Європейський форум етикеток надав критичний аналіз поточних економічних умов, викликів і можливостей, з якими стикається сектор.
Це історія про те, як засновниця Рекламно-виробничої компанії з Донецька виїхала у 2014 р. до Києва, маючи із собою лише комп’ютер. Але вже у столиці разом з партнером побудувала потужний багатопрофільний бізнес з виготовлення брендованого паковання, коробочок з палітурного картону, паперових пакетів, папера тішью.
Чим ближче до провідної виставки етикеткової індустрії Labelexpo Europe, що відбудеться цього року у Брюселі, а згодом переїде до Барселони, тим більше стає різних анонсів. Ось чергові, що з’явилися за останні пару тижнів.
У першій із серії статей на whattheythink.com про тенденції та запуск нових технологій на Labelexpo Europe 2023 Енді Томас-Еманс розглядає захоплюючий асортимент нових традиційних, цифрових і гібридних технологій друку, що будуть представлені на виставці у Брюселі.
У 2023 році бренди та виробники паковання мають ставати гнучкішими, щоб залишатися конкурентоспроможними і розвиватися. Пакувальники прагнутимуть усіма доступними способами підвищувати ефективність, екологічність та технологічність, оптимізувати ланцюжок постачання, – вважають автори звіту «Пакувальні тренди 2023», опублікованого компанією Esko.
Цифрові друкарські машини (ЦДМ) для виготовлення рулонної етикетки Konica Minolta AccurioLabel 190/230 для більшості їхніх власників стали тим самим антикризовим інструментом, що дав змогу не лише встояти під час обмежень, спричинених пандемією коронавірусу, але й увійти в нові для себе сегменти ринку та розвинути власні бізнеси. Попри інстальовану базу із шести одиниць Konica Minolta AccurioLabel, більшість їхніх власників схиляється до думки, що ринок цифрової рулонної етикетки в країні перебуває на початковому етапі розвитку. Так, до зрілості цьому сегменту друкарського ринку ще далеко, хоча власники ЦДМ уже вивчили асортимент, навчилися продавати етикетку в рулонах, розширили можливості післядрукарської обробки друкованої етикетки та активно працюють над автоматизацією процесу залучення та проходження замовлень.
Деніель Дейвіс, координатор з комунікацій Коаліції сталого паковання розповідає про прийоми в дизайні паковання, які можуть допомогти скоротити кількість продуктів, що потраплять на смітник.
У статті Девіда Цванга «Labels and Packaging: 2020» на порталі https://www.printingnews.com зазначається, що 2020 рік став доленосним для сегменту паковання – не завдяки новим і важливим новаціям, яких було не так багато, а через зростання обізнаності про цінність виробництва цифрового паковання.
Ринок паковання впродовж року пережив драматичні злети та падіння, на які вплинули карантин, локдаун, зниження купівельної спроможності, збільшення обсягів Інтернет-замовлень та зростання вимог до безпеки паковання.
Про мережеву друкарню «Копір-Центр Україна» ми вже писали двічі («Грани бизнесов цифровой печати» — Print+ №8 (152), 2018 г. та «Konica Minolta Accurio Label 190 сможет составить значительную конкуренцию флексографским печатным машинам на рынке Украины» — Print+ №2 (166), 2020).