Vanguard Digital Printing Systems відкриває сучасний демоцентр

2025-03-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Відкриття нового демоцентру у Франкліні (штат Теннессі, США) збіглося з першим ювілеєм Vanguard, якому 2025 р. виповнюється 10 років. Vanguard Digital Printing Systems була заснована у 2015 р. парою друзів (Джимом Петерсоном та Девідом Січем, який помер майже 3 роки тому), які хотіли втілити свою мрію та змінити поліграфічну галузь. 

Подробнее...


Fujifilm оголосила про підвищення цін до 10%

2025-03-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fujifilm оголосила про двозначне підвищення цін на деякі свої витратні матеріали і послуги на європейському ринку через зростання витрат, що триває.

Подробнее...


Plockmatic Group завершила придбання LED Coating IP and Technology

2025-03-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Plockmatic Group рада оголосити про успішне придбання всієї інтелектуальної власності (IP) і пов’язаних технологій для рішення з нанесення світлодіодного покриття у Тоні Міхіелса, менеджера з розвитку бізнесу LED Coater і засновника SP Tec Spare Parts International s.l. Це придбання завершує консолідацію технології світлодіодного покриття під Plockmatic Group, включаючи логістику виробництва, управління запасними частинами та підтримку клієнтів.

Подробнее...


Міжнародний день кольору за версією AIC — 21 березня

2025-02-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Міжнародний день кольору, який щорічно відзначається 21 березня, було засновано Міжнародною асоціацією кольору (Association Internationale de la Couleur). Проведення Всесвітнього дня кольору було вперше запропоновано в 2008 р. Португальською асоціацією кольору, президент якої Марія Жуан Дурао представила цю ідею AIC.

Подробнее...


Корпорація Roland DG призначає Еріка Ціммермана новим директором із дослідження глобального ринку

2025-02-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Roland DG, провідний виробник широкоформатних струменевих принтерів, різальних плотерів, 3D-фрезерних верстатів, стоматологічних фрез та інших передових цифрових технологій, призначила Еріка Циммермана, з більш ніж 25-річним досвідом у відповідній галузі, новим директором із дослідження глобального ринку.

Подробнее...


У спільне підприємство Ricoh та Toshiba входить OKI

2025-02-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ricoh та Toshiba оголосили про те, що їхнє спільне підприємство ETRIA, створене 1 липня 2024 р. для інтеграції розробки та БФП Ricoh та Toshiba Tec, вітає нового партнера — OKI. Ricoh, ETRIA та OKI уклали угоду, що встановлює умови для бізнес-інтеграції розробки та виробництва БФП OKI в ETIRA за допомогою поділу компанії, з датою набрання чинності 1 жовтня 2025 р.

Подробнее...


GUK Group врятує MB Bäuerle від банкрутства

2025-02-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Активи німецького виробника післядрукарського обладнання MB Bäuerle придбала GUK Group.

Подробнее...


Print HERstory Month 2025 вшановує жінок у поліграфії з акцентом на правах, рівності та розширенні можливостей

2025-02-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У березні повертається Print HERstory Month, щорічне свято, присвячене посиленню голосів жінок у поліграфічній галузі, яке збігається з Місяцем жіночої історії. Цьогорічна ініціатива, організована та заснована Girls Who Print, узгоджується з темою Міжнародного жіночого дня ООН у 2025 році «Для ВСІХ жінок і дівчат: права. Рівність. Розширення можливостей».

Подробнее...


За наступні п’ять років кількість робочих місць у друкарській галузі скоротиться на 20%

2025-02-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно зі звітом Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ), у світовій друкарській індустрії впродовж наступних п’яти років чисельність персоналу скоротиться на 20%, але скорочення робочих місць не сприяє занепаду галузі. У звіті стверджується, що кількість робочих місць скорочуватиметься у друкарнях та пов’язаних галузях, а серед виробничих секторів це найшвидше скорочення.

Подробнее...


Xerox завершує важкий рік позитивним прогнозом

2025-02-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

За підсумками року в Xerox впали доходи, прибуток та прибуток на акцію внаслідок реструктуризації компанії, але орієнтири щодо однозначного зростання в 2025 році вказують на надію на відновлення групи.

Подробнее...