Інтернет-компанії, які продають через сторонні платформи, мають перевірити свою відповідність вимогам GPSR. Постанова поширюється на всі непродовольчі товари. Незважаючи на те, що постанови були заплановані наприкінці липня, вони здебільшого пройшли поза увагою, а підприємства скаржилися на брак інформації та часу для підготовки. Власні вказівки уряду Великобританії щодо нових правил були опубліковані 3 грудня, лише за 10 днів до того, як правила набули чинності.
«Ми просто ще не знаємо, як це буде реалізовано та забезпечено, — сказав Printweek Кайл Джардін, економіст BPIF та менеджер у Північній Ірландії. — У Європі вони часто піднімають ці директиви, потім дивляться, як компанії їх виконують, перш ніж видавати додаткові вказівки. Тож, на жаль, офіційних інструкцій мало». Наразі BPIF працює над власними допоміжними вказівками для друкарень, які мають справу з новими правилами.
Виступаючи в програмі Wake up to Money на BBC Radio 4, Кейт Фостер, старший радник з міжнародних справ Федерації малого бізнесу (FSB), зазначила, що багато компаній, які входять до FSB, звернулися із занепокоєнням. «Нам хотілося б отримати вказівки набагато, набагато раніше, тому що підприємствам потрібен час для підготовки, — сказала вона. — Санкції та правила варіюються від штрафів до заборони продуктів, і ми ще не маємо уявлення про те, наскільки суворим буде ЄС з першого дня. Цілком можливо, що в перший день вони застосують більш легкий підхід, але ми чуємо занепокоєння від учасників — вони не знають, що робити, і вони дуже хвилюються робити щось невірно».
Нові правила покликані зупинити наповнення європейського ринку небезпечними продуктами та встановити ланцюг відповідальності за продукти на ринку. «Це, по суті, запобіжний механізм, який охоплює законодавство про безпеку продуктів, які ще не мають суворіших правил безпеки, — додав Джардін. — Я б не сказав, що друкована продукція обов’язково є метою цього закону. Вони за своєю суттю досить безпечні, тому з цієї точки зору це не викликає серйозних проблем. Але додатковий тягар — це те, чого ми не хотіли б мати. Вимога нормативних актів про те, щоб компанії мали зареєстровану «відповідальну особу», ймовірно, представлятиме особливу вартість для експортерів.
Існують компанії, які виступають уповноваженими представниками, і для цього потрібно лише пошукати в Google, але це ще одна ціна. Якщо компанія здатна відповідати вимогам, то, зрештою, це полегшує її роботу. Ці правила призначені лише для того, щоб не допустити наповнення європейського ринку небезпечними продуктами. Ви можете зрозуміти їхні занепокоєння, але це те, з чим також доводиться мати справу компаніям у Європі».