триває криза з COVID-19».
28 січня 2019 року було створено групу з управління надзвичайними ситуаціями Ricoh по коронавірусу.
Ricoh орієнтується на рівень небезпеки ситуації в кожному регіоні, ґрунтуючись на заявах Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) та Міністерства охорони здоров’я, праці та соціального забезпечення Японії, а також стану інфікованості співробітників Ricoh та членів їхніх родин.
Перебуваючи в постійному діалозі з Duplo Japan, європейський офіс має в своєму розпорядженні досить обладнання та запасних частин для задоволення потреб клієнтів.
Віце-президент Esko Едді Фадель звернувся зі зверненням до клієнтів компанії:
«... Ми скасували всі не термінові відрядження, принаймні до кінця квітня. У країнах, де діють обмеження щодо поїздок, ми зробимо все можливе, щоб надати замовникам дистанційну підтримку, і впроваджуємо інструменти доповненої реальності для більш повної віддаленої підтримки.
Клієнти в зонах з обмеженим доступом, у яких діє сервісний контракт на програмне забезпечення (Maintenance Contract), можуть скористатися додатковими тимчасовими ліцензіями на програмне забезпечення для настільних додатків, щоб їхні співробітники могли працювати з дому. Ці тимчасові ліцензії будуть оновлюватися щомісяця, поки триває криза з COVID-19».
28 січня 2019 року було створено групу з управління надзвичайними ситуаціями Ricoh по коронавірусу.
Ricoh орієнтується на рівень небезпеки ситуації в кожному регіоні, ґрунтуючись на заявах Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) та Міністерства охорони здоров’я, праці та соціального забезпечення Японії, а також стану інфікованості співробітників Ricoh та членів їхніх родин.
Ricoh пожертвувала $1 млн через Шанхайське відділення Товариства Червоного Хреста Китаю на підтримку постраждалих від спалаху коронавірусу в китайській провінції Хубей.
Компанія безоплатно надала багатофункціональні пристрої та копіювальну техніку для освітніх установ, в т.ч. для початкових і середніх шкіл в Китаї.
Компанія безоплатно надала багатофункціональні пристрої та копіювальну техніку для освітніх установ, в т.ч. для початкових і середніх шкіл в Китаї.
Також Ricoh налагодила безкоштовне постачання витратних матеріалів клієнтам в постраждалій провінції.