Image Magic виводить на ринок DTF-пристрій без порошку

2024-09-18
Друк на тканині

Заснована в Японії в 1995 р. Image Magic спочатку спеціалізувалася на продажу друкарського обладнання та виконання поліграфічних замовлень. У 1997 р. компанія запустила перший у Японії сервіс замовлення друку через Інтернет, а в 2010 р. — онлайн-сервіс originalprint.jp, який перетворився на один із провідних сервісів друку на вимогу в країні.

Подробнее...


Від трафарету – до цифри. Навіщо друкарським фабрикам цифрові принтери Kornit

2024-09-16
Друк на тканині

Позиції аналогових технологій текстильного друку випробовуються на міцність із кожним черговим винаходом Kornit Digital, світового лідера на ринку технологій Print-on-Demand, що розгорнув галузь у бік персоналізації, адаптивності, економії ресурсів та циклічності за допомогою своїх цифрових машин.

Подробнее...


Mimaki розширює лінійку DTF-принтерів

2024-09-07
Друк на тканині

Mimaki випустила новий DTF-принтер TxF300-1600, продуктивність якого до 10 м²/год., що на 30% перевищує можливості попередньої моделі TxF300-75 для друку на футболках.

Подробнее...


ROQ випустила пристрій для автоматизації розміщення DTF-трансферів

2024-09-05
Друк на тканині

Для тих, хто все ще сумнівається в актуальності технології декорування одягу DTF, буде цікавим новий пристрій від одного з провідних виробників обладнання для текстильного друку. Компанія ROQ розробила та пропонує систему для автоматичної подачі плівкових трансферів ROQ Feed.

Подробнее...


Louis Vuitton представив нову серію хусток із малюнками сучасних художників

2024-09-04
Друк на тканині

Найбагатший у світі модний будинок Louis Vuitton та сучасних художників тягне один до одного. У 2017 р. Джефф Кунс створив для бренду лінійку сумок Masters з репродукціями картин великих живописців, 13 років з компанією співпрацював і запам’ятався яскравими сумковими принтами для колекції Multicolor Monogram японець Такасі Муракамі, а хустки, шарфи та палантини з вовни та шовку якось розмалював неординарний Йонас Вуд, чиї роботи на аукціонах продаються за мільйони доларів.

Подробнее...


У Шанхаї очікується відкриття виставки елітного текстилю Milano Unica

2024-08-10
Друк на тканині

Добробут виробників тканини і фурнітури Італії пов’язаний зі споживчою активністю у Китаї, третьому за величиною експортером республіки. Останнім часом ринок, від якого залежить дуже багато для італійських постачальників, перспективно виріс на 7,4%, змусивши організаторів виставки елітного текстилю Milano Unica повернуться до Шанхаю. «Виставка є важливою подією для італійської текстильної промисловості, особливо зараз, коли ми нарешті бачимо ознаки поступового відновлення китайського імпорту. У першому кварталі роздрібні продажі зросли на 4,7%, у квітні та травні — на 3,7%», — каже директор італійської торгової агенції ICE у Шанхаї Аугусто Ді Джачинто.

Подробнее...


Ricoh випустила новий DTG-принтер для прямого друку на текстилі

2024-08-05
Друк на тканині

Ricoh випустила новий DTG-принтер для прямого друку на текстилі — Ricoh Ri 1000X. Від попередньої моделі Ri 1000 новинка відрізняється підвищеною продуктивністю і більш широким функціоналом.

Подробнее...


Замах на Дональда Трампа став приводом випустити мерч

2024-07-19
Друк на тканині

Чи стане історичним день 13 липня року виборів 47-го президента США час покаже, але інформаційний привід на передвиборчому мітингу в Пенсільванії, де ледь не загинув від снайперської кулі колишній голова Сполучених Штатів та кандидат у чергові республіканець Дональд Трамп, видався приголомшливий.

Подробнее...


Рішення NedGraphics для цифрових виробництв

2024-07-16
Друк на тканині

Софтверна компанія NedGraphics опублікувала у своєму блозі програмну статтю «Викриття текстильного друку: від трафаретного до цифрового друку». У ній розглядається перехід від традиційного трафаретного до цифрового друку та підкреслюються значні досягнення цифрових технологій в ефективності, точності та стійкості.

Подробнее...


Heinz та Kate Spade випустили колекцію літнього мерчу про кетчуп

2024-07-06
Друк на тканині

Компанія Heinz, та сама, яка 155 років робить легендарний кетчуп «Хайнц» («…завжди до обіду я беру…»), ніколи не могла втриматися від творчого підходу до маркетингу і, між іншим, має свій власний сайт із продажу мерчу та фірмових товарів з персоналізацією: «Мамуліни томати», «Боби від Амелії», «Дійсно добрий майонез від Джорджа» і так далі.

Подробнее...