Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) реорганізує майданчик у Віслох-Вальдорфі. Реорганізація є частиною комплексної стратегії.«Ми раді довірити це важливе завдання Орхану Бекіїгіту, досвідченому керівнику, — підкреслює Юрґен Отто, генеральний директор Heidelberg. — Ці зміни демонструють: ми інвестуємо у своє майбутнє — як на місцевому, так і на глобальному рівні».Мета компанії — підвищити конкурентоспроможність і насамперед оптимізувати виробництво та управління на головному заводі.
У межах запуску нової стратегії FESPA опублікувала маніфест FESPA Future, який є баченням майбутнього для спільноти, що розвивається, та підкреслює, як FESPA інвестує у:
Після десяти років участі в альянсі interpack керівництво виставки Shanghai World of Packaging (swop) провело ребрендинг, перейменувавши захід на interpack China, що, згідно з офіційною заявою, має посилити зростаючий вплив Китаю на світовому ринку паковання.
Рада директорів Agfa-Gevaert NV повідомила, що на засіданні 9 грудня 2025 року кооптовано Пола Овсяновскі (AOC) як незалежного директора та члена Аудиторського комітету. Рішення набуває чинності негайно. Він замінить Клауса Реріга (AOC), який подав у відставку через зростання кількості своїх керівних обов’язків.
Girls Who Print (GWP), світова спільнота, що підтримує жінок у друкарській та графічній індустрії, оголосила лауреатів премій 2025 року за підсумками щорічної онлайн-конференції 13 листопада. Подія зібрала майже 400 реєстрацій, понад 100 учасників у Zoom та близько 900 повідомлень у чаті. Програма включала дев’ять сесій (понад десяток спікерів), що засвідчило активність глобальної спільноти.
На Printing United 2025 Caldera оголосила про повне оновлення портфеля програмних продуктів, спрямоване на спрощення вибору для сучасних друкарень, кращу масштабованість і відповідність реальним потребам.
Нещодавнє дослідження міжнародної компанії Market Research Intellect показало, що обсяг продажів світового ринку машин для друку на футболках у 2024 році досяг $1,2 млрд і може зрости до $1,9 млрд до 2033 р., збільшуючись у середньому на 6,5 % у період із 2026 по 2033 роки.
Британська компанія Smurfit Westrock допомогла постачальнику крафтового пива Beer52 виготовити різдвяний «вау» адвент-календар із гофрокартону. У ньому зібрані 24 сорти крафтового пива з усього світу, які клієнти Beer52 зможуть спробувати напередодні Різдва.
Як зазначено в аналітичному огляді Smithers «Вплив ситуації з наявністю та переробленням відходів на пакувальну індустрію до 2030 року», у 2025 р. загальний обсяг світових пакувальних відходів досягне 434,5 млн тонн. До 2030 року показник зросте до 525 млн тонн, що відповідає середньорічному темпу зростання (CAGR) 3,9%.
Компанія AVT (Advanced Vision Technology) відкрила новий центр у Бельгії, щоб посилити свою присутність у регіоні EMEA. Локація в Аалсті поблизу Брюсселя включає демозону, де замовники можуть тестувати свої завдання на системах контролю друку AVT.