MS оголосила про випуск п’яти багатопрохідних (MP) принтерів, які мають підвищити стандарти продуктивності цифрового текстильного друку. Розроблена на новій платформі, серія MP відрізняється значними удосконаленнями в дизайні корпусу, архітектурі конструкції, інтерфейсі користувача, електроніці, друкувальних голівках, безпеці та простоті використання, повідомляє виробник.
X-Rite Incorporated підписала остаточну угоду про придбання окремих програмних активів компанії Rutherford Graphic Products (RGP, США) — постачальника замкнених систем автоматизації друкарських машин для пакувальних виробників.
Для Mimaki сталий розвиток є ключовим пріоритетом — як з огляду на екологічні вимоги й корпоративні політики, так і через зростання очікувань клієнтів. Компанія прагне поєднати екологічність із високою якістю та продуктивністю, на які орієнтується ринок.
За даними нового дослідження Smithers, у 2025 р. сукупна вартість промислового трафаретного та цифрового (струменевого) друку становитиме $81,7 млрд — це 58,8% світового ринку за вартістю та 75,1% за обсягами.
Завдяки цьому компанія масштабує свою флагманську Tiger-технологію, відому у текстильному друці швидкістю до 550 м²/год, на ринок рекламної графіки, пропонуючи швидке, якісне й екологічне рішення для постерів.
TSF, яка має великий досвід у виробництві BOPP, тепер починає випуск BOPE, щоб задовольнити зростальний попит. Масове виробництво стартує в середині листопада: TSF постачатиме плівки виробникам паковання та світовим брендам у сегментах харчових продуктів і FMCG в Індії та за кордоном. Нова лінія збільшить виробничі потужності TSF приблизно на 40% та зміцнить глобальну доступність мономатеріальних рішень — BOPP і BOPE.
Друкарня Green Hippo з Тонбридж-Уеллс стала першим у Великобританії користувачем бігувально-фальцювального комплексу Morgana DigiFold Ultra — і інвестиція вже окуповується зростанням замовлень напередодні Різдва.
Фінська Valmet починає переговори про тимчасові скорочення персоналу в бізнес-напрямку «Паковання та папір» та підрозділі «Глобальні поставки».
Flint Group повідомляє, що її флексографічні УФ-фарби для матеріалів, що контактують із харчовими продуктами (FCM), виготовлені в Європі, повністю відповідають вимогам 21-ї постанови про внесення змін до Постанови про споживчі товари (відомої як Німецька постанова щодо друкарських фарб — GIO).
Азія домінує на світовому ринку RFID-етикеток із часткою 65%. AWA Alexander Watson Associates представила звіт RFID and Smart Labeling Market Report 2025, згідно з яким Азія займає 65% глобального ринку RFID-етикеток, суттєво випереджаючи Європу (17%) та Північну Америку (15%).