Avery Dennison та Organoid Technologies — стратегічні партнери

2021-11-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Avery Dennison Graphics Solutions EMENA уклала угоду про стратегічне партнерство з Organoid Technologies, ставши з 1 листопада 2021 р. єдиним дистрибутором самоклейних натуральних матеріалів Organoid у Європі, на Близькому Сході та Північній Африці.

Подробнее...


Labelexpo Europe повертається до Брюсселя

2021-11-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Організатори найбільшої у світі виставки індустрії друку етикетки та паковання Labelexpo Europe 2022 повідомили, що вже понад 600 компаній, багато з яких уперше, зголосилися взяти участь у експозиції. Виставка у проходитиме з 26 по 29 квітня.

Подробнее...


Трансформація через стійкі інновації

2021-11-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Стійкий розвиток набуває дедалі більшого значення для причетних до друкарства. Тому Canon присвячує конференцію Future Book Forum стійким інноваціям у різних напрямках книжкової галузі — від виготовлення та поширення книг до їхнього впливу на повсякденне життя. Захід відбудеться 2 грудня 2021 року з 15:00 до 18:00 за київським часом.

Подробнее...


Xerox нагороджений знаком Terra Carta Бізнес

2021-11-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Xerox отримала Знак Terra Carta, який було засновано у 2021 році. Цим знаком відзначаються глобальні компанії, які впроваджують інновації та беруть на себе зобов’язання екологічної та соціальної відповідальності відповідно до цілей Terra Carta щодо відновлення природи та планети. Знак Terra Carta присуджується компаніям, які є лідерами у своїй галузі та розробили надійні дорожні карти для переходу до досягнення кліматичної нейтральності до 2050 року, що має бути підкріплено визнаними у світі науковими показниками.

Подробнее...


Вдруге поспіль Epson присвоєно найвищий «Платиновий» рейтинг EcoVadis за досягнення в галузі стійкого розвитку

2021-11-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанію Epson знову відзначено «Платиновою» нагородою французької рейтингової агенції EcoVadis. У 2020-2021 рр. високі рейтингові бали дали змогу Epson увійти до ТОП-1% компаній галузі. «Платинову» нагороду присвоєно за досягнення та ініціативи Epson у галузі стійкого розвитку.

Подробнее...


Heidelberg посідає найвищу позицію у рейтингу «Німецькі компанії з майбутнім» журналу Stern

2021-11-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У діловому журналі Stern опубліковано результати дослідження «Німецькі компанії з майбутнім», зробленого журналом спільно з брендинговою агенцією Territory Embrace.

Подробнее...


Bobst завершив придбання Cerutti

2021-11-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

11 листопада концерн Bobst завершив процес придбання активів Officine Meccaniche Giovanni Cerutti SpA та Cerutti Packaging Equipment SpA, а також сервісної компанії Cerutti Service Srl. Bobst Group додає до своїх активів бренд, права на інтелектуальну власність та всі нематеріальні активи Cerutti. Тридцять колишніх співробітників компанії перейдуть на роботу до Bobst Italia.

Подробнее...


Fedrigoni Top Award-2022

2021-11-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Свято творчості Fedrigoni Top Award виходить на новий етап: для конкурсу, вперше проведеного в 2005 р., це буде тринадцятий за рахунком сезон і буде він, як очікується, не менш насиченим, ніж попередній. Тоді у відборі взяли участь 1100 робіт із 32 країн світу. Імена 18 переможців оголосили в липні, а п’ятдесят найвидатніших зразків дизайну стали частиною тимчасової експозиції в ADI Design Museum, що нещодавно відкрився в Мілані, та потрапили до престижного міжнародного каталогу.

Подробнее...


Власник LSC Communications купує RR Donnelley & Sons

2021-11-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Готується угода щодо придбання RR Donnelley & Sons (RRD) компанією, що входить до Atlas Holdings, за $2,1 млрд. Очікується, що угоду, яку вже схвалено радою директорів Atlas Holdings, буде закрито у I кв. 2022 р. за дотримання звичайних умов закриття, вкл. схвалення акціонерів RRD та отримання дозволів регулюючих органів.

Подробнее...


Європейський саміт друкарень WAN-IFRA

2021-11-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

… став одним з перших очних заходів, який проводило співтовариство поліграфістів з початку пандемії. Він зібрав 50 керівників виробництв, фахівців та виробників обладнання та технологій з Австралії, Австрії, Бельгії, Великобританії, Ісландії, Нідерландів, Німеччини, Франції, Швеції. На саміті не було класичних презентацій, але відбувалися круглі столи для відкритого обговорення актуальних ділових та технічних проблем, з якими стикається поліграфічна спільнота.

Подробнее...