Віталій Влах – кандидат технічних наук, дослідник, чиї наукові інтереси лежать у площині машинобудування, пакувальної техніки та сучасних комп’ютерних технологій. Автор понад двадцяти наукових публікацій, п’яти патентів та шести програм для розрахунку й візуалізації механізмів він є одним із провідних фахівців у сфері удосконалення важконавантажених штанцювальних пресів.У 2018 році захистив дисертацію в Українській академії друкарства, де його науковим ментором став професор Іван Іванович Регей. Згодом у докторантурі працював під керівництвом професора Олега Богдановича Книша. Сьогодні продовжує дослідження разом з ними, його роботи публікуються у міжнародних журналах і є вагомим внеском у розвиток сучасної поліграфічної інженерії.
Останній час з Андрієм Лінявським, співвласником компанії «Мультилейбл», ми спілкувалися у 2020 році з нагоди придбання ЦДМ з друком у CMYK та додатковими кольорами (білий плюс прозорий), яка дала змогу вийти в сегмент цифрового друку етикетки. Це був «лайтовий» варіант входження у цей сегмент, адже вже тоді компанія розглядала можливість придбати рулонну ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel або HP Indigo 6900. На заваді стала епідемія COVID, але відтерміноване бажання прид- бати рулонну ЦДМ для друку етикеток реалізувалося нарешті у 2025 році. За останні п’ять років в компанії відбулося чимало цікавого: диверсифікований характер діяльності та започаткування нових напрямів дали змогу пережити важкі часи та навіть створити імпульс для подальшого розвитку.
У неділю, 23 березня, виповнюється п’ять років з моменту першого оголошення локдауну тодішнім прем’єр-міністром Великої Британії Борисом Джонсоном, щоб уповільнити поширення Covid. Printweek досліджує наслідки для сучасної поліграфічної галузі.
Тривалий час у напрямку цифрового друку друкарня SVM відстоювала позиції, що краще друкувати менше, але дорожче. Проте логіка розвитку друкарського ринку України вплинула на те, що заснована братами Сергієм та Володимиром Мамоновими друкарня доповнила можливості друку рідким тонером за технологією ElectroInk цифровим тонерним друком, зробивши ставку на обладнання Ricoh. І як казав свого часу Сергій Мамонов саме цей бренд вчасно з’явився на ринку, бо власники інших ЦДМ, на думку підприємця, долучилися до обвалення цін на ринку цифрового друку, крім того, ЦДМ Ricoh концептуально відрізнялися від устаткування конкурентів. Одним словом, засновникам SVM ці машини «зайшли», і друкарня з 2017 року робить на них ставку. Останнім придбанням стала ЦДМ Ricoh Pro™ С7500.
Правила ЄС щодо продукції, які набули чинності 13 грудня, змусили британських друкарів, які експортують продукцію до Європи та Північної Ірландії, збентежитися щодо обсягу своїх обов’язків і того, як вони можуть повністю відповідати новим правилам. Новий регламент ЄС про загальну безпеку продукції (GPSR) вимагає від компаній, які продають у ЄС та Північній Ірландії, мати контактну особу – «відповідальну особу ЄС» у межах ЄС – і зробити свою продукцію видимою для відстеження через номер партії або серійний номер.
Компанія «Мегатрейд», що має великий досвід з продажу та комплексного обслуговування рішень для листового друку, відтепер також здатна запропонувати цілу низку рішень для виготовлення та обробки рулонної етикетки
У минулому номері ми розповідали про друкарське обладнання Heidelberg на drupa 2024, тепер аналізуємо післядрукарські рішення. Загляньмо в післядрукарське майбутнє разом!
Ключова тема, навколо якої було побудовано експозицію Epson на drupa 2024, — задоволення попиту на локалізоване та індивідуальне виробництво, оскільки рекламно-поліграфічна галузь переходить від масового виробництва однотипної продукції до більш персоналізованих продуктів, виготовлених на вимогу.
Новини HEIDELBERG займають перші шпальти світових профільних медіа від початку найголовнішої галузевої виставки drupa 2024. Що ж такого підготував поліграфічний гігант, і як це вплине на подальший розвиток галузі — розповідаємо та аналізуємо разом із вами.