Розробник інноваційного ПЗ для текстильного дизайну компанія Pointcarre оголосила про випуск революційної системи цифрового моделювання тканин в рамках довгоочікуваного оновлення Pointcarre 2025.
Американська Prusa Research випустила 3D-принтер Core One із кінематикою Core XY, вперше представивши його на виставці FormNext, що проходить у Франкфурті (Німеччина) з 19 по 22 листопада 2024 року.
На Formnext 2024, що проходить по Франкфурті (Німеччина), HP представила нові рішення в галузі 3D-друку з використанням полімерних і металевих ниток.
Команда «Формули-1» Aston Martin Aramco оголосила Xerox офіційним глобальним партнером команди. Починаючи з 2025 року, багаторічне партнерство між Xerox і Aston Martin Aramco об’єднає двох інноваторів. Компанія Xerox відома своїм досвідом у сфері друку, сканування та копіювання, а також передовими цифровими та ІТ-послугами.
Компанія вийшла на Румунію, відкривши нове виробництво в Галаці. Це великий крок, який допомагає наблизити послуги 3D-друку до європейських клієнтів Infomir 3D Printing.
Постачальник платіжних послуг TeleCash тепер може використовуватися, наприклад, для відшкодування водіям службових автомобілів сеансів заряджання на домашніх зарядних станціях, якщо ними керує Amperfied Backend.
CapitolAreaTechnology, виробник оригінального обладнання для напівпровідникових деталей (OEM), що базується в США, робить внесок у значний прогрес у 3D-друці за допомогою передових інновацій у напівпровідниках. Оскільки галузь 3D-друку, за прогнозами, зросте з $21 млрд у 2021 р. до понад $50 млрд до 2026 року, напівпровідникова технологія є вирішальним фактором підвищення швидкості, точності та економічності. Ці інновації дають змогу виробникам розширити межі того, що можливо в адитивному виробництві, особливо в таких секторах, як авіакосмічна промисловість, охорона здоров’я та побутова електроніка.
Глобальні витрати на рекламу вперше перевищать позначку в $1 трлн завдяки значному зростанню витрат через технологічні гіганти Meta, Amazon і Alphabet. Дані служби рекламних досліджень у звіті про глобальні витрати на рекламу WARC за 2024/25 рр. передбачають зростання витрат на рекламу в усьому світі на 10,5%, завдяки зростанню великого північноамериканського ринку на 8,6% – майже половина з яких пов’язана з виборами в США.
До кінця літа за допомогою роботизованих 3D-принтерів Vulcan від ICON буде завершено будівництво останніх зі ста 3D-друкованих будинків у поселенні Wolf Ranch у Джорджтауні (штат Техас, США). 3D-принтери, що використовуються для цього пристрою, мають ширину більше 13,7 м і важать по 4,75 тонни.
У списку спортивних брендів, що надихалися благородною місією та естетикою NASA, —Nike, Puma, Vans та інші — Reebok не перший, і не останній, але саме його колекція вінтажних кросівок та одягу, створена у співпраці з Національним аерокосмічним агентством США, найсвіжіша.