Компанія X-Rite оголосила про придбання Colorware BV, розробника програмних рішень щодо управління кольором для виробництва друкованої продукції та паковання. Флагманський продукт Colorware — MeasureColor заслужив чудову репутацію як у виробників, так і у покупців поліграфічної продукції, спрощуючи робочі процеси та контроль якості кольору.
Pantone оголосив про офіційний зворотний відлік до вибору кольору року Pantone 2025. «Це оголошення задає тон світовим тенденціям дизайну, впливаючи на такі галузі, як мода та декор інтер’єру, графічний дизайн та паковання продукції. Щороку Pantone ретельно обирає колір, який відображає суть наступного року, культурні зрушення та світові впливи через мову кольору.
Компанія має намір ґрунтовно реорганізувати всі аспекти діяльності, пов’язаної з плвками, щоб досягти економії €50 млн до кінця 2027 року. 14 листопада на позачерговому засіданні робочої ради соціальним партнерам у Бельгії було представлено намір реорганізувати бізнес, пов’язаний з плівками.
Однією з ключових переваг володіння машиною Koenig & Bauer (а їх багато) є наявність досвідченої команди фахівців із обслуговування клієнтів, яка забезпечує проактивне технічне обслуговування, підтримку оновлення та рішення для модернізації від особистої консультації до оптимізації машини. Мета команди — підтримувати безперервну високоякісну роботу обладнання Koenig & Bauer без будь-яких неочікуваних перерв, проводити детальні прес-аудити та перевірки технічного обслуговування, а також контролювати певні важливі компоненти технології для потенційних оновлень.
Завдяки великій кількості замовлень у €953 млн Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) передбачає, що друга половина 2024/2025 ф.р. буде успішною, тоді як поточні зміни впродовж кварталів відображають виражену сезонність, яку слід очікувати. Цей позитивний прогноз базується на значних надходженнях замовлень у першому півріччі, які зросли на 7,4% порівняно з попереднім роком і становлять €1,273 млрд. Продажі в розмірі €915 млн були в межах очікувань через обмеження закупівель напередодні виставки drupa (попередній рік: €1092 млн).
«Перед обличчям зростаючого споживчого попиту та сьогоднішніх цілей сталого розвитку багато клієнтів-власників бренду змінили фокус уваги. Замість того, щоб помітність на полицях була першочерговою турботою, попит на екологічно чисте друковане паковання стає дедалі важливішим, оскільки власники брендів обирають постачальників, які зосереджуються на екологічно чистому пакованні, збалансовуючи витрати на виробництво», — говорить Маркус Грасслер, торговий представник Dunapack Packaging Straßwalchen.
У вірменській дизайнерській студії Backbone Branding розроблено оригінальний дизайн паковання для місцевого бальзаму Matenits. За легендою рецепт еліксиру взято з давніх книжок, тому завданням дизайнерів було створити паковання, яке б відображало історичну спадщину напою і передавала б відчуття його справжності.
Xerox і Taktiful Software Solutions, що займається розробкою ПЗ для цифрового друку на базі ШІ, оголосили про намір утворити нове стратегічне партнерство, щоб розширити присутність на ринку цифрового прикрашання. Фірми заявили, що метою нового альянсу є «створення основи успішної співпраці, використання передової технології цифрового друку Xerox і широкого охоплення ринку разом із рішеннями Taktiful для цифрового прикрашання на базі ШІ та зосередження на розширенні можливостей клієнтів».
На нещодавній виставці Printing United Expo 2024 у Лас-Вегасі Color-Logic оголосила про новаторську співпрацю з Duplo USA Corporation, щоб вивести мистецтво прикрашання друку на безпрецедентні висоти. Завдяки поєднанню металевих кольорів 924 Color-Logic і відомих спецефектів із Duplo DDC-810 Pro Raised Spot UV Coater створюється партнерство, яке перетворює світ розкішного паковання, прямої поштової розсилки, етикеток, запрошень, квитків на заходи та предметів колекціонування.
10-а міжнародна виставка целюлозно-паперової промисловості Paper & Tissue Show відбудеться в Національному виставковому центрі Абу-Дабі в Обֹ’єднаних Арабських Еміратах з 21 по 23 січня 2025 року.