Comexi готується до Labelexpo Europe 2025

2025-07-14
Виробництво етикетки та паковання

Comexi підтвердила участь у виставці Labelexpo Europe 2025, яка проходитиме з 16 по 19 вересня в Барселоні. На стенді 5G73 компанія представить ключові інновації, вкл. Comexi D4, Digiflex та Comexi F4 Origin. Comexi стверджує, що є єдиною компанією в секторі, яка пропонує друк гнучкого паковання та етикеток цифровим, офсетним та флексографічним друком, адаптуючи свої технології до конкретних потреб кожного клієнта.

Подробнее...


Epson продемонструє нову етикеткову ЦДМ SurePress L-5034 на Labelexpo Europe 2025

2025-07-13
Виробництво етикетки та паковання

Компанія Epson підтвердила свою участь у виставці Labelexpo Europe 2025, яка відбудеться з 16 по 19 вересня 2025 року в Барселоні (Іспанія).

Подробнее...


Hunter Luxury створює красу з подарунковим набором джину Hendrick’s Whimsical Watering Can

2025-06-18
Виробництво етикетки та паковання

Hunter Luxury співпрацює з сімейною винокурнею William Grant & Sons, щоб знову розширити межі розповіді історій в пакованні, цього разу створивши фантастичний подарунковий набір Whimsical Watering Can для бренду супер-преміального джину Hendrick’s.

Подробнее...


JMD представила флексографічну друкарську машину Gidue N6

2025-06-01
Виробництво етикетки та паковання

Китайська JMD (XI AN Jmetech Printing Technology), що володіє брендом Gidue China, продемонструвала на виставці ChinaPrint 2025 сервопривідну флексографічну друкарську машину N6.

Подробнее...


Гофропаковання для пива Carlsberg – призер премії Excellence in Flexography Awards 2025

2025-05-20
Виробництво етикетки та паковання

Виготовлене ​​в компанії DS Smith гофропаковання для пива Carlsberg вибороло нагороду на конкурсі Excellence in Flexography Awards 2025, що проводиться Асоціацією флексографічного друку FTA, у номінації «Комбіновані технології виготовлення гофротари» (Combined Corrugated, Process).

Подробнее...


Labelexpo Europe розширює формат за рахунок складаного пакування

2025-05-16
Виробництво етикетки та паковання

Ось, як Енді Томас-Еманс, стратегічний директор Informa Markets Labels & Packaging Group пояснює розвиток Labelexpo: «Labelexpo Europe 2025, яка пройде в Барселоні з 16 по 19 вересня, тепер включатиме, поряд з етикеткою та гнучким пакованням, технології для виготовлення складаного картонного паковання. Це виглядає як велика зміна для виставки, але насправді це скоріше природна еволюція, заснована на вбудованих та цифрових технологіях, які, схоже, мають зруйнувати традиційну індустрію складаних картонних коробок так само, як вони це зробили з гнучким пакованням».

Подробнее...


Burgopak створює захопливе паковання для пристрою для автоматичного забору крові Thriva

2025-05-14
Виробництво етикетки та паковання

Студія дизайну паковання Burgopak створила паковання з грайливим відтінком для Thriva, платформи для здоров’я, яка пропонує домашні аналізи крові з персоналізованою інформацією про здоров’я. Паковання відкривається, додаючи елемент веселощів та несподіванок, роблячи процес доступу до тестового набору більш захопливим.

Подробнее...


Paperdose® Multicolor

2025-04-15
Виробництво етикетки та паковання

Valmatic srl, лідер у секторі однопорційного паковання, представляє революцію в індустрії паковання – Paperdose® Multicolor. Це інноваційне однодозове 3D-рішення на паперовій основі, розроблене за технологією Valmatic, із друком на зовнішньому боці до восьми кольорів, є візуально вражаючим і придатним до налаштування.

Подробнее...


Ефектне подарункове гофрокартонне паковання до Міжнародного жіночого дня

2025-04-14
Виробництво етикетки та паковання

Дизайнери англійської компанії Durham Box спільно із замовником – фірмою Rheal Superfoods, розробили ексклюзивне подарункове гофрокартонне паковання, присвячене Міжнародному жіночому дню. Спеціальний подарунковий набір для 70-ти впливових представниць прекрасної статі – активних поборників програм захисту жіночого здоров’я та послів фірмового бренду – включав продукти для здорового харчування та поживну рідину для волосся.

Подробнее...


AIPIA запускає мережу Interactive Brand Packaging Network для перетворення паковання на динамічний медіаканал

2025-04-10
Виробництво етикетки та паковання

AIPIA, Асоціація індустрії активного та інтелектуального паковання, оголосила про запуск Interactive Brand Packaging Network (IBPN), новаторської ініціативи, спрямованої на створення паковання як визнаного медіа та каналу залучення споживачів. IBPN має на меті створити загальногалузеву екосистему, яка перетворює паковання з чистого контейнера для продукту в стратегічний медіаактив для брендів. IBPN запускається спеціальним потоком на майбутньому Всесвітньому конгресі AIPIA & AWA в Амстердамі з 23 по 24 червня 2025 року, головним обличчям якого стане Патрік Коллістер, колишній виконавчий креативний директор Ogilvy & Mather і піонер у сфері цифрових інновацій.

Подробнее...