Highcon, що випускає «цифрове» обладнання для бігування та висікання картонного та гофропаковання, призначила Юргена Фрайера віце-президентом з продажів у Європі. Шломо Німроді, генеральний директор Highcon: «Юрген відповідає корпоративній культурі та цінностям Highcon завдяки багаторічному досвіду роботи в індустрії та клієнтоорієнтованій позиції, пристрасті та націленості на успіх. Ми чекаємо його вступу в цю важливу посаду і продовження генерування нових можливостей для зростання і розширення нашої присутності в Європі».
Дизайнерський будинок Brunello Cucinelli першим в Європі встановив систему Epson PaperLab для переробки паперу безпосередньо в офісі. Проєкт стартував за участі компанії TT Tecnosistemi в першій декаді вересня і був запущений в присутності президента Epson Europe Есіро Нагафуса.
«Завжди на крок попереду» — під таким девізом з 13 по 15 жовтня 2021 р. відбудеться віртуальний захід Heidelberg Innovation Week 2021. Перший день буде присвячено друку паковання, другий — цифровізації, а третій — диверсифікації бізнесу. Трансляції вестимуться з Демо-центру Print Media Center у Віслох-Вальдорфі, де представлено обладнання Heidelberg для друку рекламної продукції, картонного пакування та етикетки.
Шостий у світі за обсягом продажів друкарських фарб MHM Holding GmbH (www.hubergroup.com) торік продемонстрував результат $779 млн (€644 млн). Також компанія запустила 2020 р. новий підпрозділ з виробництва хімічних речовин й вивела на ринок кілька "стійких" виробничих рішень.
Представники п'ятого за розміром виробника фарб у світі — Toyo Ink Co., Ltd (https://schd.toyoinkgroup.com/en/) розповідають про виклики, з якими стикнулася внаслідок пандемії коронавірусу й про новинки, запроваджені на ринку останнім часом.
Дані нового звіту Smithers «Майбутнє цифрового друку паковання до 2026 року» свідчать, що в 2021 р. загальна вартість ринків струменевого та електрографічного друку досягне $21,1 млрд. Обсяг цифрового друку паковання у 2019-2020 рр. зріс на 20,8%.
De La Rue, що спеціалізується на друку банкнот та іншої захищеної продукції, інвестує «мільйони» в свій завод на Мальті, розширюючи фабрику та збільшуючи штат співробітників. Інвестиції сприятимуть створенню ста додаткових робочих місць і подвоєнню розміру заводу компанії на Мальті.
Avery Dennison, Estal і Leonhard Kurz запускають розрахований на три роки спільний проєкт Make a Mark («Створи марку») для дизайнерів, поліграфістів і виробників матеріалів. Проєкт було започатковано, щоб об’єднати учасників, які роблять внесок у паковання вин і спиртних напоїв, і надати їм більше можливостей для співпраці та впровадження інновацій.
Асоціація виробників самоклеїльних етикеткових матеріалів FINAT опублікувала звіт за II кв. 2021 р.
Краще Stora Enso в галузі екологічного паковання може бути лише Stora Enso, так вважає журі конкурсу Nordic ScanStar, яке присудило компанії чотири з чотирнадцяти нагород.