Авторизація
  • Головна
  • Новини
  • Статті
    • Усі статті
    • Блоги компаній
  • Події
    • RemaDays-2014
    • REX-2013
    • REX-2012
    • Поліграфія-2012
    • REX-2011
    • Поліграфія-2011
  • Оголошення
  • Наші видання
  • Каталог
  • Пошук
    • Розширений пошук
  • Форум
  • Про нас
    • About us
    • Про нас

  1. Соціальна мережа поліграфістів
  2. Статьи
  3. Роздуми про поліграфію
  4. Біо-, нано- та інші тренди пакувального світу

Біо-, нано- та інші тренди пакувального світу

Роздуми про поліграфію

viber

06.10.2023 0 UPG

Від сталого розвитку та персоналізації до інтерактивного паковання і мінімалістичного дизайну — ці маркетингові тенденції формують майбутнє пакувального ринку і матимуть вирішальне значення для успіху компаній.


Зацікавленість споживачів у безпечному і здоровому довкіллі, особливо після пандемії COVID-19, підштовхнула пакувальні компанії до використання біорозкладаних і перероблених матеріалів замість традиційного пластику, щоб зменшити викиди вуглекислого газу в навколишнє середовище. Як наслідок — виробники ширше застосовують коноплі, смоли та біорозкладану полімолочну кислоту, а також зменшують використання алюмінієвої фольги в картонному пакованні.

Цифровий друк здебільшого розв’язав такі проблеми аналогової технології, як несуміщення фарб, нестабільне кольоровідтворення, висока вартість робочої сили, негативний вплив на довкілля (додрукарська підготовка, змивання тощо). «Цифра» усуває етап виготовлення і прилагодження традиційних друкарських форм, а також уможливлює друк на вимогу. Це забезпечує коротші виробничі цикли, а замовники можуть швидше та ефективніше виводити свої продукти на ринок.

Роботи за підтримки штучного інтелекту зараз виконують монотонні процеси пакування, зокрема підбирають і комплектують пакунки на палетах, перевіряють коректність їхнього розміщення. Така автоматизація пакування теж докорінно змінює галузь.

«Розумна», інтерактивна тара має QR-коди і RFID-мітки з даними про товар, які легко зчитати цифровими пристроями. Таким чином паковання завжди «під’єднано» до систем управління логістикою. Ба більше: друковані датчики можуть виявляти псування харчової продукції, щоби покупці знали про її якість.

У харчовій промисловості, виробництві напоїв, косметичному та фармацевтичному секторах дедалі частіше використовують активне паковання, здатне зупинити розкладання харчових продуктів і таким чином збільшити термін їхньої придатності.

Набуває популярності інтерактивне паковання, що залучає споживачів до захопливої взаємодії з продуктом, а отже й брендом. Технологія доповненої реальності (AR) дає змогу сканувати пакунок за допомогою смартфона, щоб здобути додаткову інформацію про товар або навіть переглянути його відеодемонстрацію. AR також передбачає QR-коди або мітки NFC для розблокування ексклюзивного вмісту чи промоакцій.

Інтернет речей (IoT), 3D-друк і роботизація спрощують пакувальні процеси та знижують витрати для компаній-споживачів.

Персоналізація — ще одна важлива тенденція в пакувальній галузі. Електронна комерція і продаж без посередників (D2C) стрімко розвиваються, тож компанії-товаровиробники намагаються точніше «прицілюватися» для приваблення і утримання покупців. Персоналізація адаптує паковання до конкретних потреб і вподобань окремих споживачів. Це і дизайн, який відображає стиль клієнта, і персоналізовані повідомлення чи промоакції, надруковані просто на коробці. Таке індивідуальне паковання допомагає налагодити зв’язок зі споживачами та підвищити лояльність до бренду.

Мінімалістичне паковання теж здобуває дедалі більше прихильників. Споживачі шукають продукти в мінімальній «обгортці», яка створює менше відходів і менше впливає на довкілля. З погляду маркетингу таке паковання може бути способом задекларувати простоту і чистоту продукту. Мінімалізм також може створити ефект вишуканості, що приваблює споживачів, орієнтованих на товари вищого класу.

3D-друк і нетиповий дизайн паковання дають змогу брендам виділитися й залучити більше споживачів.

Нарешті, т. зв. інфлюенсерський маркетинг — ще одна тенденція, яка починає набирати обертів у пакувальній сфері. Він передбачає співпрацю з лідерами думок у соціальних мережах, які мають значну кількість підписників, для просування вашого продукту чи бренду. У пакувальній індустрії це може бути надсилання продуктів таким впливовим особам, щоб вони демонстрували їх у своїх каналах соцмереж, або співпраця з упливовцями для створення спонсорованого контенту, який подає ваше паковання в позитивному світлі. Інфлюенсерський маркетинг може бути ефективним способом охопити ширшу аудиторію і створити ажіотаж навколо бренду.


  • Онлайн-магазин

    Купити!

    Купити!

    Купити!

    • Премиум-объявления
    • Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
    • Передплата на журнал Print+
    • Наші послуги для поліграфістів
    • Передплата на Print+
    • "Друкуймо разом" у Telegram
    • "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber
    • Реклама
    • Популярные материалы
    • Угода на £500 млн для Telegraph Media Group
    • Друкарні розуміють надмірну залежність від великих клієнтів
    • На честь відкриття лондонського флагмана Ikea запропонувала клієнтам персоналізацію сумок Frakta
    • Konica Minolta випускає серію ЦДМ AccurioPress C7100 Enhanced
    • Ricoh випускає нові моделі ЦПМ для друку порошковим тонером
    • ЦПП поступово відмовляється від викопного палива
    • Drytac оголошує про глобальний запуск монтажного клею SpotOn Duo
    • FESPA оголошує про смерть Ласселла Барроу, почесного члена правління FESPA та колишнього президента
    • Stora Enso продасть 12,4% шведських лісів приблизно за €900 млн
    • Roland DG випускає гнучкі УФ-чорнила EUV-A
    • Популярные материалы
    • Угода на £500 млн для Telegraph Media Group
    • Друкарні розуміють надмірну залежність від великих клієнтів
    • На честь відкриття лондонського флагмана Ikea запропонувала клієнтам персоналізацію сумок Frakta
    • Konica Minolta випускає серію ЦДМ AccurioPress C7100 Enhanced
    • Ricoh випускає нові моделі ЦПМ для друку порошковим тонером
    • ЦПП поступово відмовляється від викопного палива
    • Drytac оголошує про глобальний запуск монтажного клею SpotOn Duo
    • FESPA оголошує про смерть Ласселла Барроу, почесного члена правління FESPA та колишнього президента
    • Stora Enso продасть 12,4% шведських лісів приблизно за €900 млн
    • Roland DG випускає гнучкі УФ-чорнила EUV-A

Друкуйте з нами

Співробітництво

Договір публічної оферти

Виникли питання? Подзвоніть нам: (044) 537 04 52, (044) 537 01 94.