Приречені на успіх?

2024-11-13
agarkov Виробництво етикетки та паковання 319

У компанії «Ріббон Юа» інстальовано перший в Україні рулонний пристрій для цифрового лакування та фольгування друкованих відбитків MGI JetVarnish 3D Web

Подробнее...


Finat про бізнес-клімат у галузі друку етикеток

2024-09-22
agarkov Виробництво етикетки та паковання 392

Європейський форум етикеток надав критичний аналіз поточних економічних умов, викликів і можливостей, з якими стикається сектор.

Подробнее...


Як отримати паковання своєї мрії? Звернутися до РВГ «Колібрі»!

2024-05-09
agarkov Виробництво етикетки та паковання 912

Це історія про те, як засновниця Рекламно-виробничої компанії з Донецька виїхала у 2014 р. до Києва, маючи із собою лише комп’ютер. Але вже у столиці разом з партнером побудувала потужний багатопрофільний бізнес з виготовлення брендованого паковання, коробочок з палітурного картону, паперових пакетів, папера тішью.

Подробнее...


Чергова серія анонсів Labelexpo Europe

2023-08-01
agarkov Виробництво етикетки та паковання 830

Чим ближче до провідної виставки етикеткової індустрії Labelexpo Europe, що відбудеться цього року у Брюселі, а згодом переїде до Барселони, тим більше стає різних анонсів. Ось чергові, що з’явилися за останні пару тижнів.

Подробнее...


Друкарські технології на Labelexpo Europe 2023: тенденції

2023-06-24
agarkov Виробництво етикетки та паковання 817

У першій із серії статей на whattheythink.com про тенденції та запуск нових технологій на Labelexpo Europe 2023 Енді Томас-Еманс розглядає захоплюючий асортимент нових традиційних, цифрових і гібридних технологій друку, що будуть представлені на виставці у Брюселі.

Подробнее...


Пакувальні тренди: бачення Esko

2023-03-31
agarkov Виробництво етикетки та паковання 780

У 2023 році бренди та виробники паковання мають ставати гнучкішими, щоб залишатися конкурентоспроможними і розвиватися. Пакувальники прагнутимуть усіма доступними способами підвищувати ефективність, екологічність та технологічність, оптимізувати ланцюжок постачання, – вважають автори звіту «Пакувальні тренди 2023», опублікованого компанією Esko.

Подробнее...


Konica Minolta AccurioLabel 190/230 – локомотив бізнесу на зростаючому ринку цифрової рулонної етикетки

2021-12-09
Olga26 Виробництво етикетки та паковання 1731

Цифрові друкарські машини (ЦДМ) для виготовлення рулонної етикетки Konica Minolta AccurioLabel 190/230 для більшості їхніх власників стали тим самим антикризовим інструментом, що дав змогу не лише встояти під час обмежень, спричинених пандемією коронавірусу, але й увійти в нові для себе сегменти ринку та розвинути власні бізнеси. Попри інстальовану базу із шести одиниць Konica Minolta AccurioLabel, більшість їхніх власників схиляється до думки, що ринок цифрової рулонної етикетки в країні перебуває на початковому етапі розвитку. Так, до зрілості цьому сегменту друкарського ринку ще далеко, хоча власники ЦДМ уже вивчили асортимент, навчилися продавати етикетку в рулонах, розширили можливості післядрукарської обробки друкованої етикетки та активно працюють над автоматизацією процесу залучення та проходження замовлень.

Подробнее...


Роль паковання в попередженні появи харчового сміття

2021-04-14
agarkov Виробництво етикетки та паковання 1192

Деніель Дейвіс, координатор з комунікацій Коаліції сталого паковання розповідає про прийоми в дизайні паковання, які можуть допомогти скоротити кількість продуктів, що потраплять на смітник.  

Подробнее...


Етикетки та паковання 2020-2021

2021-04-06
agarkov Виробництво етикетки та паковання 1600

У статті Девіда Цванга «Labels and Packaging: 2020» на порталі https://www.printingnews.com зазначається, що 2020 рік став доленосним для сегменту паковання – не завдяки новим і важливим новаціям, яких було не так багато, а через зростання обізнаності про цінність виробництва цифрового паковання.

Подробнее...


Паковання як інструмент маркетингу в електронній торгівлі: коронавірусні реалії

2021-03-03
agarkov Виробництво етикетки та паковання 2077

Ринок паковання впродовж року пережив драматичні злети та падіння, на які вплинули карантин, локдаун, зниження купівельної спроможності, збільшення обсягів Інтернет-замовлень та зростання вимог до безпеки паковання.

Подробнее...