Глобальні витрати на рекламу вперше перевищать позначку в $1 трлн завдяки значному зростанню витрат через технологічні гіганти Meta, Amazon і Alphabet. Дані служби рекламних досліджень у звіті про глобальні витрати на рекламу WARC за 2024/25 рр. передбачають зростання витрат на рекламу в усьому світі на 10,5%, завдяки зростанню великого північноамериканського ринку на 8,6% – майже половина з яких пов’язана з виборами в США.
До кінця літа за допомогою роботизованих 3D-принтерів Vulcan від ICON буде завершено будівництво останніх зі ста 3D-друкованих будинків у поселенні Wolf Ranch у Джорджтауні (штат Техас, США). 3D-принтери, що використовуються для цього пристрою, мають ширину більше 13,7 м і важать по 4,75 тонни.
У списку спортивних брендів, що надихалися благородною місією та естетикою NASA, —Nike, Puma, Vans та інші — Reebok не перший, і не останній, але саме його колекція вінтажних кросівок та одягу, створена у співпраці з Національним аерокосмічним агентством США, найсвіжіша.
Шведська компанія Coloreel Group AB, відома своєю технологією миттєвого фарбування ниток, оголосила про банкрутство. 10 липня Coloreel повідомила, що це рішення було прийнято «після того, як компанія виявилася не спроможною досить швидко розвинути свій бізнес і, через це забезпечити потрібне фінансування».
Компанія отримала два додаткові стратегічні замовлення на закупівлю від Bombardier, канадської аерокосмічної компанії та Navistar, американської транспортної компанії Massivit 3D Printing Technologies, провідний постачальник промислових систем 3D-друку, підписав 15 нових угод щодо продажу принтерів Massivit 3000 вартістю $3 млн. Принтери будуть надані компанії до кінця 2024 року.
EFI оголосила, що компанія Concord Flooring, розташована в Короні (Каліфорнія, США), є однією з перших компаній у світі, яка запровадила EFI Cubik з мінеральними чорнилами, інноваційне цифрове однопрохідне рішення для друку на дереві. Технологія EFI Cubik пропонує унікальну концепцію фарбування та декорування твердої дерев’яної підлоги, дощок для дверей і панелей для меблів і шаф.
D3-AM, дочірня компанія Durst Group, представила на виставці Formnext технологію 3D-друку Micro Particle Jetting і призначена для виробництва кераміки. Система друку LABII компанії D3 дає змогу безпосередньо друкувати висококонцентровані суспензії на водній основі практично з будь-яким розміром і розподілом частинок. Після спікання утворюються складні та щільні компоненти, які нині не виробляються жодним іншим існуючим методом.
Представники японського виробника пояснили, що таке обладнання буде приблизно в десять разів дешевшим за системи для випуску 5 нм чіпів від ASML, а також споживатиме в десять разів менше електроенергії.
За даними консалтингової компанії Ebiquity, більшість провідних рекламодавців світу припинили купувати рекламний простір на платформі X після її придбання Ілоном Маском, власником Tesla і SpaceX. Ebiquity, що спеціалізується на аналізі ефективності реклами, зафіксувала різке падіння інтересу до платформи X серед своїх клієнтів.
Komori Corporation створила Центр розробки елементарних технологій друкованої електроніки на території заводу Цукуба в Японії для розробки елементарних технологій для друкованої електроніки (PE). Komori розглядає бізнес друкованої електроніки як перспективний.