Завдяки цьому придбанню, п’ятому в цьому році, група продовжує шлях диверсифікації пропозиції продуктів преміум-класу, посилюючи роль і розмір у виробництві вкладок і тегів RFID, а також подальше розширення в Азії після придбання ArjoWiggins China у січні.

Після цієї стратегічної домовленості Shanghai Inlay Link продовжить існуючу діяльність, пов’язану з виробництвом RFID-антен і постачанням повних рішень через свої дилерів. Завдяки придбанню Boingtech, з обігом близько $60 млн у 2024 р. з понад 300 співробітниками, Fedrigoni зміцнює свої позиції як гравця в галузі RFID, приносячи додаткову цінність клієнтам як у своєму бізнесі з виробництва самоклейних матеріалів, так і спеціального паперу для розкішного паковання та інших креативних програм, де стає дедалі більш важливим відстежувати продукти вздовж ланцюжка створення вартості, а також знаходити рішення для захисту брендів, перевірки їхньої автентичності та запобігання підробці, а також для надання споживачам більшого досвіду покупок.

Марко Несполо, генеральний директор Fedrigoni Group, сказав: «Світ RFID швидко розвивається і стає все більш стратегічним для нашої групи. Ця угода є ще одним кроком до значного збільшення нашого сегменту виробництва вкладок RFID, а також розширення можливостей співпрацювати з нашими клієнтами, такими як конвертери, друкарі та системні інтегратори, і задовольняти їхні потреби. Крім того, це придбання узгоджується з нашою експансією в Азії, де ми вже маємо добру присутність з точки зору виробництва та дистрибуції».

«Я радий вітати такого глобального гравця, як Fedrigoni, і розпочати з ним шлях трансформації BoingTech, заснований на спільному баченні, — прокоментував Лі, засновник Shanghai Inlay Link. — Я впевнений, що це партнерство покращить нашу здатність працювати з клієнтами, використовуючи глобальну комерційну мережу Fedrigoni Group і її присутність у понад 130 країнах».

Fedrigoni консультували BNP Paribas, Bain & Company, PwC, Latham & Watkins, Haiwen & Partners, Rahmat lim & Partners, ERM, Pirola Pennuto & Zei.