Ці заходи включали: раунд фінансування від існуючих і нових акціонерів, реструктуризацію боргу, тимчасове припинення великих науково-дослідних проєктів та відповідне скорочення чинності. Паралельно з цими заходами компанія уклала стратегічну угоду з BHS Corrugated, світовим лідером у виробництві гофрокартону, що, як очікується, вплине на вихід Highcon на ринок, а також на її операційні та виробничі витрати.

Клієнтська база компанії на її цільових ринках складного картону та гофрокартону продемонструвала постійне зростання кількості робочих місць більш ніж на 30% щороку впродовж останніх двох років. ~25% інстальованої бази Highcon – це клієнти, які мають кілька одиниць продукції компанії.

Highcon братиме участь у drupa 2024 і розглядає це як можливість пожвавити свій бізнес завдяки очікуваним контрактам. Слід зазначити, що на drupa 2016 Highcon вдалося отримати замовлення на купівлю та листи про наміри на десятки мільйонів доларів. Компанія закінчила 2023 р. із системним відставанням на суму $7 млн, яке має бути компенсовано у 2024 р., деякі з цих машин уже поставлені клієнтам і будуть визнані як дохід у 1 кв. 2024 року.

Слід зазначити, що регулярні доходи Highcon (витратні матеріали та послуги) збільшилися на 20%, до 4,2 млн у 2023 р. порівняно з 2022 роком. Компанія очікує, що таке зростання продовжиться у 2024 році. Таким чином, Highcon очікує значного зростання загального доходу у 2024 р. порівняно з 2023 роком.

Залишок готівки Компанії на кінець 2023 року становив $9,5 млн, вкл. 0,9 млн готівки з обмеженнями. Після дій компанії, пов’язаних із скороченням витрат, а також очікуваного зростання у 2024 р., Highcon очікує вийти на беззбитковість у другій половині 2024 року. «2023 рік був складним для Highcon, оскільки світова економіка сповільнилася, що негативно вплинуло на прийом нових замовлень, — прокоментував Шломо Німроді, генеральний директор. — Витрати на дослідження та розробки зросли, оскільки компанія інвестувала в розробку нової продуктової платформи для ринку гофрокартону. Незважаючи на значний прогрес у цій розробці, що призвело до багатьох зобов’язань нових клієнтів придбати майбутній продукт, компанія зіткнулася з фінансовою кризою». «Після численних спроб вийти з кризи в жовтні 2023 р. компанія оголосила про низку заходів, які призведуть до скорочення операційних витрат у 2024 р. на понад $10 млн порівняно з 2023 роком», — сказав Алон Бар-Шані, голова правління. — Ці дії включали: вливання нового капіталу існуючими та новими акціонерами, реструктуризацію банківського боргу та значне скорочення діяльності та відповідної чисельності персоналу. Крім того, компанія змогла забезпечити стратегічні стосунки з BHS Corrugated, провідною світовою компанією на ринку гофропаковання.

Завдяки поєднанню цих кроків Highcon повернувся на вірний шлях, а з drupa за рогом і налагодженням стосунків з BHS ми обережно оптимістично дивимося в майбутнє». «Очікуючи drupa, ми задоволені значним фокусом на сегменті складаного картону, який спостерігали впродовж останніх 12 місяців: замовлення на близько $8 млн пов’язані саме з цим сегментом. У поєднанні з постійним значним зростанням понад 30% на рік, продемонстрованим нашими клієнтами як у складаному картонному пакованні, так і в гофрокартоні, ми вважаємо, що це дає нам добрі можливості підійти до такої важливої для нас події як drupa 2024», – сказав Саймон Льюїс, старший віце-президент Highcon з маркетингу, стратегії та розвитку бізнесу.

Аудовані результати компанії за повний рік будуть опубліковані 21 березня 2024 року.