Colordyne Technologies (CDT) продала свій бізнес настільних етикеткових машин серії 1600 і 1800 компанії Afinia Label, постачальнику спеціальної поліграфічної продукції. Продаж сигналізує про перехід Colordyne до більш потужного цифрового устаткування. Від моменту заснування в 2010 р. Colordyne Technologies спеціалізується на розробці та виробництві високоякісних струменевих ЦДМ. Прагнучи забезпечити високоякісну технологію струменевого друку та підтримку, Colordyne встановила понад 600 струменевих модулів і настільних систем у всьому світі.
Місія компанії полягає в тому, щоб допомогти друкарням успішно інтегрувати струменеві рішення у свій бізнес і в існуюче обладнання. Colordyne займається розробкою інноваційних струменевих продуктів, особливо для вузькорулонної етикетки, паковання та комерційного друку. Заснована в 2009 р. Afinia Label пропонує промисловий високошвидкісний друк етикеток і продукцію для обробки.
Маючи фундамент технічної експертизи, який сягає початку материнської компанії Microboards Technology у 1989 р., Afinia обслуговує ринки понад 55 країн, надаючи надійне та економічно ефективне друкарське обладнання.
Продаж настільних пристроїв Colordyne серії 1600 і серії 1800 відбувся в той час, коли Colordyne зміщує свою увагу на промисловий цифровий друк. Afinia візьме на себе відповідальність за витратні матеріали, запасні частини для всіх існуючих клієнтів серії Colordyne 1600 і 1800.
Це придбання дає змогу Afinia розширити інстальовану базу та розширити пропозиції послуг. Тейлор Бакторп, директор із продажу та маркетингу Colordyne Technologies, зазначив: «Afinia є лідером на ринку настільних ЦДМ, наші клієнти перебуватимуть у чудових руках команди світового класу Afinia та матимуть доступ до більшого портфоліо рішень для обробки. Це придбання дає змогу Colordyne зосередитися на просуванні струменевих технологій у промислових масштабах».
Тодд Енгель, головний операційний директор і президент Afinia Label у Великобританії, додав: «Ми раді додати цих користувачів до родини Afinia. Це придбання зміцнить наші позиції в Північній і Південній Америці та розширить дилерську мережу в усьому регіоні».