Останній час з Андрієм Лінявським, співвласником компанії «Мультилейбл», ми спілкувалися у 2020 році з нагоди придбання ЦДМ з друком у CMYK та додатковими кольорами (білий плюс прозорий), яка дала змогу вийти в сегмент цифрового друку етикетки. Це був «лайтовий» варіант входження у цей сегмент, адже вже тоді компанія розглядала можливість придбати рулонну ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel або HP Indigo 6900. На заваді стала епідемія COVID, але відтерміноване бажання прид- бати рулонну ЦДМ для друку етикеток реалізувалося нарешті у 2025 році. За останні п’ять років в компанії відбулося чимало цікавого: диверсифікований характер діяльності та започаткування нових напрямів дали змогу пережити важкі часи та навіть створити імпульс для подальшого розвитку.
У травні 2025 року в друкарні «Поліграфічне підприємство «Фоліо Плюс» (м. Харків) була інстальована сучасна машина для лазерного висікання Model GE361L E-Line. Проєкт реалізовано завдяки співпраці з компанією «Юві Сістемс» за технічної підтримки італійського виробника Cartes Srl. Встановлення обладнання дозволило вирішити ключову виробничу проблему, пов’язану зі швидкістю висікання друкованої продукції, обробкою тиражів рулонної етикеткової продукції, виготовленої цифровим і флексографічним способом.
Друкарня «Вольф» розширює можливості друку преміальної поліграфії у цифровий спосіб
Seiko Epson Corporation («Epson») повідомила, що бренд Epson відсвяткував своє 50-річчя 12 червня 2025 року. Довговічність та успіх бренду Epson стали можливими завдяки підтримці клієнтів та лояльності до продуктів і послуг компанії. На честь 50-річчя Epson переглянула значення бренду та прагнуттиме дарувати сюрпризи та захоплення, які перевершують очікування клієнтів. Логотип 50-річчя Epson виражає вдячність усім та рішучість продовжувати бути брендом, якому довіряють у всьому світі.
Оскільки цифрова трансформація відкриває нові горизонти в дизайні та виробництві, можливості для інновацій у сфері розкішного паковання ще ніколи не були такими великими. Технології забезпечують точність, послідовність та масштабованість — це життєво важливі інструменти для втілення творчих задумів у життя. Але для преміальних міцних напоїв інновації ніколи не мають відбуватися за рахунок характеру.
Ми відзначаємо перетворення книги з повсякденного предмету на культурне надбання завдяки найвищій якості дизайну, паперу та вмісту. У виданні «The Good Book» зібрано погляди та думки людей, причетних до створення, поширення та зберігання книги: дизайнера, авторки, книголюбки, редакторки, видавців, друкаря, доглядача книжкової колекції. Об’єднує їх одне: відданість книжковій справі та розуміння, що якісна книга – це не лише зусилля цілого колективу її творців, але й розумний вибір матеріалу, щоб створити справді якісне видання, яке і взяти до рук приємно, й сприйматиметься воно як виріб мистецтва, й зберігатиметься довгі роки. «Щоб надихнути інших на створення подібних книг, ми описуємо, що потрібно для створення книги: взаємодія та любов до друкарства всіх дизайнерів, видавців, поліграфістів, книжкових ілюстраторів та авторів. І звичайно папір, який розкриває всі почуття та виготовлений у гармонії з природою», – зазначають автори «The Good Book». Третю публікацію (інтерв’ю з друкарем та доглядачем книжкової колекції) доповнюємо загальною інформацією про особливості друкарського та післядрукарського виробництва книжок і їхню залежність від вибору високоякісних паперів. Сподіваємося, ці матеріали стануть для вас натхненням для створення якісних книг. З паперами Munken Arctic Paper дбає про якість книг.
Вже півстоліття Arctic Paper Grycksbo, розташована в серці провінції Даларна, Швеція, виробляє G-Print. Цей чистоцелюлозний крейдований папір мав глобальний успіх після свого запуску в 1975 р., і наразі відомий як приклад преміального паперу.
Цього року Інтернет-друкарня vizitka.com оновила парк друкарського устаткування. Маючи тривалу практику роботи з устаткуванням одного бренда, компанія вирішила спробувати дещо інше та встановила ЦДМ Ricoh Pro™ С7500. Про роботу друкарні та мотиви придбання ЦДМ Ricoh Pro™ С7500 ми поспілкувалися з керівницею Наталією Горєлкіною.
Молода друкарня InkColor Wave за два з невеликим роки пройшла шлях від стартапу, що працював на офісних БФП, до власника двох продуктивних систем друку, помітного на ринку. Це стало можливим завдяки грамотно обраній стратегії розвитку та підтримці партнера – Konica Minolta Ukraine.
Поява серії ЦДМ Xerox® PrimeLink® C9265/C9275/C9281 – це одна зі складових стратегії Reinvention, яку компанія запустила декілька років тому. Є всі підстави сподіватися, що машини оновленої серії – лише перший крок на шляху до більш тотального оновлення лінійки ЦДМ Xerox.