З 16 по 19 вересня у Барселоні (Іспанія) проходитиме ключова подія ринку виробництва етикетки та паковання – виставка Labelexpo Europe 2025. Цього року організатори розширили обрії заходу: до звичних виробників устаткування та витратних матеріалів для етикетки та гнучкого паковання додалися компанії, що пропонують рішення для виготовлення картонного паковання.
ТОВ «ЮВІ СІСТЕМС» здійснило першу інсталяцію ЦДМ для друку самоклейних етикеток та гнучкого паковання малими та середніми накладами Dilli Neo Picasso Plus в Україні в одній з київських друкарень.
У компанії «Ріббон Юа» інстальовано перший в Україні рулонний пристрій для цифрового лакування та фольгування друкованих відбитків MGI JetVarnish 3D Web
Європейський форум етикеток надав критичний аналіз поточних економічних умов, викликів і можливостей, з якими стикається сектор.
Це історія про те, як засновниця Рекламно-виробничої компанії з Донецька виїхала у 2014 р. до Києва, маючи із собою лише комп’ютер. Але вже у столиці разом з партнером побудувала потужний багатопрофільний бізнес з виготовлення брендованого паковання, коробочок з палітурного картону, паперових пакетів, папера тішью.
Чим ближче до провідної виставки етикеткової індустрії Labelexpo Europe, що відбудеться цього року у Брюселі, а згодом переїде до Барселони, тим більше стає різних анонсів. Ось чергові, що з’явилися за останні пару тижнів.
У першій із серії статей на whattheythink.com про тенденції та запуск нових технологій на Labelexpo Europe 2023 Енді Томас-Еманс розглядає захоплюючий асортимент нових традиційних, цифрових і гібридних технологій друку, що будуть представлені на виставці у Брюселі.
У 2023 році бренди та виробники паковання мають ставати гнучкішими, щоб залишатися конкурентоспроможними і розвиватися. Пакувальники прагнутимуть усіма доступними способами підвищувати ефективність, екологічність та технологічність, оптимізувати ланцюжок постачання, – вважають автори звіту «Пакувальні тренди 2023», опублікованого компанією Esko.
Цифрові друкарські машини (ЦДМ) для виготовлення рулонної етикетки Konica Minolta AccurioLabel 190/230 для більшості їхніх власників стали тим самим антикризовим інструментом, що дав змогу не лише встояти під час обмежень, спричинених пандемією коронавірусу, але й увійти в нові для себе сегменти ринку та розвинути власні бізнеси. Попри інстальовану базу із шести одиниць Konica Minolta AccurioLabel, більшість їхніх власників схиляється до думки, що ринок цифрової рулонної етикетки в країні перебуває на початковому етапі розвитку. Так, до зрілості цьому сегменту друкарського ринку ще далеко, хоча власники ЦДМ уже вивчили асортимент, навчилися продавати етикетку в рулонах, розширили можливості післядрукарської обробки друкованої етикетки та активно працюють над автоматизацією процесу залучення та проходження замовлень.
Деніель Дейвіс, координатор з комунікацій Коаліції сталого паковання розповідає про прийоми в дизайні паковання, які можуть допомогти скоротити кількість продуктів, що потраплять на смітник.