Технологія DTF для перенесення зображень за допомогою друку на трансферній плівці набуває дедалі більшої популярності. Ось і відомий виробник принтерів Xante представив новий DTF-пристрій під своєю маркою.
Іспанська фірма Jeanologia, оновивши своє ПЗ eDesigner для цифрового створення джинсів, позиціонує себе як еталонний партнер в галузі екологічно ефективної цифровізації.
Технологія DTF (Direct to Film) продовжує активне проникнення на ринок цифрового друку по текстилю. Ось і такий відомий виробник обладнання для текстильного друку як компанія M&R представила свій варіант DTF-рішення — систему трансферного друку Quatro.
M&R Printing Equipment, найбільший у Північній Америці виробник друкарського обладнання для декорування одягу, і Nazdar Ink Technologies, розробник, виробник і інноватор у сфері струменевих принтерів на водній основі, УФ- та сольвент них чорнил, оголошують про ексклюзивну угоду про розробку та постачання на умовах OEM високошвидкісної системи промислового друку Polaris™ для прямого друку на одязі (DTG) M&R та принтера для перенесення прямого на плівку (DTF) Quatro™.
За десять років світовий ринок декорованого у друкований спосіб одягу досягне $99 млрд за середньорічного зростання 12,9%, а результати 2023 р., найімовірніше, виявляться на рівні $29,4 млрд.
Toyo Printer представила на виставці Sign & Display Show у Японії принтер Y1200 для двобічного друку на текстилі. Цей принтер на друкувальних голівках Epson дає змогу друкувати як один і той самий дизайн, так і різні на обох боках тканини.
Kyocera повідомляє, що роботу модельєрки Флори Рабітті з використанням тканини, надрукованої на новому текстильному принтері Forearth, було продемонстровано на Тижні моди в Мілані. Флора Рабітті стала фіналістом конкурсу Swiss Textile Awards і пізніше запустила власний модний бренд Florania, який отримав визнання завдяки екологічним моделям з використанням повторно перероблених матеріалів. У 2023 р. Рабітті стала лауреатом премії Camera Moda Fashion Trust.
Ricoh офіційно представив два нових принтери для прямого друку на плівці (DtF), які, як повідомляється, дають змогу «простіше, творчіше та економічніше» перетворювати ширший спектр текстилю та матеріалів на декоровану принтами продукцію. Компанія представила комплекси на виставці FESPA, але тоді ще не вирішила остаточно, як їх назвати.
Колекція одягу Uniqlo та найвідомішої в Японії студії аніме Ghibli ексклюзивна, починаючи з географії: можливість придбати речі поширюється лише на Сінгапур та Таїланд. Враховуючи, що шанувальники у творів студії, заснованої в 1985 р. мультиплікаторами Ісао Такахатою та Хаяо Міядзакі, є у всьому світі, рішення Uniqlo виглядає несправедливим. Якщо, звичайно, не було прихованої мети збільшити турпотік у зазначені країни. Насправді ж обмеження пов’язані з участю у розробці принтів тайського дизайнера Каньяда Пхатана.
Юко Сіміцу, засновник японської компанії Sanrio, вигадав білу кішечку з рожевим бантом Кіті Ховаіто, яка стала центральним персонажем культового бренду Hello Kitty. Незабутня аж з 1974 р. любов до пов’язаних із цим речей постійно виливається в чергові креативні проєкти.